Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2004, 23:12
Squidward
Squidward is offline
Dit gaat over een goede collega en vriend van me...
Ik ken de persoon in kwestie nu ongeveer 4 maanden, en in die 4 maanden hebben we best een leuke tijd samen gehad, we hadden heel veel lol op het werk en vertelden elkaar veel...
Hij is 4 weken geleden met vakantie gegaan, ik heb hem toen ook 4 weken niet gezien en gesproken... We kwamen vorige dinsdag dus allebei op msn en we hadden toen een heel diepgaand gesprek met elkaar... Het kwam erop neer dat hij me leuk had gevonden, omdat hij me wel knap vond en me wel mocht... Ik vond hem dus ook best wel leuk, maar dat heb ik nooit laten merken, hij ook niet aan mij btw...
Ik vond hem dus ook wel leuk, maar ook een beetje irritant, door zijn ADHD, ik kon hem echt wel schieten af en toe maargoed, dat heb ik hem dus ook verteld... Ik heb daarom ook best wel een tijdje heel lullig tegen hem gedaan, ook die nacht op msn zei ik best wel lullige dingen
Daar heb ik heel erg veel spijt van nu
Ik heb hem wel gezegd, dat ik hem wel schattig vond enzo... De dag daarna smsde hij me en belde me ook nog... Ik heb hem wel terug gesmst, maar zag het telefoontje net te laat, dus heb niet opgenomen...
Toen heb ik hem de avond daarna toch maar gemailt, met deze punten in het mailtje:

Heej, toen we eergisternacht zaten te praten kon ik het echt me bek niet uit krijgen, kweet niet waarom.. toen ik je net kende, zag ik je een keer op straat lopen, en zei ik tegen mijn vriendin: damn, die collega is echt leuk.... toen vond ik je daarna best wel irri enzo, dat heb ik al verteld, en je had ook een vriendin, en ik had een vriend, dus ik liet het maar zo... en ik had ook niet zoiets, dat ik wilde dat het uitging met je vriendin ofzo, ik wou juist dat het aanbleef (niet dat ik je (ex)vriendin ken ofzo maar toch), want ik zag je echt gewoon als vriend, maar wel als leuke vriend maar toen ik het had uitgemaakt met mijn ex (DÉ EIKEL!) vond ik je wel weer leuk, ik ging ook wel met andere jongens weetje, maar daar voelde ik niet echt wat voor...... maarja, misschien zeg je wel tegen iedereen wat je tegen mij hebt gezegd, dat je me leuk vond en knap.... dat kan ik toch nooit weten..... ik weet hoe jongens zijn allemaal players tegenwoordig, maarja, je mag me leuk vinden......want je bent single he ... maar lieverd, doe ermee wat je wilt, ik hoor het nog wel....... als je me geen kutwijf vind ofzo... (ja ik ben onzeker) en het is echt heel serieus wat ik je nu allemaal zeg....... zeg het tegen niemand ... en laten we een keer afspreken, kus

Ik zie nu best wel in, dat mijn mailtje misschien een beetje raar was maar ik kan niet meer terug he....
Een paar dagen later sprak ik hem weer op msn, hij zei niks over het mailtje, alleen toen ik hem vroeg of hij het wel gehad had, zei hij: jah :$ very cute
daarna heb ik hem niet echt meer gesproken... Wel had hij in zijn msn naam staan: Becky = Sweet ( )
En gister kwam hij langs bij ons werk, hij zei iedereen gedag, behalve mij

Op een van zijn sites, zag ik btw dit staan, over zijn ex, die het ongeveer een maand geleden met hem heeft uitgemaakt:
Hier wil ik aan iedereen even laten weten, dat ik ***** iets heel ergs aan heb gedaan... Dat kan nooit meer goed gepraat worden, alleen ik wil op deze manier laten weten, dat het me wel spijt en dat het nooit mijn bedoeling geweest is om jou zoveel pijn te doen

Heeft er iemand misschien ideeën of tips voor me, wat ik nu het beste kan doen?
Oud 10-08-2004, 23:16
EciD
EciD is offline
je had toch al eerder een topic over dit probleem gepost?
alleen toen was becky kelly ofzo, en waren de punten in het mailtje ook iets anders.

correct me if i am wrong ;s
Oud 10-08-2004, 23:17
Squidward
Squidward is offline
Btw, IK ben NIET Becky Mochten er misverstanden ontstaan...

En even P.s.: Vandaag kwam hij weer langs bij ons werk, en zei hij nu opeens wel gedag, met een big smile ( )

Zucht... Ik voel echt zo vreselijk veel voor hem, maar ik kan het niet uiten, ik snap mezelf echt niet meer
Oud 10-08-2004, 23:18
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:16 :
je had toch al eerder een topic over dit probleem gepost?
alleen toen was becky kelly ofzo, en waren de punten in het mailtje ook iets anders.

correct me if i am wrong ;s
Ja daar heb je gelijk in, die andere heb ik verwijderd, hij klopte inderdaad niet helemaal, ik had die topic even heel vlug gemaakt, dit emailtje klopt wel degelijk...

