Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je hulp nodig hebt voor een vertaling ofzo, let me know hé ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind dit wel kunnen hoor, ik vind het een leuk gedicht. ![]() Bedankt, maar ik heb ook een online woordenboek gevonden, anders val ik je ook maar zoveel lastig he. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het eigenlijk wel bijzonder leuk, kleine korte gedichten. Hoe korter het gedicht, hoe meer er nog achter schuilgaat? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Troost je, is idd heel moeilijk om in 't frans te schrijven, ben tweetalig en ik kan het amper ![]() Laat staan dat je enkel frans op 't school gekregen hebt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() The brick wall is my friend. It's seen me cry. I've seen it laugh. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hihi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lach niet, ik zit in een crisis ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je zou ook een gedicht kunnen maken van nederlandse en franse zinnen waarbij de nederlands en franse apart een goed gedicht maken maar ook samen. ![]() Foto?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oké een fb die op haar eigen forum chat, waar gaat het heen met deze wereld ![]() "Je pense donc je suis" Zou dat ook, de makers bedoeling zijn geweest? Waar ik kijk en als ik dan de enige ben komt het dan door mij dat datgene wel of niet bestaat? - ik vroeg het me even af langs die lange weg op de fiets - "Pour le moment je ne pense plus à toi." Ben jij er dan niet voor mij, of niet voor heel de wereld? Het ligt er maar net aan, of iemand je ziet. [edit] Mij lijkt zo'n lang haar ook wel warm, daardoor ging ik dus naar de kapper ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik denk het ook. In dat geval hoef ik me ook niet meer druk te maken om mijn haar, natuurlijk (always look on the bright side of life ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht, ggcy8 Geel | 178 | 25-03-2014 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 500 | 19-12-2007 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
"Le paysan revolutionair" <- mening graag Boef | 3 | 19-08-2003 19:24 | |
Verhalen & Gedichten |
uhm, vraagje :s Sabina | 10 | 25-03-2002 14:23 |