![]() |
|
![]() |
JA inderdaad..wat is er nou fijn aan?? Ik vind het meer voor een vluggertje ofzo en aangezien ik daar niet echt van hou..neh..ik vin het juist zo lekker om elkaars lichaam te voelen en na het orgasme lekker tegen elkaar aan te kruipen (naakt welteverstaan)
|
is gewoon keileuk, onder elkaars kleren foefelen om het naakte vel te kunnen voelen (ik draag soms meer kleren in bed dan ernaast geloof ik) ik vindt het onwijs spannend om gewoon met kleren en al aan te vrijen (vriendjuh op de bank, gulp open, piemel eruit en ik op zun op zun schoot met mun rok of jurk alles mooi bedekkend
![]()
|
![]() |
Heb ik al een paar keer gedaan, is inderdaad extra spannend, vooral als je het doet op plekken waar je kan betrapt worden. Maar hebben jullie het ook dat jullie vriendje dan extra snel klaarkomt? De mijne gaat vrijwel meteen door het dak, omdat mijn slipje z'n penis extra stimuleert (drukt ertegen aan).
|
zo vaak, maar dan doe ik wel mijn slipje uit... is wel handig, want zodra je ouders ineens naar boven komen wandelen hoef je niet nog alles aan te trekken, en kan je gewoon weer verder gaan met je " huiswerk"
||
Citaat:
|
omdat je benen bedekt zijn tot net onder je kruis, je hele lichaam min of meer bedekt is, behalve dat stukje tussen je benen dat niemand ziet
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zekers wel een goed opgeilertje... en lijkt me ook spannend in de trein of zo terwijl ik een rokje aan heb en hij stiekem me gaat vingeren! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ja, ik heb dat wel eens gedaan, en ook een paar keer dat alleen mijn ondergoed uit was en de rest niet. En dat is wel leuk maar dat komt dan meer door de situatie; dat is wat we doen als we niet zo lang kunnen wachten dat we ons gaan uitkleden enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tjah, lijkt me alleen leuk op plekken waar je betrapt kunt worden. (waar véél mensen in de buurt zijn dus) gewoon op bed in zijn of mijn kamer vind ik naakt leuker denk ik.
|
Ik heb wel goede herinneringen aan die keer dat ik een jurkje aanhad, in een pannetje chili stond te roeren en mijn vriend achter me kwam staan. En ik maar dapper doorroeren in de chili anders zou het aanbranden. Erna jurkje weer netjes omlaag gedaan, gulp dicht en we konden meteen aan tafel!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi vaginaschimmel op je boterham#1806 Korreltjezout | 498 | 10-06-2015 17:41 | |
Lifestyle |
Wat hadden/hebben jullie aan met kerst? Miek | 32 | 27-12-2004 14:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
De nieuwe definitie van seks Tofke_H | 62 | 23-05-2003 18:39 | |
Seksualiteit |
BEn ik de enigste die dit heb ofso? Lieverd17 | 22 | 14-08-2002 00:48 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was je toen je het begon leuk te vinden als je vriend aan je zat? Dr_Love | 34 | 06-03-2002 17:09 |