En Kelly gebruikte ik als schuilnaam, je weet maar nooit wie hier allemaal naar kijkt In het echt staat er dus: Becky = Sweet
Oud 10-08-2004, 23:22
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 00:18 :
Ja daar heb je gelijk in, die andere heb ik verwijderd, hij klopte inderdaad niet helemaal, ik had die topic even heel vlug gemaakt, dit emailtje klopt wel degelijk...

En Kelly gebruikte ik als schuilnaam, je weet maar nooit wie hier allemaal naar kijkt In het echt staat er dus: Becky = Sweet
mja die schuilnaam was wel ff verwarrend als je in ene topic kelly leest, en ergens anders becky, maargoed.

heeft dit: Op een van zijn sites, zag ik btw dit staan, over zijn ex, die het ongeveer een maand geleden met hem heeft uitgemaakt: een nuttige bijdrage? wat wil je hiermee.
en hij kan becky toch wel sweet vinden? als vriendin bv? en t is logisch als hij een beetje vaag doet als je hem zo'n negatief mailtje hebt gestuurd.

edit: hoe kan hij je mailtje nou 'very cute:$' vinden ;s
en als hij geen hoi zegt op het werk en wel tegen de rest, zeg dan gewoon zelf hoi tegen hem.
Oud 10-08-2004, 23:27
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:22 :
mja die schuilnaam was wel ff verwarrend als je in ene topic kelly leest, en ergens anders becky, maargoed.

heeft dit: Op een van zijn sites, zag ik btw dit staan, over zijn ex, die het ongeveer een maand geleden met hem heeft uitgemaakt: een nuttige bijdrage? wat wil je hiermee.
en hij kan becky toch wel sweet vinden? als vriendin bv? en t is logisch als hij een beetje vaag doet als je hem zo'n negatief mailtje hebt gestuurd.

edit: hoe kan hij je mailtje nou 'very cute:$' vinden ;s
en als hij geen hoi zegt op het werk en wel tegen de rest, zeg dan gewoon zelf hoi tegen hem.
Blijkbaar heeft hij zijn ex dus iets ergs aangedaan dat vind ik wel degelijk belangrijk eigenlijk...

Tja, dat weet ik niet, hij zei dat hij het very cute vond... misschien wist hij ook even niks anders te zeggen
Oud 10-08-2004, 23:31
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 00:27 :
Blijkbaar heeft hij zijn ex dus iets ergs aangedaan dat vind ik wel degelijk belangrijk eigenlijk...

Tja, dat weet ik niet, hij zei dat hij het very cute vond... misschien wist hij ook even niks anders te zeggen
maybe is hij voorzichtig met meisjes na wat zn vriendin heeft gedaan? (i dnno wat) en als je alle jongens ook nog players noemt (op een zekere manier, onbetrouwbaar) lijkt me niet zo

als je hem wil weten dat je m leuk vind, mail m dan iets liefs of stuur hem een lieve e-card ofzo. zodat ie weet dat je m leuk vind
Oud 10-08-2004, 23:35
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:31 :
maybe is hij voorzichtig met meisjes na wat zn vriendin heeft gedaan? (i dnno wat) en als je alle jongens ook nog players noemt (op een zekere manier, onbetrouwbaar) lijkt me niet zo

als je hem wil weten dat je m leuk vind, mail m dan iets liefs of stuur hem een lieve e-card ofzo. zodat ie weet dat je m leuk vind
Zijn vriendin heeft hem niks gedaan, maar andersom , dat maakt me best wel voorzichting met hem...
Oud 10-08-2004, 23:38
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 00:35 :
Zijn vriendin heeft hem niks gedaan, maar andersom , dat maakt me best wel voorzichting met hem...
ik las het verkeerd.. het is ook zo f. laat nu

ja ksnap dat je nu voorzichtig bent ja..maar zie van fouten kan iemand leren. en je weet nie wat hij fout heeft gedaan? of wel
Oud 10-08-2004, 23:46
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:38 :
ik las het verkeerd.. het is ook zo f. laat nu

ja ksnap dat je nu voorzichtig bent ja..maar zie van fouten kan iemand leren. en je weet nie wat hij fout heeft gedaan? of wel
Nee, ik zit al heel erg te raden... Vragen ga ik niet doen, dat staat ook een beetje heel opvallend ... Ik gok op vreemdgaan
Oud 10-08-2004, 23:48
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 00:46 :
Nee, ik zit al heel erg te raden... Vragen ga ik niet doen, dat staat ook een beetje heel opvallend ... Ik gok op vreemdgaan
ja waarschijnlijk. mmm ok. vind je m nog leuk? wil je nog iets met m bereiken qua verkering ofzo of gewoon als vrienden?
Oud 10-08-2004, 23:55
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:48 :
ja waarschijnlijk. mmm ok. vind je m nog leuk? wil je nog iets met m bereiken qua verkering ofzo of gewoon als vrienden?
Ja als ik het diep uit mijn hart moet zeggen, voel ik heel erg veel voor hem, en wil ik hem never nooit laten gaan
Oud 10-08-2004, 23:57
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 00:55 :
Ja als ik het diep uit mijn hart moet zeggen, voel ik heel erg veel voor hem, en wil ik hem never nooit laten gaan
mail hem dan iets liefs, ga iets afspreken, doe wat je wilt.
laat hem zien dat je hem leuk vind zodat hij erop kan reageren en je kunt zien of hij je ook leuk vind.

*t is laat ik ga slapen* suc6 iig.
Oud 11-08-2004, 00:02
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 11-08-2004 @ 00:57 :
mail hem dan iets liefs, ga iets afspreken, doe wat je wilt.
laat hem zien dat je hem leuk vind zodat hij erop kan reageren en je kunt zien of hij je ook leuk vind.

*t is laat ik ga slapen* suc6 iig.
Dankje ik zal zeker iets doen met je advies!
Oud 11-08-2004, 01:15
Squidward
Squidward is offline
Even up to date ik heb net heel erg veel sorry gezegd op msn en ook meteen gezegd dat ik hem toch wél leuk vind en nu wilde hij afspreken

P.s. dat zegt niet dat het probleem nu voorgoed over zal zijn denk ik
Oud 11-08-2004, 10:04
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 02:15 :
Even up to date ik heb net heel erg veel sorry gezegd op msn en ook meteen gezegd dat ik hem toch wél leuk vind en nu wilde hij afspreken

P.s. dat zegt niet dat het probleem nu voorgoed over zal zijn denk ik
leukleuk, waarom denk je nou weer dat de problemen niet voorgoed over zijn. don't worry en geniet gewoon van je date.
Oud 11-08-2004, 21:25
Squidward
Squidward is offline
Hij kwam net met een meisje bij Mc
Terwijl hij vandaag eigenlijk met mij wou afspreken, maar ik moest tot 11 uur werken, dus hij zei: ow kut...
Ik was dus al om 9 uur klaar, omdat het heel rustig was, maarja hij zag me dus zitten om 9 uur zonder werkkleding aan
Ow ow...
Oud 11-08-2004, 22:50
Myuki
Myuki is offline
huh ik snap het niet meer helemaal...
Oud 12-08-2004, 00:04
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
Myuki schreef op 11-08-2004 @ 23:50 :
huh ik snap het niet meer helemaal...
wat snap je niet?
Oud 12-08-2004, 13:37
EciD
EciD is offline
Citaat:
Squidward schreef op 12-08-2004 @ 01:04 :
wat snap je niet?
hij heeft dus met een ander meisje afgesproken ipv met jou?
zoek een ander ;x
Oud 12-08-2004, 13:47
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Squidward schreef op 11-08-2004 @ 22:25 :
Hij kwam net met een meisje bij Mc
Terwijl hij vandaag eigenlijk met mij wou afspreken, maar ik moest tot 11 uur werken, dus hij zei: ow kut...
Ik was dus al om 9 uur klaar, omdat het heel rustig was, maarja hij zag me dus zitten om 9 uur zonder werkkleding aan
Ow ow...
Dan leg je toch gewoon uit waarom je geen werkkleding aanhad?

En wie was dat andere meisje? Zijn zusje, een "gewone" vriendin ... ?

Niet zo snel conclusies trekken (wat alles betreft).
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 19:14
EciD
EciD is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 12-08-2004 @ 14:47 :
Dan leg je toch gewoon uit waarom je geen werkkleding aanhad?

En wie was dat andere meisje? Zijn zusje, een "gewone" vriendin ... ?

Niet zo snel conclusies trekken (wat alles betreft).
ja true, jij moest werken en hij vult zijn dag met andere dingen. een meisje hoeft niet perse zn toekomstige vriendin te zijn ofzo. maar misschien een vriendin of zijn beste vriendin. maak je niet zo zorgen
Oud 12-08-2004, 22:48
Squidward
Squidward is offline
Citaat:
EciD schreef op 12-08-2004 @ 20:14 :
ja true, jij moest werken en hij vult zijn dag met andere dingen. een meisje hoeft niet perse zn toekomstige vriendin te zijn ofzo. maar misschien een vriendin of zijn beste vriendin. maak je niet zo zorgen
Dankje
Reageren

Regels voor berichten