Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2004, 10:38
rijk_v
rijk_v is offline
Hallo,

Volgende vakantie gaan wij (ik + gezin) ruilen van huis met een familie in New York: Long Island.

Mijn vraag is: Heeft iemand hier ervaring mee en kan je daarover vertellen?

Advertentie
Oud 22-08-2004, 11:20
Apomes
Apomes is offline
Mijn zus, je moet geluk hebben want de andere famillie kunnen echte vernielers/sloddervossen zijn. Maarja .
Oud 22-08-2004, 11:51
cyntha
cyntha is offline
Ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me helemaal niks. Een vreemde die in je huis woont.. Je moet wel heel erg veel vertrouwen hebben in die mensen.
Oud 23-08-2004, 09:17
Miracle
Miracle is offline
Is het vakantie-huis ruilen of gewoon huis ruilen?

M'n eigen huis zou ik niet aan vreemden afstaan iig.

Vakantiehuis eerder (niet dat ik die heb, maar goed ) want daar logeren sowieso al andere mensen.
Oud 23-08-2004, 11:07
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
sensual schreef op 22-08-2004 @ 12:51 :
Ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me helemaal niks. Een vreemde die in je huis woont.. Je moet wel heel erg veel vertrouwen hebben in die mensen.
Oud 23-08-2004, 11:33
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Oud 23-08-2004, 11:59
Belle
Belle is offline
Zo gaaf!! Ik heb dat ooit willen doen, maar helaas was mijn moeder er niet voor in. Over een paar jaar willen we het wel gaan doen, ruilen tegen een vakantie huis in CA ofzo
Oud 23-08-2004, 14:26
Verwijderd
Wat ik me alleen afvraag: kan iedereen zomaar zn huis aanbieden, want voor hetzelfde geld kom je in een onbereikbaar gehucht ofzo terecht. Het lijkt me voor een stel NewYorkers ook niet bijzonder interessant om in een saai dorpje te komen, al is alles wel bereikbaar, je wilt wel een beetje leuke locatie, toch?
Oud 23-08-2004, 16:03
Belle
Belle is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 23-08-2004 @ 15:26 :
Wat ik me alleen afvraag: kan iedereen zomaar zn huis aanbieden, want voor hetzelfde geld kom je in een onbereikbaar gehucht ofzo terecht. Het lijkt me voor een stel NewYorkers ook niet bijzonder interessant om in een saai dorpje te komen, al is alles wel bereikbaar, je wilt wel een beetje leuke locatie, toch?
ja dat kan, en daar maak je van te voren afspraken over, en wie weet is het voor die new yorkers juist geweldig om in een klein dorpje te zitten.
Wij willen of naar CA of naar een of ander gehucht in Texas
Oud 23-08-2004, 16:17
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Belle schreef op 23-08-2004 @ 17:03 :
ja dat kan, en daar maak je van te voren afspraken over, en wie weet is het voor die new yorkers juist geweldig om in een klein dorpje te zitten.
Wij willen of naar CA of naar een of ander gehucht in Texas
Het ging er juist om dat jij in een gehucht terecht kwam, wat slecht bereikbaar is.
Oud 23-08-2004, 22:46
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Je hebt hun huis toch ook?
Oud 24-08-2004, 11:11
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 23-08-2004 @ 23:46 :
Je hebt hun huis toch ook?
Ja, maar dan nog. Je weet nooit wat die andere mensen met je huis en spullen doen. Lijkt mij geen fijn idee.
Oud 24-08-2004, 12:39
dietje01
dietje01 is offline
Lijkt mij inderdaat ook geen goed idee , ze kunne vanalles in hun zakken stoppen zonder dat je het merkt . zou ik nie doen
Oud 24-08-2004, 13:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dietje01 schreef op 24-08-2004 @ 13:39 :
Lijkt mij inderdaat ook geen goed idee , ze kunne vanalles in hun zakken stoppen zonder dat je het merkt . zou ik nie doen
Of je slaat je waardevolle spullen tijdelijk op ergens anders.
Alles wat je laat staan zet je op een lijst en als je thuiskomt kun je zo zien of alles er nog is.
Oud 24-08-2004, 13:30
Breg
Breg is offline
mijn vader wil het niet, maar lijkt me echt leuk om een keer te doen. Zeker omdat je op zo'n manier dus gewoon op een hele goedkope manier op vakantie kan. En dat er dan anderen in mijn huis zitten; ik geloof niet dat er zo snel waardevolle spullen gestolen zullen worden, en zo wel, dan kan je ze toch aangeven omdat je weet wie er in je huis zaten en waar ze wonen .
Oud 24-08-2004, 13:34
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-08-2004 @ 14:11 :

Alles wat je laat staan zet je op een lijst en als je thuiskomt kun je zo zien of alles er nog is.
Zie je het al voor je:

- 1 driezitsbank
- 1 tweezitsbank
- 1 salontafeltje
- 1 tv
- 1 video
- 1 dvd-speler
- etc
- etc
- etc

Oud 24-08-2004, 13:55
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sensual schreef op 24-08-2004 @ 14:34 :
Zie je het al voor je:

- 1 driezitsbank
- 1 tweezitsbank
- 1 salontafeltje
- 1 tv
- 1 video
- 1 dvd-speler
- etc
- etc
- etc

Dat is maar een beetje werk toch?
Oud 27-08-2004, 10:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
sensual schreef op 24-08-2004 @ 12:11 :
Ja, maar dan nog. Je weet nooit wat die andere mensen met je huis en spullen doen. Lijkt mij geen fijn idee.
Daar ben je voor verzekerd en zijn zij ook verantwoordelijk voor. Als zij iets jatten of kapotmaken verhaalt die organisatie de schade op hun, dus dat laten ze wel.

Ook emotionele schade wordt vergoed, serieus

Regels voor berichten