Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon op www.hema.nl www.blokker.nl da soort dingen.. Of bij een fotoboer je CF in zo'n pc ervoor duwen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat HEMA wel de beste is.
Maar er is een nieuwe aanbieder: WebPrint.nl. Hier kost het afdrukken van een digitale foto maar 9 Cent! Ik probeer ze hier af te drukken, en dan kijk ik hoe het hier is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan gewoon via www.kruidvat.nl je foto's uploaden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voorheen dus niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je graag zelf je foto's nog even nabewerkt in bijvoorbeeld Photoshop kan ik de afdrukservice van Pixum.nl aanraden. Veel ontwikkelcentrales willen namelijk nog wel eens wat filters over je foto's gooien. En dan gaat het met name om het kunstmatig scherper maken van foto's. Ik doe dat soort dingen graag zelf. Het handige aan Pixum is dat je daar kunt opgeven dat ze die filters niet moeten toepassen.
||
Citaat:
|
Heeft er iemand ervaring met de afdrukkwaliteiten van AH voor digitale foto's...........ik keek namelijk laatst op hun site en de prijs viel me niet tegen. Vandaar dus de vraag of de prijs/kwaliteitsverhouding goed is?
Ow ja ik had nog een vraag: Op de site van de Hema kun je kiezen tussen 10x15 cm of 11.4x15 cm... Als ik zo wat berekeningen doe en neem als voorbeeld mijn camera dan heb ik een resolutie van 2272x1704 als je dan 2272/15=151.46 dit doe je weer x10=1514 pixels. Doe je 151.46x11.4= 1726 pixels. link Moet ik dan concluderen dat als je digitale fotos op 10x15 cm laat afdrukken dat er vervorming inzit ofzow? Ze zullen niet voor niks dat nieuwe formaat hebben bedacht van 11.4x15 cm
Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 15:52. |
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk krijg je bij 10x15 dus gewoon een kleiner formaat. Het is alleen erg vreemd dat ze bij 11.4x15 dat al duidelijk hebben aangegeven en bij 10x15 niet.
||
Citaat:
qua prijs maakt het zowat niks uit........
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Filmrolletje/Fotorolletje Schipper | 11 | 28-06-2011 14:20 | |
Software & Hardware |
[Alg] Digitale foto's laten afdrukken bij de Hema Verwijderd | 0 | 11-08-2005 14:17 | |
Software & Hardware |
[Digi Cam]Wegwerp Digitale Camera Apomes | 7 | 27-08-2004 22:56 | |
ARTistiek |
[foto's]kritiek is zeer welkom! de Koe! | 17 | 07-05-2004 18:52 | |
Lifestyle |
Waar vind ik topic Verwijderd | 500 | 18-02-2004 12:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Mogelijkheid tot vergoeding? Balance | 19 | 17-02-2004 19:54 |