Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De ts vraagt percé naar iets dat je prullenbak beveiligd, en ik geef dus een mogelijke oplossing.
||
Citaat:
Zelfde geldt voor die mailapp vraag. Die persoon wou geen mailapp die niet kan lezen, hij wil gewoon dat die app de mail niet van de server verwijderd. |
![]() |
||||
Offtopic:
Citaat:
Of wil je weer de ban in ofzow? ![]() Citaat:
Citaat:
Oftewel aub geen flamewar!
Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 14:25. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: bovendien zou ik dat denk ik bij opnieuw installeren enzo ook eerder vergeten goed te zetten... ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En om n ieder document te gaan beveiligen is te veel werk...maar als je ns n nieuw mapje maakt moet je er ook maar net aan denken... En mensen die echt dingen willen verwijderen krijgen dat uiteindelijk wel voor elkaar...maar daarom kun je t ze wel moeilijker maken....
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ho sorry ![]() het kan gewoon niet . (lees: punt) dan krijg je weer dat gedoe met gebruikersrechten enzo bla bla bla
Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 20:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic, je hebt ook programma's die gewoon losse prog's om rechten te geven(niet dat ze altijd werken zoals het hoort, maar dat ter zijde). Maar beter is gewoon win2k/xp/nt installeren, en daarmee de rechten beheren ![]() |
![]() |
||||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
Maar wil jij dan niet de de {offtopic} en {/offtopic} tag's in je posts? Want Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en je 2de stuk snap ik al helemaal niet ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beschrijving: Password protect, lock and hide folders or directories and their subdirectories and files on your PC. Prevent unauthorised access by other computer users, friends, family,co-workers. Ban intruders. Guard against access without permission. No encryption. Full version has enhanced security features and multiple folder locking and free minor version updates. Easy to use self explanatory freeware. Ik heb het programma zelf niet geprobeerd, maar heb ook Windows XP. Als je Windows XP op je computer zet zit er al bestandsbeveiliging ingebouwd. Maar er zijn vast wel meer van zulke programma's! Gewoon even zoeken als FolderLock niet aan je eisen voldoet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dagboek - waar opbergen? Lil'Girl | 58 | 30-12-2013 19:59 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Weggegooide map terugkrijgen Verwijderd | 9 | 17-05-2005 22:15 | |
Software & Hardware |
[Alg] Mijn computer veilig voor internet? PoPo | 18 | 16-05-2005 11:42 | |
Lifestyle |
Klagen over een product? Verwijderd | 73 | 15-08-2004 17:25 |