Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en vooral dat hij dat doet omdat hij weet dat ik dat zo leuk vind, en dat hij aan me denkt.. dat heeft me aan het denken gezet hij heeft de laatste week ook anders tegen me gedaan, veel meer praten, ook over meer persoonlijke dingen, en de manier hoe hij dingen tegen me zegt.. dat hij nu dingen zegt als "je weet nooit" terwijl hij normaal dat niet zou zeggen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Als ik in de auto zit en ik ben helemaal uitgedacht, dan ga ik ook wel eens met mn telefoon spelen. En tsjah, als ik dan ook nog eens niet mn hele abonnement erdoorheen gejast heb, dan sms ik ook nog wel eens mensen... Maar goed, als ik iemand leuk vind, sms ik natuurlijk ook. Ik hoop dan altijd wel op een smsje terug... en liefst ook een beetje snel. Met andere woorden: ik zou wel wat terug sturen hoor en niet al te lang wachten, want dan lijkt het net of je niet echt geinteresseerd bent.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien houdt ie wel gewoon van slijmen... laat em
||
![]() |
Citaat:
maar het gaat erom dat ie zo leuk en lief tegen me doet, wat ik denk dat waarschijnlijk zo zal zijn omdat ie op vakantie gaat en wel een goede indruk achter moest laten. hij wakkert steeds dat kleine beetje hoop op, en laat me ook denken dat hij me graag mag. om vervolgens me weer te negeren en te kwetsen, terwijl ik hem amper berichten stuur, omdat ik niet opdringerig over wil komen, en dan neemt ie nieteens de moeite om dat enkele bericht even te beantwoorden.. doet gewoon zoveel pijn van binnen |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik laat sowieso als hij terug is van vakantie hem het eerste woord zeggen tegen mij.. want als hij dat niet doet, weet ik dat ook weer... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en wat wil leeftijd nu zeggen. kan je niet meer hopeloos verliefd zijn als je over een bepaalde leeftijd heen bent? kan je niet meer zielsdiep gekwetst worden als je wat ouder bent? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik zei al dat dat grof is om enkel al te denken.. maar ik denk dat alleen dan ik hem zou kunnen laten gaan omdat hij in mijn leven blijft, en alleen als ik mijn leven zo omgooi en dingen die ik leuk vind laat vallen kan ik al het contact verbreken.. maar dat is niet mogelijk.. en ik wens hem ook wel het beste toe.. maar dan moet hij eerst uit mijn leven.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het zou het handigste zijn dat hij uit mijn leven gaat omdat ik denk dat ik hem anders niet uit mijn kop kan zetten, en dat ik anders niet over hem heen kan komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wilde eigenlijk net gaan vertellen dat het tussen mij en mijn vriendje ook zo begonnen is, tot ik verder las. Wat hij allemaal tegen je gezegd heeft hier, dat is toch heel anders allemaal op vakantie. Alles is anders op vakantie, ook dat. Ik zou gewoon ff rustig aan doen, niet teveel met hem bezig zijn, en dan rustig kijken hoe het loopt als hij terug van vakantie is. Ik zou niet meteen al het contact verbreken hoor!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook zo bang dat hij me dalijk nieteens aanspreekt als hij terug is, dat ik het uit hem moet trekken hoe het was.. en het is zo moeilijk, als iemand zo diep in je zit, om dan niet veel met diegene bezig te zijn.. je staat er mee op en gaat er mee naar bed, en hoe graag ik wil dat het ophoud.. het lukt niet ![]() *maar iig bedankt voor je reactie* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel op vak is alles anders, dus dingen die hij thuis tegen je gezegd heeft... Mss vindt hij je wel weer cool als hij terug is, en heeft hij je super gemist. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zeik, zeik. Jongens kunnen ook gewoon lief zijn hoor. (Misschien een beetje moeilijk voor te stellen voor je) Ze kunnen ook vrienden met je zijn in plaats van meteen iets met je te beginnen. Wie zegt dat hij je leuk vindt? Je gokt nu maar wat. Je hebt jezelf er het hardste mee als jij jezelf wijsmaakt dat hij je leuk vindt omdat hij zo aardig en lief doet tegen je. Ik zou als ik jou was, hem vertellen hoe jij je voelt. Vertel hem dat hij je meer smsjes moet sturen want anders voel je je benadeeld op de een of andere manier. Dát willen we natuurlijk niet hebben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
heb weer een paar emailtjes gehad.. en heb ze nog eens na gelezen, en hij doet wel heel aardig enzo.. maar misschien is dat omdat ie op vakantie is ofzo.. hij komt maandag terug.. dus misschien dan kijken of we kunnen afspreken voor fotos kijken enzo.. en dan kijk ik wel of ik wat merk, of er meer achter zit.. ik laat het iig (nog) niet merken hoe ik me over hem voel.. ligt eraan of komende week positief is.. als het gewoon goed gaat tussen ons en ik voel dat er wat (positieve)spanning is, dan laat ik het zn beloop gaan en als het dan nog een week duurt voor het iets verder is, dan ga ik m zeggen hoe ik me over hem voel.. wat voor mij natuurlijk niets veranderd, en hopelijk voor hem ook niet.. ik mis m.. |
![]() |
||
Citaat:
maaja, kan je ook niet helpen, geniet er van en veel suc6!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Nijmegen wil wellicht tram in de stad Quantes | 27 | 22-05-2018 16:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help !!! Wie kan me helpen met deze vragen? A.U.B :( raoul2007 | 1 | 14-01-2007 18:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie kan mij helpen met deze opdracht :( kheb spoed hulp nodig a.u.b raoul2007 | 2 | 12-01-2007 15:59 | |
Liefde & Relatie |
kan dit wat betekenen? tikmaarwat | 11 | 25-07-2004 20:18 | |
Software & Hardware |
[vga] Wat betekenen de afkortingen en... Joris | 26 | 02-10-2002 21:15 |