Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 00:44
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Hallo,

'k Heb een hele lieve vriend.. al meer dan drie jaar.. 'k ben paar dagen geleden met een toffe jongen beginnen chatten.. en dat klikt supergoed, zit op hetzelfde niveau als ik.. ben bang voor opkomende kriebels.. wat kan je eraan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 00:55
romanov
romanov is offline
Als je er bang voor bent, zou ik gewoon abrupt stoppen met het chatten. Beschouwende het feit dat ik denk dat je je vriend niet kwijt wilt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:57
Verwijderd
Ja maar als je er al zo snel via internet bang voor bent vraag ik me af of die relatie nou wel alles voor haar is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 01:17
Verwijderd
De gozer met de meeste doeks pakken, duh.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 01:30
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Je kan of het contact meteen verbreken, dan kies je dus voor je vriend zonder te weten wat je laat liggen, als je het op die manier blijft doen kan je heeeeeeeeeeeel lang bij je vriend blijven maar weet je niet of er iemand is die misschien beter bij je past.

Of je kan gewoon door blijven chatten en wel zien wat er gebeurt.

ik raad het 2e aan
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-08-2004 @ 02:30 :
Je kan of het contact meteen verbreken

Of je kan gewoon door blijven chatten en wel zien wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 07:45
Verwijderd
Jezelf eens goed afvragen wat je nog voelt voor je vriend en uitzoeken wat je zelf nou echt wilt.

Het is namelijk echt niet goed dat je nu al twijfelt, terwijl je die jongen niet eens kent :/
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 07:53
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-08-2004 @ 08:45 :
Jezelf eens goed afvragen wat je nog voelt voor je vriend en uitzoeken wat je zelf nou echt wilt.

Het is namelijk echt niet goed dat je nu al twijfelt, terwijl je die jongen niet eens kent :/
my thoughts exactly.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 09:09
Iduna
Iduna is offline
Ik kan me voorstellen dat een nieuw iemand 'interessant' wordt, je hebt nu al meer dan 3 jaar met iemand.

De vraag is, wil je bij hem blijven of wil je voor die nieuwe gaan?

Het klinkt allemaal leuk en aardig maar bedenk wel dat het misschien alleen gezellig is op de chat en dat het in het echt tegen kan vallen. Je chat net een paar dagen met hem..

Ik zou verder chatten met die jongen en kijken hoe het verder gaat. Maar als je merkt dat je meer voor hem gaat voelen, moet je dat wel zeggen tegen je vriend.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 09:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
romanov schreef op 11-08-2004 @ 01:55 :
Als je er bang voor bent, zou ik gewoon abrupt stoppen met het chatten. Beschouwende het feit dat ik denk dat je je vriend niet kwijt wilt.
Oud 11-08-2004, 15:57
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
zie romanov & Dr0_ol

als je er bang voor bent, dat je op een ander zou worden? als je relatie echt goed is, denk je toch niet aan een ander? dan komt het niet in je hoofd op. toch?

ik zou stoppen. maar ik weet niet hoe het zit met je huidige relatie allemaal
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 15:58
RanC
RanC is offline
Je KUNT niet verliefd worden via chats.

'nuff said.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 11-08-2004 @ 08:45 :

tsja ik ben het voor de verandering eens met ******** eens.

Waarom ben je bang voor kriebels als je hem alleen van de chat kent en blijft kennen? In die 3 jaar dat je bij je vriend bent heb je toch vast weleens andere jongen in het echt gezien met wie je kon praten? Nou ja op zich is je angst misschien begrijpelijk als je merkt dat je steeds aan die jongen denkt en hem beter wil leren kennen. Maar denk dan eerst goed over je relatie na. Ik denk dat het geen kwaad kan om met hem te blijven chatten, want hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je nooit hebt gezien? Maar voordat je besluit om met hem af te spreken moet je idd eens nadenken over wat je met je relatie wil en wat voor gevoelens je eigenlijk nog voor je vriend hebt dat je zo bang bent dat je wat voor iemand anders gaat voelen.. want als je zo zeker van je gevoelens voor je vriend bent, dan is er toch niets aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:43
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
1 advies:

Wordt nooit verliefd op een tekst wat je van een computerscherm afleest.
Oud 11-08-2004, 20:44
HeiNZ
HeiNZ is offline
Citaat:
RanC schreef op 11-08-2004 @ 16:58 :
Je KUNT niet verliefd worden via chats.

'nuff said.
Wel als je die persoon daarna een uurtje in het echt hebt gezien.
Oud 11-08-2004, 20:47
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
je hebt zitten chatten....?
veel van die mensen zijn fakers...teminste je weet niet of ze echt zo zijn. mar ja tege die "kriebels"kun je niks doen
of gewoon niet meer met die persoon chatte mar k denk nie da da zal helpe
Oud 11-08-2004, 22:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Blokkeren ...

Door chatten kriebels krijgen? Mja... zou kunnen ja. Gewoon 100% voor je vriend gaan. Het kan super klikken maar je hebt elkaar nog nooit ontmoet. Daarmee zou ik 3 jaar echt niet weg gooien. Die "chatter" zou trouwens wel een goed "praatmaatje" kunnen worden voor als je problemen hebt. Is ook leuk, toch?
Oud 12-08-2004, 01:52
Shitonya
Shitonya is offline
verwijderen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 02:14
MMaRsu
MMaRsu is offline
Idd blokken, en dan wegsmijten . Je moet echt die drie jaar niet weggooien voor één of andere jongen die je hebt ontmoet via de chat. Misschien ook wel eerlijk tegenover je vriend als je het ook tegen hem zegt...kan hij het er ook met je over hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:07
Verwijderd
Ach, drie jaar. Dan is het binnenkort toch wel uit tenzij jullie koters nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:31
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 11-08-2004 @ 01:44 :
Hallo,

'k Heb een hele lieve vriend.. al meer dan drie jaar.. 'k ben paar dagen geleden met een toffe jongen beginnen chatten.. en dat klikt supergoed, zit op hetzelfde niveau als ik.. ben bang voor opkomende kriebels.. wat kan je eraan doen?
Mee kappen, meteen. Je hoort zo vaak dat relaties kapot gaan door dat geleuter over de chat. Ook omdat mensen zich gemakkelijk anders kunnen voordoen dan dat ze werkelijk zijn.
Tsja, of je moet van je eigen (lieve) vriend af willen... maar het lijkt mij het verstandigst geen contact meer te zoeken met je internet "vriendje".
Oud 12-08-2004, 12:42
KiMZz
KiMZz is offline
Block * Delete
Reageren

Regels voor berichten