Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2013, 19:14
Thebestofgirl96
Thebestofgirl96 is offline
Hallo iedereen, ik ben een meisje van 16 en me vriend is net 18. Maar hij vertelde me niet dat hij een ander meisje beschermd had, en zij kuste hem, maar mn vriend heeft haar gelijk weg geduwt en is weggelopen. Moet ik nu boos worden op mijn vriend of niet? Ik weet het zelf niet heb al 5 maanden met hem maar wil hem zoiezo niet kwijt.. Hopelijk kunen jullie me helpen want zit er wel mee.. Maarja alvast bedankt!

Groetjess een hopeloos meisje..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2013, 19:17
Em.
Em. is offline
Als iemand hem kust en hij duwt haar weg, dan is het niet zijn schuld, want zij was degene die begon en je vriend heeft dus niet meegewerkt, maar haar juist weggeduwd. Wat je precies bedoeld met 'beschermd had' snap ik niet helemaal. Beschermd waartegen?
Oud 05-02-2013, 19:19
Thebestofgirl96
Dat heeft hij me niet verteld dus dat weet ik niet..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2013, 19:21
Em.
Em. is offline
Nou ja, het lijkt me dat het niet verkeerd is om meisjes te beschermen, toch? Pas als hij haar wel héél aardig lijkt te gaan vinden, zou ik me druk maken, maar puur aardig doen en gezoend wórden (terwijl je dat niet wil en iemand van je afduwt) is niet verkeerd of vreemdgaan oid.
Oud 05-02-2013, 21:07
AzN
AzN is offline
Even ervan uitgegaan dat je vriend eerlijk tegen je is: hij had dat meisje van zich afgeduwd.. Iets beters had hij in zo'n situatie niet kunnen doen, toch?
Oud 05-02-2013, 21:36
swimmer98
swimmer98 is offline
ik ga akkoord me Em. een meisje helpen daar is niks mis mee. misschien nog eens met hem praten. maar dat gaat bij hem misschien de indruk gevendat je hem niet vertrouwt. ik zou het een weekje laten rusten en kijken als het even goed gaat als ervoor. maar momenteel mag je niet boos zijn! dat hij dat meisje weggeduwt heeft ( als het echt waar is) is een teken dat hij je graag ziet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 20:38
Thebestofgirl96
Heb met hem gepraat en ik ga er van uit dat hij de waarheid spreekt. Ik weet inmiddels ook de reden waarom hij haar beschermd had : Er was een jongen nogal boos op dat meisje en die jongen wou haar slaan. Mijn vriend is er heel erg op tegen dat een jongen een meisje slaat en dat snap ik ook best, want je hoort gewoon geen meisjes te slaan hoe boos je ook bent. Maarja dat was dus de reden dat mijn vriend haar beschermd heeft, als ik er overna denk vind ik het eigelijk best lief van hem dat hij haar beschermd heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 20:53
eefiepeefie
eefiepeefie is offline
Heej
Jij mag blij zijn met zon lieve vriend!
Hij gedraagt zich als een echte heer!
En het is goed dat je erover hebt gepraat met hem.
Dat werkt vaak het beste!

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten