Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 14:04
Squidward
Squidward is offline
Ik denk dat ik een beetje te laat ben begonnen met een BH dragen, ik droeg toen ik 13 ofzo was, alleen maar van die topjes waar geen BH bij past... Ik heb nu een beetje hangborsten
Is er ehm... iets tegen te doen ofzo? Of iets dat ze weer recht of omhoog gaan staan ofzo ( ) Kusss

P.s. ik heb cupmaat 75-80 C en ik zit er best wel mee...

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 14:38
jet
jet is offline
plastische chirurgie... en verder weet ik neit echt iets
Oud 31-07-2004, 14:50
MightyDuck
MightyDuck is offline
Afgezien van plastische chirurgie is er idd weinig aan te doen, enige dat je kunt doen is je borstspieren trainen. Bovenkant borst. In ontspannen toestand zal dat dan niet zo superveel schelen maar wel iets, wanneer je dan een beetje spant heb je weer mooie volle borsten

Plus dat een ontwikkelde bovenborst bijdraagt aan een mooi gevormd decolleté. Dus hup, op naar de gym.

Thuis kun je hooguit wat opdruk oefeningen doen.
Oud 31-07-2004, 14:52
Verwijderd
Ik heb tot m'n 19de (oid) alleen maar topjes gedragen, omdat bh's nooit lekker zaten, maar ik geloof niet dat mijn borsten daardoor extreem zijn gaan hangen oid...?

Maar goed, behalve plastische chirurgie zal idd weinig echt helpen. En een push-up bh dragen helpt vast ook wel op het moment dat je hem aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 14:56
MightyDuck
MightyDuck is offline
Ghehe zo'n mega push up met vulling ja zodat een b-cup een d-cup word, dan voel je je als man ook aardig genept als die uit gaat
Ik stop toch ook geen sok achter mijn gulp
Oud 31-07-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 31-07-2004 @ 15:56 :
Ghehe zo'n mega push up met vulling ja zodat een b-cup een d-cup word, dan voel je je als man ook aardig genept als die uit gaat
Push-ups hebben lang niet altijd ook een mega vulling, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 15:21
Balance
Balance is offline
Je kunt wel thuis een oefening doen:

Houd je handen voor je op borsthoogte (of net iets hoger) en houd de palmen van je hand tegen elkaar aan. Duw je handen constant tegen elkaar aan en laat dan weer los. Door dat heel vaak te herhalen train je je borstspieren en worden ze iets steviger. Maar ik denk dat als je borsten echt hangen, dat je dat niet volledig op kunt lossen door deze oefening.
Oud 31-07-2004, 15:26
Surfplank
Surfplank is offline
Zonde hoor, uit mijn eigen ervaring uit de surfkringen weet ik dat menig meisje jaloers op je zouden zijn.

Plastisch chirurgie lijkt een goede uitkomst te bieden, maar dan ga je het wel flink in je portemonnee voelen wil je niet door een of andere slager geopereerd worden. Succes verder.
Oud 31-07-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-07-2004 @ 16:21 :
Je kunt wel thuis een oefening doen:

Houd je handen voor je op borsthoogte (of net iets hoger) en houd de palmen van je hand tegen elkaar aan. Duw je handen constant tegen elkaar aan en laat dan weer los. Door dat heel vaak te herhalen train je je borstspieren en worden ze iets steviger. Maar ik denk dat als je borsten echt hangen, dat je dat niet volledig op kunt lossen door deze oefening.
Ja dit is een goede oefening om je borstspieren stevig te maken, en daardoor je hangborsten te verminderen (voorkomen).
Ik denk niet dat het komt doordat je alleen maar topjs hebt gedragen hoor, het is waarschijnlijk ook een deel aanleg namelijk.
Verder, koop stevige BH's, push up is dan volgens mij niet eens echt nodig, maar gewoon een goede stevige bh, die je bosrten goed omhoog houdt (-->helaas zijn stevige bh's dan wel weer vaak wat duurder, maar ja )
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 16:59
kimberley
kimberley is offline
wat versta jij onder hangborsten?

Op tv zijn het echt allemaal opgepompte perfecte dingen, maar bij bijna iedere vrouw / meisje hangen ze wel op een bepaalde manier. Perfect stevig zijn ze echt nooit.
Ik neem aan dat het niet van die washandjes zijn?
Er zijn trouwens in de betere lingeriezaken van die speciale push-up bh's te koop, die vergroten niks, maar die duwen je borsten als het ware omhoog.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 18:37
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
kimberley schreef op 31-07-2004 @ 17:59 :
wat versta jij onder hangborsten?

Op tv zijn het echt allemaal opgepompte perfecte dingen, maar bij bijna iedere vrouw / meisje hangen ze wel op een bepaalde manier. Perfect stevig zijn ze echt nooit.
Ik neem aan dat het niet van die washandjes zijn?
Er zijn trouwens in de betere lingeriezaken van die speciale push-up bh's te koop, die vergroten niks, maar die duwen je borsten als het ware omhoog.
Hihi, nou als ik gespannen recht-op sta en mijn bovenlichaam een beetje gespannen houd dan hangen ze ook niet, alleen als ik in elkaar zit of gewoon loop of zit, ik wil wel laten zien hoe het eruit ziet, maar dat doe ik toch ook maar weer niet () mijn moeder zegt dat het wel komt doordat ik te laat een bh ging dragen, omdat ik ook wel een beetje grote borsten heb
Oud 31-07-2004, 19:04
Vra
Vra is offline
Wat ook nog wel eens wil helpen, is je doorbloeding bij je borsten stimuleren. Daar wordt de huid strakker van, en de borsten steviger.
Het is geen wereld oplossing, maar het helpt zeker wel een beetje.

Je kan het doen door je borsten eerst een minuut te spoelen met warm water, dan (in 1 keer, niet geleidelijk aan) een minuut met koud water en dan weer een minuut warm.
Veel mensen denken dat het een fabeltje is maar het is werkelijk bewezen dat als je dit elke dag een keer doet, het zeker zijn steentje bijdraagt.

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:23
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou dus ook de borstspieroefeningen proberen (zie Balance), samen met de wisseldouches.. (zie Vra)

Zijn zowat de enige twee dingen die in me opkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:17
snoopy
snoopy is offline
Het is toch logisch dat ze een beetje hangen. Je hebt ook vrij grote/zware borsten, dus ja...
Oud 02-08-2004, 18:43
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Ik heb veel oefeningen die helpen tegen hangers, maar ze zijn nogal moeilijk uit te leggen . Die van Balance is in elk geval een toppie oefening. Zwemmen werkt ook heel goed (de beweging kun je ook 'droog' maken). En probeer dit eens: de hoeken mond van je mond schuin naar beneden trekken (alsof je ieieieieieieh zegt, maar dan erg overdreven), dan voel je je halsspieren aanspannen. Die spieren zorgen er ook voor dat je borsten niet zakken, zeg maar. Ik hoop dat je het begrijpt .
Oud 02-08-2004, 21:41
marlies
marlies is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-08-2004 @ 18:17 :
Het is toch logisch dat ze een beetje hangen. Je hebt ook vrij grote/zware borsten, dus ja...
ja dat denk ik ook ja. ik heb ook cup C en bij mij hangen ze ook een beetje, maar ja dat komt door de grootte.
Oud 03-08-2004, 16:08
Nyai
Nyai is offline
Zo lang ze niet op je enkels hangen is het toch niet erg? En dan nog. alsof jij er iets aan kunt doen?

Borsten die recht vooruit blijven staan (of je nou op zn kop staat, ligt, loopt of zit) is ook geen porem lijkt me.

Ik heb ook 80 c (soms kleine d) en mijnes 'hangen ook een beetje,

Boeiend

Ik vind het storender dat ze naar het oosten en westen wijzen als ik op mn rug lig.. maar ook dat hoort erbij, en zoals ik al zei: als ze omhoog wijzen is het ook zo raar.

Oftewel: wij vrouwen lopen altijd wel ergens over te klagen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:36
Verwijderd
Zwaartekracht heeft ook zijn effect hoor Grote borsten kunnen nu eenmaal moeilijk rechtop blijven staan en dat voetbaleffect vind ik pas echt lelijk .

Moet je je voorstellen wat het bij een E/F doet .
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:44
Mara
Mara is offline
Als je rechtopstaat hangen ze niet. Misschien dus goed gaan staan, je staat misschien voorover geleund waardoor ze dus idd gaan hangen, nogal logisch met jouw cupmaat, dat heb ik ook.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten