Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 14:23
joxxme
joxxme is offline
Hallo allemaal.

Ik heb een beetje hulp nodig,

Een maand geleden heb ik een mooi/duur contract afgesloten voor een nieuwe mobiel.
De Sony Xperia S, deze is gestolen hiervoor krijg ik geen nieuwe terug.

Nu is mijn nieuwe contract nog niet ingegaan door een form fout in de handeling. hij gaat pas in op datum van nummerportering. doordat ik nu een nieuwe simkaart moet aanvragen bij mijn oude provider en het ICC nummer niet meer geldig is gaat mijn cotract dus niet geactiveerd worden. Tijdens het ontvangen van mijn mobiel moest ik een "Symbolisch" bedrag betalen van 0,01 cent. Dit heb ik gedaan.

Op het moment dat ik mijn contract afsloot had ik eveneens geen simkaart, maar met mijn oude mobiele nummer beweerde de verkoopster dat ze het nummer behoudt, en dus afzegging van mijn oude contract, kon regelen.

Nu is mijn vraag eigenlijk. kan ik een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe mobiel en het contract ongewijzigd en dus niet geactiveerd houden van mijn oude mobiel?

Het leek mij een hele goedkope en toch vrij rechtvaardige manier.

Groetjes Jonas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2012, 17:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
We kunnen er hier over gaan speculeren, maar neem eerst eens contact op met je provider(s) en leg uit wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 07:10
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik begrijp er helemaal niets van, wat ik wel denk te begrijpen is dat je een nieuw abonnement hebt aangevraagd, dat je de te dure telefoon al hebt ontvangen maar de chip nog niet.

Die telefoon moet betaald worden, (ook al ben je 'm kwijt) dat doen ze in termijnen van zo'n 50 Euri's de maand voor 2 jaar lang. Voor dat geld krijg je er dan wel een paar belminuten bij.
Het nu wijzigen van abonnement verandert niets aan het feit dat-die-telefoon-betaalt-moet-worden. Oftewel; probeer nu niet slim te zijn stiekem een ander abonnement aan te gaan en te denken dat ze die telefoon vergeten zijn. Je bent een abonnement aangegaan, reken maar dat ze je straks gewoon rechtvaardig incasso's sturen.

Volgende keer misschien voor zo'n telefoon van €450 een verzekeringetje afsluiten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Contract verbreken?
Dott
14 30-11-2010 22:08
Software & Hardware Samsung d900, goede telefoon of niet?
jckosten
6 21-07-2007 19:32
Werk, Geld & Recht Concurrentiegedoe contract
kruizer
12 21-05-2007 23:01
Werk, Geld & Recht Probleem met telefoon en internet
Mestkever
53 26-01-2007 13:20
Werk, Geld & Recht contract opgezegt maar nog steeds niks gehoord
remy476
19 17-08-2006 14:10
Werk, Geld & Recht Bedrijf en Geld .. rechtshulp?
Energie
8 19-09-2004 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.