Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2004, 20:52
Vissertje
Vissertje is offline
Een gastje wat ik al even leuk vind is gister op vakantie gegaan. Ik had tegen hem gezegt dat ik het leuk zou vinden als hij zou smsen als ie vertrok (en normaal smst ie mij nooit enzo) en nog even heel fijne gesprekken op msn gehad de afgelopen dagen.
toen hij was vertrokken heb ik geen sms gehad
maar een par uur later kreeg ik toch een smsje dat ze nu bijna nederland uitreden.

en ik kreeg snachts ook nog een smsje van hem, dat ze halverwegen zaten.

nu vraag ik me af..
hij denkt iig wel aan me, op zijn lange reis, en vind het wel de moeite waard om me te smsen..

zou het kunnen dat hij meer dan vriendschap voor me voelt? want naar mijn weten heeft niemand anders sms van hem gehad..

of zou ik luchtkastelen aan het bouwen zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2004, 21:00
Rachel
Rachel is offline
Ik heb dat ook gehad... hij smste nooit.. en opeens wel toen die ook ff op vakantie ging.. maja.. ik was kasteeltjes aant bouwen... want betekende niks.. misschien (hopelijk !!!) bij jou wel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:06
Verwijderd
Ja, dat zou kunnen. Maar het zou ook niet kunnen. Ik weet niet of hij iemand is die vaak smsjes stuurt en of jullie héél goede vrienden zijn of gewoon zomaar vrienden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:16
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-07-2004 @ 22:06 :
Ja, dat zou kunnen. Maar het zou ook niet kunnen. Ik weet niet of hij iemand is die vaak smsjes stuurt en of jullie héél goede vrienden zijn of gewoon zomaar vrienden.
hij stuurt mij amper smsjes, maar hij belde me vorige week ook een keer (om te kloten, maar hij belt eigenlijk nooit) en we zijn zeg maar vrienden aan het worden, maar hij weet ook wel dat ik hem heel graag mag..

en vooral dat hij dat doet omdat hij weet dat ik dat zo leuk vind, en dat hij aan me denkt.. dat heeft me aan het denken gezet

hij heeft de laatste week ook anders tegen me gedaan, veel meer praten, ook over meer persoonlijke dingen, en de manier hoe hij dingen tegen me zegt.. dat hij nu dingen zegt als "je weet nooit" terwijl hij normaal dat niet zou zeggen..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:21
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik toch nog oppassen, niet direct teveel gaan hopen. Een beetje hoop kan nooit kwaad natuurlijk

Kijk naar wat hij stuurt, zijn het oppervlakkige dingen of niet? Als hij iets stuurt zoals 'ik mis je'.. dan mag je heus beginnen hopen hoor. Of als hij (subtiele) hints geeft ofzo,
in elk geval toch zeker afwachten tot hij thuis is, en dan bekijken hoe het dan gaat. Wie weet geeft hij je dan erg veel aandacht, of net niet, en neemt hij afstand.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:32
Sprinkle
Sprinkle is offline
Het zou wel wat kunnen betekenen, maar wacht het even rustig af.
Misschien bedoelt hij er verder niks mee, ligt er natuurlijk inderdaad aan wat hij stuurt.
Als hij weer terug is merk je vanzelf wel wat zijn bedoeling ervan was/is.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:43
Verwijderd
hmm moeilijk...ik hoop het iig wel voor je!maar doe relaxed en w8 af...gewoon afw8en geduld hebben en hem niet overladen met smsje enzo....daar kunnen de meeste jongens niet tegen dat voelen ze zich al snel behoorlijk benauwd!
verder niet te veel vooruit denken en gaan hopen....afw8en is egt het beste!en ook ckr het moeilijkst!als hij je gt leuk vind laat hij egt wel weer wat van zich horen...maar je moet het hem niet gaan afdwingen...
suc6 en laat even weten hoe het is afgelopen!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 21:55
Vissertje
Vissertje is offline
thanx allemaal
hij is over 2 weken pas weer thuis, en had m toen ie nog thuis was gevraagt of ie t leuk vond als ik m n keer smste als hij op vakantie was, en dat vond ie goed. dus ik ga m donderdag n smsje sturen (en hopen dat ik wat terugkrijg!)

maar wat hij smste stelt eigenlijk niets voor, geen aanhef of afsluiting, maar dat deed ie eerder ook niet.
en ik hoop ook niet op teveel, hoop nergens op, maar het is al zeker dat we elkaar na de vakantie zien, en ik zie idd dan wel

en ik zal wel wat laten weten als hij meer laat weten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:32
Verwijderd
Jij vraagt expliciet om sms-jes. Dan is het toch ook wel heel lomp om die kleine moeite dan niet even te doen?

Kortom, hij kán je best leuk vinden, maar dit zegt daar in ieder geval niks over.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:40
Luna
Luna is offline
eens met wat hierboven staat. ik wilde eigenlijk hetzelfde typen en dit is dus misschien een zinloze post maar het zet de woorden van Mephostoblabla wel kracht bij. zo
Oud 05-07-2004, 00:08
Denise84
Denise84 is offline
Ik denk dat je niet meteen die conclusie kan trekken.
Oud 05-07-2004, 17:55
filia dei
filia dei is offline
Het spijt me erg voor je... maar ik denk ook dat 't weinig te betekenen heeft. Misschien vindt ie je wel leuk hoor... Maar die sms'jes lijken me nou niet bepaald iets om aan vast te klampen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:58
Mimosa
Mimosa is offline
Ik hoop niet dat je ej helemaal vastpint op een paar SMS'jes. Een gesprek nadat hij terug is (niet via SMS uiteraard) kan al wat duidelijkheid geven. Hoop doet leven maar valse hoop is wel het laatste waar je op zit te wachten. Zoek het na zijn vakantie maar eens goed of en wat hij voor je voelt.
Oud 05-07-2004, 18:07
Bo
Bo is offline
Hij denkt aan je, dat is duidelijk. Maar hij is nu vrijgezellig met zijn vrienden op vakantie. Dus heb geen grote verwachtingen, maar kijk hoe het tussen jullie loopt als hij terug is van vakantie..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:15
Verwijderd
Als ik in de auto zit en ik ben helemaal uitgedacht, dan ga ik ook wel eens met mn telefoon spelen. En tsjah, als ik dan ook nog eens niet mn hele abonnement erdoorheen gejast heb, dan sms ik ook nog wel eens mensen... Maar goed, als ik iemand leuk vind, sms ik natuurlijk ook. Ik hoop dan altijd wel op een smsje terug... en liefst ook een beetje snel. Met andere woorden: ik zou wel wat terug sturen hoor en niet al te lang wachten, want dan lijkt het net of je niet echt geinteresseerd bent.

Citaat:
Vissertje schreef op 04-07-2004 @ 22:55 :
maar wat hij smste stelt eigenlijk niets voor, geen aanhef of afsluiting, maar dat deed ie eerder ook niet.
Wat verwacht je van een smsje dan?? Ik zet er ook geen "Geachte <naam> blabla Met vriendelijke groet, Sjoerd" in hoor
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:23
Yora
Citaat:
Vissertje schreef op 04-07-2004 @ 22:16 :
hij stuurt mij amper smsjes, maar hij belde me vorige week ook een keer (om te kloten, maar hij belt eigenlijk nooit) en we zijn zeg maar vrienden aan het worden, maar hij weet ook wel dat ik hem heel graag mag..

en vooral dat hij dat doet omdat hij weet dat ik dat zo leuk vind, en dat hij aan me denkt.. dat heeft me aan het denken gezet

hij heeft de laatste week ook anders tegen me gedaan, veel meer praten, ook over meer persoonlijke dingen, en de manier hoe hij dingen tegen me zegt.. dat hij nu dingen zegt als "je weet nooit" terwijl hij normaal dat niet zou zeggen..
Mjaah nou geniet ervan toch?? Zie hoe het loopt omdat jullie meer vrienden beginnen te worden enzow (niet teveel eraan vastklampen zoals er al eerder werd gezegd) als hij ook meer voor je voelt dan komt dat allemaal vanzelf eruit hoor
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:56
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, een vriendschap kan snel hechter worden. Ik ga ook sinds twee weken opeens veel meer om met een meisje uit mijn omgeving. Er is welliswaar wat gebeurt tussen ons (nee, niet als in liefde of een relatie, maar meer een emotionele gebeurtenis, lang verhaal) maar ook wij sturen sms-jes naar elkaar, ook zomaar, s'avonds, weet ik veel wanneer.
Ik zal niet te veel hopen. Dat wil niet zeggen dat je niet door moet gaan, het tegendeel zelfs, maar ga niet teveel hopen. Hoe meer je gaat hopen, hoe groter de klap is/kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:10
Vissertje
Vissertje is offline
nou dat hij me smst betekend wel wat voor me
omdat ik hem al eens vaker had gevraagt of ie wat wilde laten weten, of me wilde smsen, en dat hij dat gewoon niet deed. (omdat hij vreemd is)

en dit is denk ik de eerste keer dat hij uit zichzelf smst (en niet op reactie op sms van mij) en de dagen voor hij wegging hebben we echt veel gekletst op msn, en anders dan voorheen..

en met aanhef/afsluiting bedoel ik : hey <naam>/ XXX <naam>

en hij is met zijn ouders op vakantie en met een vriend die een vriendin heeft
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 01:24
Vissertje
Vissertje is offline

vandaag, ander meisje waaar hij tegen slijmt, zegt dat ie haar kei veel smsjes stuurt vanuit spanje
maar zij vind dat ie teveel slijmt en ze wil m ook nie

en ik voel me echt klote
ook omdat ik m los aan het laten ben, en ik vanbinnen ook zoveel haat voel!
hetliefste zou ik nooit meer wat met m te maken hebben..
omdat hij laag is..
zoveel woede!!

ik ga m negeren.. als hij nog tegen me spreekt, dan negeer ik hem.. ik zet geen stap meer in zijn richting.. zet eerder een stap terug..

ik haat m echt zo van binnen, ik wil m uitkotsen, wil hetliefst dat ik nooit meer wat van m hoor, nooit meer met m te maken krijg, dat hij sterft.. zodat ik ook nooit meer met m te maken HOEF te hebben

maar dat is nogal grof om te denken.. om te willen...
ik haat m..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 08:19
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 02:24 :

vandaag, ander meisje waaar hij tegen slijmt, zegt dat ie haar kei veel smsjes stuurt vanuit spanje
maar zij vind dat ie teveel slijmt en ze wil m ook nie

en ik voel me echt klote
ook omdat ik m los aan het laten ben, en ik vanbinnen ook zoveel haat voel!
hetliefste zou ik nooit meer wat met m te maken hebben..
omdat hij laag is..
zoveel woede!!

ik ga m negeren.. als hij nog tegen me spreekt, dan negeer ik hem.. ik zet geen stap meer in zijn richting.. zet eerder een stap terug..

ik haat m echt zo van binnen, ik wil m uitkotsen, wil hetliefst dat ik nooit meer wat van m hoor, nooit meer met m te maken krijg, dat hij sterft.. zodat ik ook nooit meer met m te maken HOEF te hebben

maar dat is nogal grof om te denken.. om te willen...
ik haat m..
wat ben jij een klein kind zeg, doe toch normaal... omdat die meid zegt dat ze meer smsjes krijgt haat je hem. Je bent gewoon een jaloers klein kind, kan me voorstellen dat ie niks met je wil...
Oud 08-07-2004, 08:48
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-07-2004 @ 09:19 :
wat ben jij een klein kind zeg, doe toch normaal... omdat die meid zegt dat ze meer smsjes krijgt haat je hem. Je bent gewoon een jaloers klein kind, kan me voorstellen dat ie niks met je wil...
ja inderdaad... grow up!

Misschien houdt ie wel gewoon van slijmen... laat em
Oud 08-07-2004, 11:25
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-07-2004 @ 09:19 :
ook omdat hij niet reageert op mijn emailtje dat ik zeker weet dat ie gelezen heeft, en hij smst haar dat hij haar leuk vind enzo, maar dat doet ie alleen omdat ie haar wil naaien (en zij wil hem echt nie want ze heeft een vriend). ik heb m vandaag gesmst hoe het daar is.. en als ik geen reactie krijg vandaag weet ik alweer genoeg..

maar het gaat erom dat ie zo leuk en lief tegen me doet, wat ik denk dat waarschijnlijk zo zal zijn omdat ie op vakantie gaat en wel een goede indruk achter moest laten. hij wakkert steeds dat kleine beetje hoop op, en laat me ook denken dat hij me graag mag. om vervolgens me weer te negeren en te kwetsen, terwijl ik hem amper berichten stuur, omdat ik niet opdringerig over wil komen, en dan neemt ie nieteens de moeite om dat enkele bericht even te beantwoorden..

doet gewoon zoveel pijn van binnen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 11:30
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 12:25 :

doet gewoon zoveel pijn van binnen
Jij ziet dingen die er niet zijn, ik denk niet dat hij je probeert te kwetsen. Hij heeft (uit je verhaal lezende) nooit tegen je verteld dat het wat zou worden. En misschien heeft ie wel andere dingen aan z'n hoofd in zijn vakantie. Laat hem lekker zijn vakantie vieren en zeur niet zo aan z'n kop... vind het niks gek dat ie je niks terugstuurt...
Oud 08-07-2004, 11:34
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-07-2004 @ 12:30 :
Jij ziet dingen die er niet zijn, ik denk niet dat hij je probeert te kwetsen. Hij heeft (uit je verhaal lezende) nooit tegen je verteld dat het wat zou worden. En misschien heeft ie wel andere dingen aan z'n hoofd in zijn vakantie. Laat hem lekker zijn vakantie vieren en zeur niet zo aan z'n kop... vind het niks gek dat ie je niks terugstuurt...
ik zeur helemaal niet tegen m.. hij weet volgens mij nieteens wat ik voor hem voel(de), omdat ik bang ben voor een negatieve reactie, doe gewoon aardig tegen hem..
en ik laat sowieso als hij terug is van vakantie hem het eerste woord zeggen tegen mij.. want als hij dat niet doet, weet ik dat ook weer...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:33
Verwijderd
Contact verbreken en vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 12:54
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
sjonge jonge zeg.
Een paar smsjes zeggen nix, en jij gaat hem al dood wensen en weet ik het allemaal omdat ie een ander meisjes smst?

Hmmz en dat is dan 20?
Oud 08-07-2004, 13:14
Verwijderd
Wat ben jij onvolwassen, zeg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:28
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 08-07-2004 @ 13:54 :
sjonge jonge zeg.
Een paar smsjes zeggen nix, en jij gaat hem al dood wensen en weet ik het allemaal omdat ie een ander meisjes smst?

Hmmz en dat is dan 20?
er zit daar veel meer achter hoor, niet enkel om die smsjes, maar om het systematisch hoop geven en kei hard laten vallen. en ik merk hoe minder ik met m te maken heb, hoe beter het gaat, en aangezien ie straks terugkomt, begint vast alles weer overnieuw, en dat heb ik niet in de hand.

en wat wil leeftijd nu zeggen. kan je niet meer hopeloos verliefd zijn als je over een bepaalde leeftijd heen bent? kan je niet meer zielsdiep gekwetst worden als je wat ouder bent?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:33
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 14:28 :
en wat wil leeftijd nu zeggen. kan je niet meer hopeloos verliefd zijn als je over een bepaalde leeftijd heen bent? kan je niet meer zielsdiep gekwetst worden als je wat ouder bent?
jawel, maar als er geen aanleiding voor is... Hij geeft je geen hoop, jij intrepeteerd het als hoop krijgen. En hij laat je niet hard vallen omdat er helemaal niks is... doe niet zo eigenwijs en accepteer dat het niks wordt. En hem daarvoor dood te wensen is erg kinderachtig en heeft erg weinig zin overigens...
Oud 08-07-2004, 13:38
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-07-2004 @ 14:33 :
jawel, maar als er geen aanleiding voor is... Hij geeft je geen hoop, jij intrepeteerd het als hoop krijgen. En hij laat je niet hard vallen omdat er helemaal niks is... doe niet zo eigenwijs en accepteer dat het niks wordt. En hem daarvoor dood te wensen is erg kinderachtig en heeft erg weinig zin overigens...
dat jullie niet precies iedere letter die ik met hem wissel weten.. heb echt het idee gehad dat hij naar me toe trok de laatste week voor hij op vakantie ging, geweldige gesprekken gehad, en dan denkt ie aan me terwijl hij op reis is.. en dan schuwt hij nu ieder contact
en ik zei al dat dat grof is om enkel al te denken.. maar ik denk dat alleen dan ik hem zou kunnen laten gaan omdat hij in mijn leven blijft, en alleen als ik mijn leven zo omgooi en dingen die ik leuk vind laat vallen kan ik al het contact verbreken.. maar dat is niet mogelijk..
en ik wens hem ook wel het beste toe.. maar dan moet hij eerst uit mijn leven..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 14:26
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 14:38 :
dat jullie niet precies iedere letter die ik met hem wissel weten.. heb echt het idee gehad dat hij naar me toe trok de laatste week voor hij op vakantie ging, geweldige gesprekken gehad, en dan denkt ie aan me terwijl hij op reis is.. en dan schuwt hij nu ieder contact
en ik zei al dat dat grof is om enkel al te denken.. maar ik denk dat alleen dan ik hem zou kunnen laten gaan omdat hij in mijn leven blijft, en alleen als ik mijn leven zo omgooi en dingen die ik leuk vind laat vallen kan ik al het contact verbreken.. maar dat is niet mogelijk..
en ik wens hem ook wel het beste toe.. maar dan moet hij eerst uit mijn leven..
onzin dat ie uit je leven moet omdat hij niks met je wil...
Oud 08-07-2004, 19:05
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-07-2004 @ 15:26 :
onzin dat ie uit je leven moet omdat hij niks met je wil...
dat zeg ik toch niet?

het zou het handigste zijn dat hij uit mijn leven gaat omdat ik denk dat ik hem anders niet uit mijn kop kan zetten, en dat ik anders niet over hem heen kan komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 20:05 :
dat zeg ik toch niet?

het zou het handigste zijn dat hij uit mijn leven gaat omdat ik denk dat ik hem anders niet uit mijn kop kan zetten, en dat ik anders niet over hem heen kan komen
Relax
ik wilde eigenlijk net gaan vertellen dat het tussen mij en mijn vriendje ook zo begonnen is, tot ik verder las.

Wat hij allemaal tegen je gezegd heeft hier, dat is toch heel anders allemaal op vakantie. Alles is anders op vakantie, ook dat. Ik zou gewoon ff rustig aan doen, niet teveel met hem bezig zijn, en dan rustig kijken hoe het loopt als hij terug van vakantie is. Ik zou niet meteen al het contact verbreken hoor!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:20
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-07-2004 @ 20:17 :
Relax
ik wilde eigenlijk net gaan vertellen dat het tussen mij en mijn vriendje ook zo begonnen is, tot ik verder las.

Wat hij allemaal tegen je gezegd heeft hier, dat is toch heel anders allemaal op vakantie. Alles is anders op vakantie, ook dat. Ik zou gewoon ff rustig aan doen, niet teveel met hem bezig zijn, en dan rustig kijken hoe het loopt als hij terug van vakantie is. Ik zou niet meteen al het contact verbreken hoor!!
het is niet OP vakantie dat ie zo tegen me sprak, maar vanaf ongeveer 5 dagen voor hij wegging..
ik ben ook zo bang dat hij me dalijk nieteens aanspreekt als hij terug is, dat ik het uit hem moet trekken hoe het was..
en het is zo moeilijk, als iemand zo diep in je zit, om dan niet veel met diegene bezig te zijn.. je staat er mee op en gaat er mee naar bed, en hoe graag ik wil dat het ophoud.. het lukt niet

*maar iig bedankt voor je reactie*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 20:20 :
het is niet OP vakantie dat ie zo tegen me sprak, maar vanaf ongeveer 5 dagen voor hij wegging..
ik ben ook zo bang dat hij me dalijk nieteens aanspreekt als hij terug is, dat ik het uit hem moet trekken hoe het was..
en het is zo moeilijk, als iemand zo diep in je zit, om dan niet veel met diegene bezig te zijn.. je staat er mee op en gaat er mee naar bed, en hoe graag ik wil dat het ophoud.. het lukt niet

*maar iig bedankt voor je reactie*
Nee ik bedoel ook niet dat hij OP vakantie zo tegen je sprak, maar juist thuis.

Ik bedoel op vak is alles anders, dus dingen die hij thuis tegen je gezegd heeft... Mss vindt hij je wel weer cool als hij terug is, en heeft hij je super gemist.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:31
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-07-2004 @ 20:27 :
Mss vindt hij je wel weer cool als hij terug is, en heeft hij je super gemist.
ik denk haast dat dat een sprookje zal zijn..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 08-07-2004 @ 20:31 :
ik denk haast dat dat een sprookje zal zijn..
mwah als hij er zo 1 is... dan voor hem 10 andere... Je komt van nog wel een andere leuke jongen tegen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah... kun je nu niet direct weten he. Kijk, je gaat gewoon denken als je dat tweede SMS'je krijgt, je had immers gevraagd om dat eerste SMS'je. Best een trouwe jongen lijkt me als ik hier zo op af ga.
SMS hem gewoon terug en dan zie je het wel, als hij je blijft terug SMS'en betekent het misschien wel meer. Maar ja, tis ook vakantie he, dan laten mensen zich vaak eerder gaan wat liefde / sex betreft. Misschien neemt hij jou gewoon als goede vriendin in vertrouwen en vertelt hij jou wel de wat intiemere momenten op vakantie waar hij het verder met bijna niemand over heeft. Dus ja, dan heb je helemaal verkeerd gedacht. Afwachten dus hoe het verder verloopt tijdens en ook na zijn vakantie...
Oud 10-07-2004, 16:08
Vissertje
Vissertje is offline
ik had m een smsje gestuurd..
kreeg meteen een reactie terug, leuke reactie, dat wel..
het is iig dat ie me mag, anders had ie vast niets teruggestuurt, en hij korte mijn naam ook af..

ik wil dat ie terugkomt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:21
Rizz0
Rizz0 is offline
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:52
Vissertje
Vissertje is offline
jonge zeg dan gewoon niks

gisteren een paar emailtjes over en weer gehad.. was hij heel lief, en ik heb m indirect gezegt dat ik m mis, en dat ik het leuk vind om met hem om te gaan, maar dat begrijpt ie wel dat ik dat bedoel..
hele leuke berichtjes terug, en spontaan dingen vertellen..
en ook zeggen dat ie weer offline ging, en dat we elkaar snel zouden zien als ie terug was, dat we dan wel gingen stappen..

het wakkert mijn hoop weer op.. hij is echt lang niet zo spontaan tegen me geweest.. maar ik durf niet te hopen want dan ga ik vast hard op mn bek...

ik hoop het zo!! laat het nog wel weten..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:24
Verwijderd
Er al bij stilgestaan dat hij je misschien gewoon graag mag, zonder meer.
Vriendschap gaat ook deze eeuw weer in zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:47
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Rizz0 schreef op 12-07-2004 @ 00:21 :

Zeik, zeik.

Jongens kunnen ook gewoon lief zijn hoor. (Misschien een beetje moeilijk voor te stellen voor je) Ze kunnen ook vrienden met je zijn in plaats van meteen iets met je te beginnen.
Wie zegt dat hij je leuk vindt? Je gokt nu maar wat. Je hebt jezelf er het hardste mee als jij jezelf wijsmaakt dat hij je leuk vindt omdat hij zo aardig en lief doet tegen je.

Ik zou als ik jou was, hem vertellen hoe jij je voelt. Vertel hem dat hij je meer smsjes moet sturen want anders voel je je benadeeld op de een of andere manier.
Dát willen we natuurlijk niet hebben.

Oud 14-07-2004, 21:25
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Spare schreef op 13-07-2004 @ 15:24 :
Er al bij stilgestaan dat hij je misschien gewoon graag mag, zonder meer.
Vriendschap gaat ook deze eeuw weer in zijn.
Dat idee benauwt me enigzins.. (raar)
heb weer een paar emailtjes gehad.. en heb ze nog eens na gelezen, en hij doet wel heel aardig enzo.. maar misschien is dat omdat ie op vakantie is ofzo..
hij komt maandag terug.. dus misschien dan kijken of we kunnen afspreken voor fotos kijken enzo.. en dan kijk ik wel of ik wat merk, of er meer achter zit..
ik laat het iig (nog) niet merken hoe ik me over hem voel.. ligt eraan of komende week positief is..
als het gewoon goed gaat tussen ons en ik voel dat er wat (positieve)spanning is, dan laat ik het zn beloop gaan en als het dan nog een week duurt voor het iets verder is, dan ga ik m zeggen hoe ik me over hem voel.. wat voor mij natuurlijk niets veranderd, en hopelijk voor hem ook niet..
ik mis m..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuk dat jullie nog steeds contact hebben met elkaar. Hopen dat het na zijn vakantie voortbloeit en wie weet...
Oud 15-07-2004, 18:57
filia dei
filia dei is offline
Nou hij vind je in ieder geval aardig. Misschien als gewoon vrienden, misschien om een relatie mee te beginnen. En als 'gewoon vrienden' kun je ook wel met 'm rond hangen en afspreken. T'is juist spannend als je niet weet of hij verlieft op je is maar je wel zeker weet dat hij je niet haat. En als hij je niet haat kan die vriendschap altijd nog omslaan in verlieftheid, lijkt mij. Dus gewoon niet teveel zorgen maken, 't komt vast wel goed.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:47
Vissertje
Vissertje is offline
thanx
ik laat het wel weten, hoe het gaat
of jullie het nu willen of niet
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:50
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
filia dei schreef op 15-07-2004 @ 19:57 :
Nou hij vind je in ieder geval aardig. Misschien als gewoon vrienden, misschien om een relatie mee te beginnen. En als 'gewoon vrienden' kun je ook wel met 'm rond hangen en afspreken. T'is juist spannend als je niet weet of hij verlieft op je is maar je wel zeker weet dat hij je niet haat. En als hij je niet haat kan die vriendschap altijd nog omslaan in verlieftheid, lijkt mij. Dus gewoon niet teveel zorgen maken, 't komt vast wel goed.
vriendschap doet op den duur ook minder pijn als het wat minder word. hoe verliefd kun je zijn, je hebt het gevoel als of je gedumpt bent terwijl er helemaal geen sprake van was dat jullie iets zouden krijgen.
maaja, kan je ook niet helpen, geniet er van en veel suc6!
Oud 21-07-2004, 00:07
Vissertje
Vissertje is offline
hij is dus terug
heel veel gekletst (alleen weet ik nu nogsteeds niet wat ie allemaal gedaan heeft)
en toen ik voorstelde om af te spreken vond hij dat goed idee, en nu gaan we binnenkort met een paar man op het terras zitten.
Heb daar wel zin in! hem weer zien, bijkletsen..

heb wel gehoord dat hij op vakantie met een meisje heeft gezoent (die echt een stuk jonger is dan hem ) maar zo erg vind ik dat niet, je bent immers op vakantie, en dan kan dat.. en het was alleen zoenen *of ben ik nu te vergevingsgezind*

ik heb vandaag met een gastje afgesproken ben samen met wat vrienden van m ergens wat gaan drinken. en toen ik thuis kam vroeg hij meteen hoe mn date was, en echt heel veel tegen me aanpraten (leek wel of hij het enigzins niet leuk vond?)

en als hij merkt dat ik ergens boos om wordt, dan reageert hij ook meteen en probeert ook beetje goed te praten.

heb vandaag ook met een andere jongen gesproken, die ik al tijdje ken. en heb m de situatie uitgelegd. want HIJ heeft gezegt tegen een maat van hem dat hij me nooit zag of met me afsprak (wat mij echt brak van binnen) en die gast zegt dat dat niets raars is, omdat hij zichzelf waarschijnlijk niet wil laten kennen aan zn vrienden.
en door wat ik vertelde aan die gast kon hij me precies zeggen wat voor persoon HIJ was, (die gozer heeft mensenkennis, gewoon te eng) en hoe ik hem aan moest pakken..
dus ik vraag m binnenkort mee naar de film.. en anders is t pech voor hem, want ik wil hem alleen blijmaken, en als hij dat niet wil is hij me niet waard!

maar ik hoop toch dat t wat kan worden..

ik hou jullie op de hoogte..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 15:55
Vissertje
Vissertje is offline
laatste dagen heel leuk contact gehad, had hem eergisteren weer gezien. op een moment waren we alleen, en heb ik eerst met hem zitten kletsen, en heb hem gevraagt of hij mee naar de film wilde. hij reageerde nogal nerveus, en enigzins ongemakkelijk, maar hij heeft wel ja gezegt, en dat we binnenkort afspreken..
Nu doet hij anders tegen me op msn, veel meer praten, andere manier..
hoop dat hij onze "afspraak" nakomt..

heeft er iemand tips over hoe ik het beste aan kan pakken, als we eenmaal samen weg zijn?

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 16:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten