Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 14:23
joxxme
joxxme is offline
Hallo allemaal.

Ik heb een beetje hulp nodig,

Een maand geleden heb ik een mooi/duur contract afgesloten voor een nieuwe mobiel.
De Sony Xperia S, deze is gestolen hiervoor krijg ik geen nieuwe terug.

Nu is mijn nieuwe contract nog niet ingegaan door een form fout in de handeling. hij gaat pas in op datum van nummerportering. doordat ik nu een nieuwe simkaart moet aanvragen bij mijn oude provider en het ICC nummer niet meer geldig is gaat mijn cotract dus niet geactiveerd worden. Tijdens het ontvangen van mijn mobiel moest ik een "Symbolisch" bedrag betalen van 0,01 cent. Dit heb ik gedaan.

Op het moment dat ik mijn contract afsloot had ik eveneens geen simkaart, maar met mijn oude mobiele nummer beweerde de verkoopster dat ze het nummer behoudt, en dus afzegging van mijn oude contract, kon regelen.

Nu is mijn vraag eigenlijk. kan ik een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe mobiel en het contract ongewijzigd en dus niet geactiveerd houden van mijn oude mobiel?

Het leek mij een hele goedkope en toch vrij rechtvaardige manier.

Groetjes Jonas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 17:46
Axel11
Axel11 is offline
We kunnen er hier over gaan speculeren, maar neem eerst eens contact op met je provider(s) en leg uit wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 07:10
hookee
hookee is offline
Ik begrijp er helemaal niets van, wat ik wel denk te begrijpen is dat je een nieuw abonnement hebt aangevraagd, dat je de te dure telefoon al hebt ontvangen maar de chip nog niet.

Die telefoon moet betaald worden, (ook al ben je 'm kwijt) dat doen ze in termijnen van zo'n 50 Euri's de maand voor 2 jaar lang. Voor dat geld krijg je er dan wel een paar belminuten bij.
Het nu wijzigen van abonnement verandert niets aan het feit dat-die-telefoon-betaalt-moet-worden. Oftewel; probeer nu niet slim te zijn stiekem een ander abonnement aan te gaan en te denken dat ze die telefoon vergeten zijn. Je bent een abonnement aangegaan, reken maar dat ze je straks gewoon rechtvaardig incasso's sturen.

Volgende keer misschien voor zo'n telefoon van €450 een verzekeringetje afsluiten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten