Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2012, 09:07
irisjuh44
irisjuh44 is offline
wanner heb je nou egte hangborsten? ik heb een grote b cup en weet nou niet of ik hangborsten heb of niet. tips??
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 09:22
bierkoning
bierkoning is offline
als je tepels de stoep raken
Oud 16-01-2012, 10:37
Verwijderd
Als je een potlood in de vouw onder je borst legt en hij blijft niet alleen hangen, maar hij verdwijnt compleet.
Als je geen vouw hebt, kunnen ze uberhaupt niet hangen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 10:51
Volk
Volk is offline
Inderdaad, zodra die vouw er is en de huid van je borst de huid van de rest aanraakt heb je hangtieten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 13:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij heb je hangborsten als je tepels ook echt naar beneden wijzen. Anders heeft echt 90% van de wereldbevolking hangborsten
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 13:47
Volk
Volk is offline
Nog nooit heb ik borsten gezien waarbij de tepels naar beneden wijzen (gelukkig)! Maar ik heb wel hangborsten gezien. Ik denk dat de helft van de vrouwen hangborsten heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 13:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb hier een site met heel veel informatie over wat 'normaal' is en wat niet met betrekking tot borsten. Die kan veel van je vragen beantwoorden, maar ik weet niet zeker of hij hier mag. Oh, dus eh: waarschuwing, tepels!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 13:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ook volgens die site is trouwens de definitie van hangborsten dat de tepels ook echt naar beneden wijzen (en dus het deel van de borst boven de tepel groter is dan het deel onder de tepel zegmaar). Dat heb ik wel gezien, maar eigenlijk alleen bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven of voorbij de menopauze waren.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 13:53
Volk
Volk is offline
Wow... borsten zijn echt lelijk!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja, en dat is normaal
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:20
Volk
Volk is offline
Denk het dan. Ben zulke borsten niet gewend van de vrouwen om me heen. Maar wel goed dat er dit soort sites bestaan. Dat hadden ze op het middelbaar aan de meisjes moeten laten zien. Hier zou veel meer aandacht aan besteed moeten worden...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt he? Ook die pagina met die 'niet-normale borsten', waar borsten op staan die plastische chirurgie hebben gehad, en die vertellen over de complicaties, ook wanneer het er wel mooi uitziet: geen gevoel meer in hun tepels, maar wel pijn, of geen borstvoeding meer kunnen geven, of heel veel operaties moeten hebben. Die site heeft mij ook met veel onzekerheid geholpen in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit heb ik borsten gezien waarbij de tepels naar beneden wijzen (gelukkig)! Maar ik heb wel hangborsten gezien. Ik denk dat de helft van de vrouwen hangborsten heeft.
Grote borsten hangen allemaal wel een beetje (duh, zwaartekracht) maar dat zijn niet direct hangborsten! Ik denk dat het meer iets is als, als je borsten lager hangen dan de helft van de doorsnede, dan hangen ze. Oid

*kijkt op site* Wooow, ik vind grote borsten er zo raar uit zien bloot Ik zie ook altijd alleen maar die van mij, maar die zijn echt superanders dan dat. Ik vind mijn borsten wel echt supersupermooi als ik naar die foto's kijk
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
Grote borsten hangen allemaal wel een beetje (duh, zwaartekracht) maar dat zijn niet direct hangborsten! Ik denk dat het meer iets is als, als je borsten lager hangen dan de helft van de doorsnede, dan hangen ze. Oid

*kijkt op site* Wooow, ik vind grote borsten er zo raar uit zien bloot Ik zie ook altijd alleen maar die van mij, maar die zijn echt superanders dan dat. Ik vind mijn borsten wel echt supersupermooi als ik naar die foto's kijk
Ja he? Ik heb dat ook. Ik was al fan van mijn borsten en die van mijn vrouwelijke familie, maar nu al helemaal!

En ik dacht altijd dat zodra borsten hangen het hangborsten zijn Groot betekent niet perse hangen hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 15:01
Verwijderd
Nee, maar ze hangen echt allemaal een béétje (als in, er ís zo'n vouw, ze staan niet zo pront omhoog, want dat kan gewoon niet tenzij je ze volstampt met siliconen), en dat zeg ik, dan zijn ze niet automatisch hangborsten.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 15:47
Volk
Volk is offline
Ja, een vouw is er anders heb je geen borsten, maar dat de huid van de borst de huid van daaronder aanraakt is niet altijd hoor, ook niet bij grote borsten. Grote borsten kunnen ook pront en fier zijn. Maar als ze het gedeelte daaronder dus wel raken hangen ze dus, omdat ze niet staan. Daarom vond ik dat hangborsten. Maarja, ik had nog nooit borsten gezien met naar beneden wijzende tepels.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 15:52
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ja, een vouw is er anders heb je geen borsten, maar dat de huid van de borst de huid van daaronder aanraakt is niet altijd hoor, ook niet bij grote borsten. Grote borsten kunnen ook pront en fier zijn. Maar als ze het gedeelte daaronder dus wel raken hangen ze dus, omdat ze niet staan. Daarom vond ik dat hangborsten. Maarja, ik had nog nooit borsten gezien met naar beneden wijzende tepels.
ja precies en dat kun je testen door er een potlood onder te doen. als die niet op de grond valt, hangen ze minstens een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 09:13
Verwijderd
Ik heb nog nooit grote borsten gezien waarvan het gedeelte aan de onderkant de huid van de borstkas niet raakt (dat bedoel ik ook met een vouw - ik vind dus ook dat ik géén vouw heb). Tenzij er siliconen inzaten trouwens. Daarom vind ik dat juist géén hangborsten
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mijn borsten nu ook echt supermooi ja

Maar echt hangborsten vind ik eigenlijk ook pas als de tepels echt wat naar beneden hangen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 09:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit grote borsten gezien waarvan het gedeelte aan de onderkant de huid van de borstkas niet raakt (dat bedoel ik ook met een vouw - ik vind dus ook dat ik géén vouw heb). Tenzij er siliconen inzaten trouwens. Daarom vind ik dat juist géén hangborsten
Nee, inderdaad. En zelfs siliconenborsten doen het af en toe. Maar ik heb ook nog nooit een paar borsten van onder cup C gezien die geen borstvoeding hadden gegeven en wel zo'n vouw hadden. En dan hebben ze echt nog wel borsten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 11:03
Lente
Lente is offline
Citaat:
een klein beetje hangen vind ik niet hetzelfde als hangborsten hoor net als een paar kilo te veel niet meteen moddervet is
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 11:48
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar ik heb dat dus wel gezien bij mijn moeder die al 2 kinderen gebaard heeft en oma had dat ook tot een jaar of 5 terug en een vriendinnetje van mij heeft het ook. Moeder heeft cup D en van oma zou ik het niet weten, maar niet kleiner dan die van ons mam. Grote borsten kunnen ook pront zijn en echt staan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 14:17
Verwijderd
Foto, foto!

@Fizzle: Jazeker, daar zijn die van mij toch het voorbeeld van
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 14:25
Volk
Volk is offline
Citaat:
Foto, foto!

@Fizzle: Jazeker, daar zijn die van mij toch het voorbeeld van
Hmm.... ik zal kijken of ik een bikini foto kan maken als we gaan zwemmen volgende week. Zomaar met haar blote boobies op het internet zal ze niet zien zitten denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 16:26
Diamera
Diamera is offline
Ik kan nergens een potlood kwijt, laat staan dat ie verdwijnt! Maar die site had ik eerder gezien, en dat houdt me inderdaad ontzettend blij met mijn eigen itty bitty titties...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 19:52
Verwijderd
Die site ja, toen ik dat zag was ik wel even opgelucht zeg. Hoewel ik wel een vermoeden heb dat alleen de lelijkste borsten daar geplaatst worden. (of alleen vrouwen met lelijke borsten ze insturen)

Dat je trouwens hangborsten hebt als je er een potlood onder kwijt kan... nee lijkt me niet. Dan zouden namelijk erg veel vrouwen met C+ ofzo hangborsten hebben.
Oke, strikt gezien 'hangen' ze dan wel, want hallo, zwaartekracht. Maar het zijn geen hangborsten zoals in de medische/cosmetische zin van het woord, of wat oude vrouwen hebben.

Hier bijvoorbeeld, kan een liniaal of een pen onder, maar zijn het lelijke hangborsten? Nee een plooi eronder hebben als je enige cupmaat heb is gewoon normaal.

Maar zou je dit hebben (of erger):

dan zijn het hangborsten omdat de tepels ook naar beneden wijzen, en lager zitten tov de borst.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 21:33
xLienaa
xLienaa is offline
Hangborsten hebben een (erg duidelijke) perenvorm en wordt vaak met een kind erbij geleverd. Bij niet-hangborsten steken de tepels MEESTAL rechtvooruit. Bij hangborsten wijzen ze gewoon overduidelijk zo'n 120 graden naar beneden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten