Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 18:09
T!ne
T!ne is offline
hoi iedereen,
kom ik juist op msn, begint de ex van men liefje tegen mij te babbele (noujah.. dat doet ze wel vaker) en zegt ze ineens: "Zeg, stuurt K. (men liefje) ook zo'n geile berichten naar jou?" Krijg ik daar ff een attack,
K. Is nl. op een campingsamen met een vriend van hem al anderhalve week. Hij stuurde onlangs een smsje dat zijn vriend juist wèl veel smsjes krijgt van zijn lief. Stuurde ik op trg dat dat toch niet altyd moet, elkaar zeggen dat je elkaar graag ziet en elkaar mist. Mjah.. daar nam hij blijkbaar toch genoegen mee.

Maar nu kreeg ik dit te lezen van zijn ex? IK vroeg dus wat vb. smsjes en dat was dan i/d aard van 'wat doe jij zoal met je vingers? xxjes K. en JM' en ook van 'If Tine wasn't here, I started all over again' Zen ex zei datk me er niet zoveel van moest aantrekken en dat het wss gewoon een bevlieging was. Ja stel dat het een bevlieging was.. dan nog.. is dat een excuus??

Toen hij op stage was, flirtte hij ook met de meisjes (hebk vernomen van mijn beste vriend die op zijn beurt wel een goeie vriend is van K. en die was ook mee op stage). Dit hebk em echter nooit verteld.. dat kon ik em wel vergeven, er was per slot van rekening niets gebeurd.

Overdrijf ik nu? We zijn bijna 2 maand samen en jah.. ik ben van de preutse kant. Ik heb men 1e tong gehad op mn 16e verjaardag en verder zijn we nog zeker niet gegaan. Maar hij ook niet hoor (denkk toch).
Mijn beste vriend zei me van hem gewoon even te negeren.. lijkt dit jullie een goe idee?

Alvast bedankt..
Oud 11-08-2004, 18:13
Verwijderd
het lijkt me nou niet de meest betrouwbare jongen. als je er veel waarde aan hecht dat je je vriend kan vertrouwen zou ik het uitmaken. maarja, ik ken de situatie wat minder goed dan dat jij die kent. ik stuur ook wel eens, als ik samen met vrienden ben, melige smsjes naar andere mensen, die volstrekt niet serieus zijn. bij die jongen heb ik echter het idee dat hij niet zo te vertrouwen is. maar maak het vooral niet uit omdat ik of iemand anders op het forum dat zegt. vind alleen dat je niet overdrijft hoor, ik zou het ook hoogst onaangenaam vinden om dit soort dingen te horen..
Met citaat reageren
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 11-08-2004 @ 19:09 :
hoi iedereen,
kom ik juist op msn, begint de ex van men liefje tegen mij te babbele (noujah.. dat doet ze wel vaker) en zegt ze ineens: "Zeg, stuurt K. (men liefje) ook zo'n geile berichten naar jou?" Krijg ik daar ff een attack,
K. Is nl. op een campingsamen met een vriend van hem al anderhalve week. Hij stuurde onlangs een smsje dat zijn vriend juist wèl veel smsjes krijgt van zijn lief. Stuurde ik op trg dat dat toch niet altyd moet, elkaar zeggen dat je elkaar graag ziet en elkaar mist.
hier kapte ik met lezen.
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Oud 11-08-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 11-08-2004 @ 19:13 :
hier kapte ik met lezen.
we gaan niet zeiken over taalgebruik he
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:15
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 11-08-2004 @ 19:14 :
we gaan niet zeiken over taalgebruik he
Misschien niet eens vanwege het taalgebruik, maar vanwege de totale onzin
Oud 11-08-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 11-08-2004 @ 19:15 :
Misschien niet eens vanwege het taalgebruik, maar vanwege de totale onzin
dan moet je toch ook niet op dit subforum komen
staat hier vol met onzinnige verhalen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:20
~louise~
~louise~ is offline
Afgaand van het verhaal van zijn ex wil je het uitmaken? Wacht gewoon af, je hebt nog geen zekerheid. Wacht tot hij thuis is en praat met hem.
Je gaat het toch niet uitmaken omdat je een gerucht hebt gehoord?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:22
Loesje
Loesje is offline
Citaat:

. Ik heb men 1e tong gehad op mn 16e verjaardag

Lijkt me dan knap moeilijk om 16 jaar zonder tong te leven..
Oud 11-08-2004, 18:22
Verwijderd
het kan overigens ook zijn dat die ex van hem jou jaloers probeert te maken, door wat dingen te verzinnen, zodat jij het uitmaakt en zij weer kans maakt...ehm wow ik bedenk nog eens theorieën op deze zwoele woensdagavond
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:25
T!ne
T!ne is offline
Bedankt voor de mensen die wèl serieuze reply's gaven.. as et je geen moer kan schelen.. hou dan gewoon je bek en ga ergens anders zeiken. En kan goed zijn dat die ex het verzint.. maar heb ergens het gevoel van niet. En die vriend is echt wel te vertrouwen hoor. Mjah.. kzal maandag maar zien zeker
Oud 11-08-2004, 18:26
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
een verhaal op msn van zijn ex is niet de meest betrouwbare bron

oftewel, je weet het niet zeker, en wat je gaat doen als je het wel zeker weet mag je lekker zelf weten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
STUFF schreef op 11-08-2004 @ 19:22 :
het kan overigens ook zijn dat die ex van hem jou jaloers probeert te maken, door wat dingen te verzinnen, zodat jij het uitmaakt en zij weer kans maakt...ehm wow ik bedenk nog eens theorieën op deze zwoele woensdagavond
tjonge, ik ben echt onder de indruk, weinig mensen zijn in staat om zulke briljante verbanden te leggen, jij kan er wat van zeg
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Tinekeuh schreef op 11-08-2004 @ 19:25 :
Bedankt voor de mensen die wèl serieuze reply's gaven.. as et je geen moer kan schelen.. hou dan gewoon je bek en ga ergens anders zeiken. En kan goed zijn dat die ex het verzint.. maar heb ergens het gevoel van niet. En die vriend is echt wel te vertrouwen hoor. Mjah.. kzal maandag maar zien zeker
zou eens heel goed met hem praten of hij nog wat voelt voor zijn ex, en of hij wel zo graag iets vasts met je wil.. die verhalen komen meestal niet vanuit het niets

maar ik ga nu me bek houden en ergens anders zeiken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-08-2004 @ 19:28 :
tjonge, ik ben echt onder de indruk, weinig mensen zijn in staat om zulke briljante verbanden te leggen, jij kan er wat van zeg
zulke dingen leer je nou op de universiteit he
maar hou op, al die eer is mij te veel
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:36
Sade
Sade is offline
Het lijkt me niet helemaal dat die ex het allemaal verzint, aangezien je vriend heeft toegegeven dat het waar is. Hij zegt dat een bevlieging is, right? Misschien dat ze overdrijft, dat kan wel.
In ieder geval... ik heb ook ooit iets met een jongen gehad die zo was, gewoon lekker blijven rondflirten en smsjes sturen etc. terwijl hij tegen jou zegt dat je de enige bent, en dat soort onzin.
Omdat jullie pas twee maanden iets hebben, is het moeilijk te zeggen of je ermee moet kappen of niet, dat is aan jou. Ik zou me in ieder geval afvragen of die jongen eigenlijk wel genoeg om me geeft, of niet.
Oud 11-08-2004, 19:01
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 11-08-2004 @ 19:25 :
ik zeik waar ik wil. Wen er maar aan.

Jij zou es niet zomaar moeten typen wat je er in je opkomt en ff je zinnen moeten na-lezen voordat je op die 'vertuur-knop' drukt.
Krijg je vast wel betere reacties.
Oud 11-08-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 11-08-2004 @ 20:01 :
ik zeik waar ik wil. Wen er maar aan.

Jij zou es niet zomaar moeten typen wat je er in je opkomt en ff je zinnen moeten na-lezen voordat je op die 'vertuur-knop' drukt.
Krijg je vast wel betere reacties.
vertuurknop??

On-topic: Niet alles aantrekken wat er gezegd wordt, en rustig verder leven, de echte problemen in een relatie komen heus wel, en dan zou het helpen als je nu wat minder moeilijkheden gaat schoppen, dan kan je later wat meer hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 19:47
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 11-08-2004 @ 19:18 :
dan moet je toch ook niet op dit subforum komen
staat hier vol met onzinnige verhalen
Hmm, good point!
Oud 12-08-2004, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
We zijn bijna 2 maand samen en jah.. ik ben van de preutse kant. Ik heb men 1e tong gehad op mn 16e verjaardag en verder zijn we nog zeker niet gegaan.
Dat is niet preuts. Al je pas 16 bent en het nog maar 2 maanden aan is, is dat volgens mij heel logisch.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:10
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-08-2004 @ 21:37 :
Dat is niet preuts. Al je pas 16 bent en het nog maar 2 maanden aan is, is dat volgens mij heel logisch.
Nou Mark Almighty, tegenwoordig schijnt dat alweer heel anders te liggen.
Oud 12-08-2004, 21:29
waves
waves is offline
dingen aannemen van iemands ex is nooit een goed idee... exen zitten vol wraakgevoelens, boosheid, verdriet en/of liefde voor hun vorige vriend/vriendin. Waarschijnlijk probeert ze jou gek te maken zodat je hem dumpt en zij weer een kans maakt.

En over dat preuts: iedereen doet dingen op z'n eigen tempo, de een wat sneller of langzamer dan de ander. Maakt allemaal geen barst uit, zolang je je er maar prettig bij voelt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
waves schreef op 12-08-2004 @ 22:29 :
dingen aannemen van iemands ex is nooit een goed idee... exen zitten vol wraakgevoelens, boosheid, verdriet en/of liefde voor hun vorige vriend/vriendin. Waarschijnlijk probeert ze jou gek te maken zodat je hem dumpt en zij weer een kans maakt.
Inderdaad, zou ook zo maar kunnen. Maja, als er meer situaties zijn gewoon waarin hij wat flirterig was, ga je uiteraard twijfelen. Gewoon hem recht voor zijn raap als hij weer thuis is vragen of dat waar is dat hij zo'n SMS'jes stuurt. OK hij kan liegen... maar hoe kom je anders 8er de waarheid he? In de mobiel van zijn ex kijken of die ex vragen om het door te sturen... dan heb je natuurlijk bewijs. Als ze dat niet wil doorsturen of zo... kan het wel eens verzonnen zijn!
Oud 12-08-2004, 22:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 12-08-2004 @ 22:10 :
Nou Mark Almighty, tegenwoordig schijnt dat alweer heel anders te liggen.
Tegenwoordig wel, ja... Maar vroegah, vroegah was dat wel anders... Toen ik nog jong was deden we dat soort dingen niet op ons zestiende.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
waves schreef op 12-08-2004 @ 22:29 :

En over dat preuts: iedereen doet dingen op z'n eigen tempo, de een wat sneller of langzamer dan de ander. Maakt allemaal geen barst uit, zolang je je er maar prettig bij voelt
Wil je asjeblief nooit meer in roze typen? M'n ogen doen nóg pijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 09:45
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-08-2004 @ 21:37 :
Mjah.. tegenwoordig hé.. weet ik niet wat jullie standpunt is in zoiets maar als ik zo rond mij hoor lijkt bena iedereen van men leeftijd al ontmaagd maarjah.. we hebben gebeld en hij heeft niet ontkend dat hij die smsjes heeft gestuurd.. maar die ex heb ik momenteel geblokt en kdenk wel dat het trg goed zit tussen ons.. alles netjes uitgepraat en kheb tegen hem gezegd dat het mij verschrikkelijk kwetste.. en dat begreep hij..
Dus bedankt vr de reacties
Oud 13-08-2004, 10:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 13-08-2004 @ 10:45 :
Mjah.. tegenwoordig hé.. weet ik niet wat jullie standpunt is in zoiets maar als ik zo rond mij hoor lijkt bena iedereen van men leeftijd al ontmaagd
Je moet je in dat soort dingen vooral niet laten leiden door 'de rest' of 'de tijd van tegenwoordig'.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:58
Verwijderd
sorry maar na de eerste zin snapte ik dr al geen kut meer van
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 13-08-2004 @ 12:58 :
sorry maar na de eerste zin snapte ik dr al geen kut meer van
Da's wel héél erg overdreven. Hier op dit forum hebben heel wat ergere berichten gestaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten