Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom ben je bang voor kriebels als je hem alleen van de chat kent en blijft kennen? In die 3 jaar dat je bij je vriend bent heb je toch vast weleens andere jongen in het echt gezien met wie je kon praten? Nou ja op zich is je angst misschien begrijpelijk als je merkt dat je steeds aan die jongen denkt en hem beter wil leren kennen. Maar denk dan eerst goed over je relatie na. Ik denk dat het geen kwaad kan om met hem te blijven chatten, want hoe kun je nou verliefd worden op iemand die je nooit hebt gezien? Maar voordat je besluit om met hem af te spreken moet je idd eens nadenken over wat je met je relatie wil en wat voor gevoelens je eigenlijk nog voor je vriend hebt dat je zo bang bent dat je wat voor iemand anders gaat voelen.. want als je zo zeker van je gevoelens voor je vriend bent, dan is er toch niets aan de hand? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Tsja, of je moet van je eigen (lieve) vriend af willen... maar het lijkt mij het verstandigst geen contact meer te zoeken met je internet "vriendje".
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vandaag: om 18 uur chatten met een seksuoloog Micky | 1 | 12-04-2010 17:06 | |
Beleidszaken |
Chat Verwijderd | 33 | 31-01-2009 12:45 | |
Beleidszaken |
Beleid van Chat, Frontpage etc. ook hier ergens ter discussie stellen? Verwijderd | 47 | 22-08-2008 10:43 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Chatten op DoP! Halogeen | 102 | 02-08-2005 17:16 | |
De Kantine |
Chatten EspumaX | 105 | 16-01-2004 21:52 |