Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 16:03
tsx
tsx is offline
Ik heb 2 week geleden een nokia 6610i gekocht. Nu heb ik een dom ongelukje gehad met mijn fiets. En nu is het display naar de brakkes.

Het hoesje ervoor is kapot gebarsten en het schermpje is bijna helemaal zwart en waar de barst is gekomen is het rood.

Mijn vraag is, is dit te maken en zo ja gaat het veel kosten, kan ik het zelf maken etc.?
Oud 31-07-2004, 16:10
]{ing
]{ing is offline
ja dit kan je zelf maken, kost niet meer dan 25 a 30 euro mits het geen kleurenscherm is. laat je het door nokia maken dan kan je beter een nieuwe telefoon kopen..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 16:11
tsx
tsx is offline
Citaat:
]{ing schreef op 31-07-2004 @ 17:10 :
ja dit kan je zelf maken, kost niet meer dan 25 a 30 euro mits het geen kleurenscherm is. laat je het door nokia maken dan kan je beter een nieuwe telefoon kopen..
Het is dus wel een kleurenscherm.

Maar als ik em naar zoon belcompany ding breng o.i.d. ben ik dan ook zoveel kwijt?
Oud 31-07-2004, 16:12
]{ing
]{ing is offline
nee dan ben je veel meer kwijt. heb even op ebay gekeken (waar ik ook al meerdere lcdtjes voor nokia telefoons vandaan heb gehaald)

http://search.ebay.com/nokia-6610-sc...QsosortorderZ1
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 16:19
Tiño
Tiño is offline
is alleen het frontje kapot, of ook het ''interne'' display? dus het display van de telefoon met de frontjes eraf gehaald? dat is ook te maken, zou ik even op sites als gsm.2dehands.nl kijken en zoeken op display oid, dan vindt je er zat voor 4tientjes ofzo, zijn een hoop mensen die daT weliswaar zwart,maar toch doen en er goed in zijn, zo zou ik het oplossen anders is het sowieso duurder en ben je em lang(+1maand) kwijt.
Oud 31-07-2004, 19:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 31-07-2004 @ 17:19 :
is alleen het frontje kapot, of ook het ''interne'' display? dus het display van de telefoon met de frontjes eraf gehaald? dat is ook te maken, zou ik even op sites als gsm.2dehands.nl kijken en zoeken op display oid, dan vindt je er zat voor 4tientjes ofzo, zijn een hoop mensen die daT weliswaar zwart,maar toch doen en er goed in zijn, zo zou ik het oplossen anders is het sowieso duurder en ben je em lang(+1maand) kwijt.
ts: ''Het hoesje ervoor is kapot gebarsten en het schermpje is bijna helemaal zwart en waar de barst is gekomen is het rood.''
maw het scherm en de cover is kapot. die displays waar jij van spreekt had ik al gepost, zie de link naar ebay
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 17:43
Alonso
Alonso is offline
ff offtopic: was je tevreden met die phone? (heb interesse)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:24
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik zou zeggen dat toen je wakker werd de telefoon er zo uitzag en dat je een nieuwe eist ...

ze kunnen toch niet zeggen dat je liegt
Oud 10-08-2004, 13:40
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Alonso schreef op 09-08-2004 @ 18:43 :
ff offtopic: was je tevreden met die phone? (heb interesse)
Ik wel

hij kan ook redelijk hard tegen een muur worden gegooid zonder echt schade te hebben
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 10-08-2004 @ 11:24 :
ik zou zeggen dat toen je wakker werd de telefoon er zo uitzag en dat je een nieuwe eist ...

ze kunnen toch niet zeggen dat je liegt
Ik werk in een telefoonzaak, en geloof mij maar dat ze dat wel zeggen

Naja zeggen dat je liegt doen we niet gauw, je in je gezicht uitlachen wel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:22
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
de 3310 is ook overigens niet kapot te krijgen
kun je mee :
voetballen
Fietsen
overgooien
tenissen

alleen bij zwemmen ging hij kapot
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 10-08-2004 @ 22:22 :
kun je mee :
voetballen
Fietsen
overgooien
tenissen

boeiend. boeiend. interrrrrrrrressssssant
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:29
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 10-08-2004 @ 22:22 :
kun je mee :
voetballen
Fietsen
overgooien
tenissen

een normaal mens gebruikt een (mobiele) telefoon waar hij voor bedoelt is: bellen, sms'en, mms'en, surfen over t internet, agenda bijhouden, enz enz
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:37
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Alonso schreef op 11-08-2004 @ 15:29 :
een normaal mens gebruikt een (mobiele) telefoon waar hij voor bedoelt is: bellen, sms'en, mms'en, surfen over t internet, agenda bijhouden, enz enz
een normaal mens gebruikt een telefoon om mee te bellen. sms gaat nog wel maar de rest van die diensten worden door 99% van de bellers nieteens aangeraakt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:14
Bogdan
Bogdan is offline
Neuh, ik zie ook niet waarom je 3 euri per mb zou betalen met umts terwijl je thuis een dikke adsl verbinding hebt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:30
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 12-08-2004 @ 13:14 :
Neuh, ik zie ook niet waarom je 3 euri per mb zou betalen met umts terwijl je thuis een dikke adsl verbinding hebt
die enkele keer dat ik mobiel iets moet mailen oid gewoon foon aan laptop en hopla het is een draadloos modem geworden typt een stuk makelijker. (ook erg handig als de driver van je netwerk kaart ermee is gekapt)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Alonso schreef op 11-08-2004 @ 15:29 :
Hahahaha

Een normaal mens. En laat me raden, jij hebt als zestienjarige een mobiele telefoon nodig om je agenda bij te houden? Kom op gast
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:40
Alonso
Alonso is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-08-2004 @ 16:19 :
Hahahaha

Een normaal mens. En laat me raden, jij hebt als zestienjarige een mobiele telefoon nodig om je agenda bij te houden? Kom op gast
ja, echt, ik gebruik m echt, nu in de vakantie wat minder, maar ik zet er wel mn huiswerk en andere dingen voor school in. gewoon harstikke makkelijk, zo'n ding heb ik altijd bij me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten