Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet nu al dat ik postrock tegen die tijd niet meer uit kan staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt me nou al fantastisch een heel legioen rutger-stijl te zien stuntelen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En uitgebreider absoluut. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoals de muziektopics in hifi.nl en hear.nl. Dan kun jij meteen eens effe deze fantastische fusion Cd checken. ![]() ADAM HOLZMAN ,overdrive, 1994 (Lipstick) ![]() Verdienstelijke keyboard player die in de band van Miles Davis en Chaka Khan zijn reputatie waar maakte. Maakte van 1982-1987 een tweetal meesterlijke platen met de jazzrock groep The Fents. Maar vanaf 1991 maakt hij spannende Cd,s die een mix bevatten van pop, jazz en fusion. Deze (Geheel instrumentale) Cd is zijn tweede, en een van de meest spraakmakende keyboard fusion Cd,s van de jaren ,90. ![]() Moderne Jazzrock is de inhoud van deze Overdrive-cd. Direct, strak en in een droom gegoten. Alles klopt op dit album. Het Lipstick label voelt haar artiesten goed aan en dat is een kunst van het label zelf. Waar kan men van genieten. Prachtige keyboards van Adam Holzman een strakke drummer, koele bas en guitarsoli waar de volumeknop zijn draai bij zal vinden. Iedereeen heeft zijn versnelling en soms een automatische piloot echter in deze overdrive zit men Adam Holzman Speed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 08-06-2002 ontoerekenbaar verklaard Ieke | 0 | 08-12-2003 20:14 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |