![]() |
|
Ik heb hier een site met heel veel informatie over wat 'normaal' is en wat niet met betrekking tot borsten. Die kan veel van je vragen beantwoorden, maar ik weet niet zeker of hij hier mag. Oh, dus eh: waarschuwing, tepels!
|
![]() |
||
Citaat:
En ik dacht altijd dat zodra borsten hangen het hangborsten zijn ![]() |
![]() |
|
Ja, een vouw is er anders heb je geen borsten, maar dat de huid van de borst de huid van daaronder aanraakt is niet altijd hoor, ook niet bij grote borsten. Grote borsten kunnen ook pront en fier zijn. Maar als ze het gedeelte daaronder dus wel raken hangen ze dus, omdat ze niet staan. Daarom vond ik dat hangborsten. Maarja, ik had nog nooit borsten gezien met naar beneden wijzende tepels.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar echt hangborsten vind ik eigenlijk ook pas als de tepels echt wat naar beneden hangen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die site ja, toen ik dat zag was ik wel even opgelucht zeg. Hoewel ik wel een vermoeden heb dat alleen de lelijkste borsten daar geplaatst worden. (of alleen vrouwen met lelijke borsten ze insturen)
Dat je trouwens hangborsten hebt als je er een potlood onder kwijt kan... nee lijkt me niet. Dan zouden namelijk erg veel vrouwen met C+ ofzo hangborsten hebben. Oke, strikt gezien 'hangen' ze dan wel, want hallo, zwaartekracht. Maar het zijn geen hangborsten zoals in de medische/cosmetische zin van het woord, of wat oude vrouwen hebben. ![]() Hier bijvoorbeeld, kan een liniaal of een pen onder, maar zijn het lelijke hangborsten? Nee een plooi eronder hebben als je enige cupmaat heb is gewoon normaal. Maar zou je dit hebben (of erger): ![]() dan zijn het hangborsten omdat de tepels ook naar beneden wijzen, en lager zitten tov de borst. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blaasontsaaiking #1713 Lorelei | 500 | 18-09-2012 10:26 | |
De Kantine |
Ik saai hier vandaag precies een jaar rond! #1100 Verwijderd | 500 | 30-08-2010 14:44 | |
Lifestyle |
tieten Verwijderd | 187 | 16-10-2004 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hangborsten Squidward | 18 | 05-08-2004 16:44 | |
Seksualiteit |
hangborsten Amarillys | 60 | 29-04-2004 00:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
hangborsten sheba | 7 | 16-04-2002 19:02 |