Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2004, 17:38
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Het is een ingewikkeld verhaal, maar ik zal het even kort uitleggen.

Mijn (ondertussen ex-) vriend is vreemdgegaan, niet zo'n beetje ook.
Nu weet een meisje heel goed wat hij heeft gedaan, zij heeft zelf met hem gezoend terwijl hij met mij had maar ook met nog iemand. Hij had dus 2 vriendinnen (en wie weet wat hij nog meer uitspookte)
Toch zit datzelfde meisje nog achter hem aan.

Op hem ben ik kwaad, lijkt me logisch.
Nu ik hoor dat dat meisje nog achter hem aan zit ben ik zelfs nog kwader op haar.
Is dit logisch?
Wat moet ik hier mee?

Ik zou trouwens heel graag PM-en met mensen die zoiets ook hebben meegemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2004, 17:42
Bo
Bo is offline
Het onredelijk om boos te zijn op haar, maar wel logisch. Zij is weg van hem. Nu jij hem hebt gedumpt ziet zij haar kansen. Maar jij bent natuurlijk gekwetst door de hele situatie, en het idee dat zij nu achter jouw (ex)vriend aan zit maakt je kwaad. Ik zou precies hetzelfde reageren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:44
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Vooral omdat zij dondersgoed weet hoe hij is.
Ik heb haar zelf nog met mijn stomme kop gewaarschuwd omdat ik me zorgen om haar maakte.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:47
Verwijderd
gewoon laten gaan

uiteindelijk wordt ze toch geplayed door die stumperd van een vreemdgaander (mensen die vreemdgaan veranderen heus niet zomaar, dus hij zal t nu ook wel weer doen)
dan mag jij der weer troosten.

veel ophef om een loser
naar mijn idee dan
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:50
Bo
Bo is offline
Tja, als ze hem leuk vind zal ze zich daar niets van aantrekken. Bovendien zag ze jouw waarschuwing waarschijnlijk als jaloerzie van jouw kant omdat jij toen wat met hem had.

Ik zou het ze lekker uit laten zoeken. Je kunt je wel afreageren op haar, maar je vriend zat fout. Zij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen en vind het alleen maar grappig als jij boos wordt.

Je kan die energie beter gebruiken om jezelf op te vrolijken; je bent beter af zonder die jongen en zij komt er vanzelf achter hoe hij is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:51
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Ja maar het waren wel 2 serieuze relaties die hij had, niet zomaar een normale 'player' dus.
Daarbij is hij mijn buurjongen, kom hem eerdaags dus weer dagelijks tegen (nog een probleem waar ik waarschijnlijk niet mee om kan gaan).
En ja, heel veel ophef, maar kan er niets aan doen dat dit allemaal niet zomaar uit mijn hoofd is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Miss-Q-tie schreef op 10-08-2004 @ 18:51 :
Ja maar het waren wel 2 serieuze relaties die hij had, niet zomaar een normale 'player' dus.
idd, 't is juist veel érger dan een normale player...

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:54
Verwijderd
Waarom ben je boos? Omdat ze zo naïef is, om te denken dat hij zich nu wel zou kunnen gedragen? Omdat ze hem toch niet kan krijgen?
Of ben je boos omdat hij met háár vreemd is gegaan, dus je die twee nooit bij elkaar wil zien? Komt het voort uit jaloezie?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:58
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 10-08-2004 @ 18:54 :
Waarom ben je boos? Omdat ze zo naïef is, om te denken dat hij zich nu wel zou kunnen gedragen? Omdat ze hem toch niet kan krijgen?
Of ben je boos omdat hij met háár vreemd is gegaan, dus je die twee nooit bij elkaar wil zien? Komt het voort uit jaloezie?
Ik denk van alles wel een beetje. Jaloezie denk ik niet echt, ik weet goed hoe hij is en zo iemand wil ik nooit terug.
Nog wel een beetje jaloers naar de tijd dat ik nog nergens vanaf wist, maar dat staat los van haar.
Nee het is vooral hoe naïef zij is, ja of sletterig, dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 20:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, tis je ex, je kunt er iets van zeggen, maar ik zou me er verder niet mee bemoeien. Tis jouw zaak niet en kijkend naar je eigen liefdesleven is dat alleen maar verleden tijd.
Maar goed, misschien kun je gewoon wel eens zeggen dat je je afvraagt waar hij mee bezig is en dat hij zo heel veel mensen kwetst. Maja, dan ga je je juist in mengen en dat zou ik zelf eigenlijk niet doen. Maja aan je tekst te zien ben je daarom nogal "gepikeerd" dus ja... kijk maar.
Oud 10-08-2004, 21:08
Verwijderd
Nou, laat haar lekker een sloerie zijn als ze dat wil.

Je kunt je ex het toch niet kwalijk nemen dat hij daar gebruik van maakt. Zou ik ook doen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:31
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2004 @ 21:09 :
Ach ja, tis je ex, je kunt er iets van zeggen, maar ik zou me er verder niet mee bemoeien. Tis jouw zaak niet en kijkend naar je eigen liefdesleven is dat alleen maar verleden tijd.
Maar goed, misschien kun je gewoon wel eens zeggen dat je je afvraagt waar hij mee bezig is en dat hij zo heel veel mensen kwetst. Maja, dan ga je je juist in mengen en dat zou ik zelf eigenlijk niet doen. Maja aan je tekst te zien ben je daarom nogal "gepikeerd" dus ja... kijk maar.
Om het nog ingewikkelder te maken...
Hij ontkent wat hij heeft gedaan tegen over iedereen.
Zelfs wanneer de bewijzen voor zijn neus liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Miss-Q-tie schreef op 10-08-2004 @ 22:31 :
ik zou me niet te veel druk maken om mensen die liegen en bedriegen. dat je vriendinnetje dan nog met m aankloot is wel jammer, dat het je buurjongen is ook, want tis zo te horen een fulltime loser. blijf maar uit zijn buurt, er zijn wel leukere jongens voor je. je hoeft echt niet jaloers te zijn op je vriendin als die wat heeft met die jongen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:01
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Citaat:
STUFF schreef op 10-08-2004 @ 22:39 :
ik zou me niet te veel druk maken om mensen die liegen en bedriegen. dat je vriendinnetje dan nog met m aankloot is wel jammer, dat het je buurjongen is ook, want tis zo te horen een fulltime loser. blijf maar uit zijn buurt, er zijn wel leukere jongens voor je. je hoeft echt niet jaloers te zijn op je vriendin als die wat heeft met die jongen.
Ze is absoluut niet mijn vriendin...
Verder heb je denk ik wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:37
Verwijderd
ik vind dat wel raar, als je op iemand boos moet zijn is dat op hem want hij is vreemdgegaan, en als dat meisje achter hem aanzit moet je t haar gewoon gunnen zij wil kennelijk iemand die vreemdgaat..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Miss-Q-tie schreef op 10-08-2004 @ 22:31 :
Nou, dus niet mee bemoeien. Kost je een hoop gedoe en gezeur. Lekker verder gaan met je eigen leven en nix meer van hem aantrekken.
Reageren

Regels voor berichten