| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(want deze is toch vrij kort vind ik)Maar bedankt voor je tip in m'n andere topic, ga het zeker eens proberen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben net het tegenovergestelde, ik zou graag korte leuk gedichtje willen schrijven..ze zijn nu vaak erg lang. ruilen ?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat je kan doen om korte gedichten te maken is véél schrappen
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige opmerking die ik heb betreft het ritme en wat woorden. Zie hieronder: Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht alleen wat extra dubbelzinnigheid erin te gooien met de dubbele betekenis van 'vluchten'.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ken niets van metrum, van allerlei ritmeprincipes en zo waarop ik je gedicht zou kunnen beoordelen, uit principe, ben immers ook zo'n geval waaruit de gedichten rollen, die je dan voorzichtig, goed, snel moet opvangen op papier Een veel gebruikte vergelijking, maar op een hoger niveau gebracht door wat je er verder mee deed ![]() Groetjes, Dreampoet
|
|
||
|
Citaat:
Had het beetje te snel gelezen (shame on me )Dreampoet: thanks voor je reactie
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 17:24 | |
| Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 23:24 | |
| Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 16:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verzameltopic: school is lastig, dichten niet :) ILUsion | 21 | 19-07-2004 17:54 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 14:31 | |