Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 10:45
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ik heb mn vriendinnetje nu 22 dagen niet gezien, omdat ze op vakantie is, ikzelf ben sinds gister terug en zondagmorgen, heel vroeg is ze dr weer! dus ik hoef alleen nog maar morgen en zaterdag zonder dr!maar nu komt t, ik ben zoo zoo zoo ontzettend bang dat dr wat gebeurd, dat dr vliegtuig neerstort, dat ze een ongeluk krijgen met de auto, dat er een aanslag komt of weet ik veel wat. Echt bang, ik durf zelfs niet meer te zeggen: over 2 daagjes zit je weer lekker in mn armpjes, omdat ik echt bang ben dat dr wat mis gaat! staat ook nog in mn horoscoop: je kunt iemand verliezen deze week, tsja lekker op dit moment te lezen! en het is mogren vrijdag de 13e, allemaal zo een lekkere dingetjes !
kan niemand me geruststellen, helpen ? t zijn nog maar 2 daagjes,maar ik ben echt heel bang dat ik dr niet meer zie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 10:50
Ratbout
Ratbout is offline
wat lief! oeeeh. vertel haar dat!!

Voor de rest kan ik het me niet echt voorstellen, maar ik ben dan ook best wel lax ingesteld. Kan me niet zo snel zorgen maken.

Jij gaat haar gewoon lekker weer zien voelen horen ruiken etc.
Oud 12-08-2004, 10:58
Vini-Vidi-Vici
ik hoop t, ik durf zelfs niet blij de te zijn weet je dat, bang dat t dan net misgaat.
Dalijk ga ik dr nooit meer zien, zit dr een of andere freak in dat vliegtuig, weet ik veel wat! kijk, bang dat ze vreemdgaat ofzo ben ik totaal niet, vertrouw dr voor de volle 100% en dat kan ook,maar die lange reis nog!! mn dagen hier krijg ik wel om, dat is t probleem niet (is nog maar 1,5 eigk want over half dagje is het vrijdag, en dan is het alleen nog maar de zaterdag), maar ik ben echt echt bang dat er wat gebeurd!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:04
Verwijderd
Wat een aanstellerij.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:04
dwight88
dwight88 is offline
in dit soort momenten is mij altijd verteld dat je beetje rationeel moet zijn. Wat is de kans dat het vliegtuig neerstort? nihil, en het is een vd veiligste transportmiddelen op aarde. Met de auto heb je meer kans op een ongeluk iig.

En hoeveel mensen worden er per jaar aangavallen in een vliegtuig, met nare afloop? ook heel erg weinig. En waarschijnlijk zit je vriendin in een vliegtuig vol met toeristen (?) die allemaal net zo brak zijn van de vakantie als zij en die dus ook alleen nog maar terug naar huis willen.

zorg dat je ergens anders aan denkt, dan staat ze weer naast je voor je het weet
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:07
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
dwight88 schreef op 12-08-2004 @ 12:04 :
in dit soort momenten is mij altijd verteld dat je beetje rationeel moet zijn. Wat is de kans dat het vliegtuig neerstort? nihil, en het is een vd veiligste transportmiddelen op aarde. Met de auto heb je meer kans op een ongeluk iig.

En hoeveel mensen worden er per jaar aangavallen in een vliegtuig, met nare afloop? ook heel erg weinig. En waarschijnlijk zit je vriendin in een vliegtuig vol met toeristen (?) die allemaal net zo brak zijn van de vakantie als zij en die dus ook alleen nog maar terug naar huis willen.

zorg dat je ergens anders aan denkt, dan staat ze weer naast je voor je het weet
Ze komt vanuit Amerika, ga er van uit dat de controle daar toch ERG hoog is! ik zou dr normaal gaan ophalen van het vliegveld, maar dat blijkt toch niet zo handig, omdat ik haar daardoor uiteindelijk nog later zal zien, (ja btje moeilijk uit te leggen hoe dat pcies zit maar goed) dalijk gebeurd net op die terugreis van het vliegveld naar huis wat, dan sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik niet toch ben gegaan!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:12
Yolcu
Yolcu is offline
Sorry dat ik het zeg, maar:
Je stelt je aan!

Kom op, de kans is groter dat ze midden in een grote stad overreden wordt door een tractor of dat ze tijdens het winkelen toevallig in een winkel loopt waar een overval bezig is, aangezien wordt voor een politieagente en doodgeschoten wordt. En geloof me, de kans daarop is echt te verwaarlozen!
Oud 12-08-2004, 11:15
woezel
woezel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 12:04 :
Wat een aanstellerij.

makkelijk omdat zo te zeggen, opzich is het mss wel zo, maar als hij het echt zo voelt kan hij daar weinig aan doen
Oud 12-08-2004, 11:25
Vini-Vidi-Vici
ja idd, ik weet zelf ook wel dat de kans nihil is, maar t zal maar eens gebeuren, ik durf ook niet te zeggen : het gebeurd niet, ze is zondagmorgen gewoon hier, tarten met t noodlot vindi k
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:32
Dís
Dís is offline
hoe lieeeeeeeeeeeef
Oud 12-08-2004, 11:33
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
blinkchic schreef op 12-08-2004 @ 12:32 :
hoe lieeeeeeeeeeeef
ja ik ben gewoon ontzettend bang om dr kwijt te raken, komt misschien wel lief over, maar t is niet echt een lekker gevoel voor mij, maja zolang zij veilig thuiskomt heb ik dat er wel voor over
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:37
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 12-08-2004 @ 12:07 :
Ze komt vanuit Amerika, ga er van uit dat de controle daar toch ERG hoog is! ik zou dr normaal gaan ophalen van het vliegveld, maar dat blijkt toch niet zo handig, omdat ik haar daardoor uiteindelijk nog later zal zien, (ja btje moeilijk uit te leggen hoe dat pcies zit maar goed) dalijk gebeurd net op die terugreis van het vliegveld naar huis wat, dan sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik niet toch ben gegaan!
een weer beetje relativeren je zei dat ze sochtends vroeg terugkomt? dan is het heel rustig op de weg, dus de kans dat dr wat gebeurd is heel klein...

zorg gewoon dat je ff wat anders gaat doen, dan is ze echt zo weer bij je.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:57
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
dwight88 schreef op 12-08-2004 @ 12:37 :
een weer beetje relativeren je zei dat ze sochtends vroeg terugkomt? dan is het heel rustig op de weg, dus de kans dat dr wat gebeurd is heel klein...

zorg gewoon dat je ff wat anders gaat doen, dan is ze echt zo weer bij je.
ben bezig met mn boekverslag !

dan komt er bezoek, dan naar de winkel met de auto, dan de auto poetsen, dan trainen, dan belt ze, dan een dvdtje kijken, slapen, douchen, morgenmiddag van 12 tot 6 smiddags zit ik ergens in n bar, dan belt ze, dan trainen, dan dvdtje, dan slapen, douchen, boek naar de bieb terug brengen, kaarsje laten branden in de kerk, trainen, dan is ze inmiddels aant vliegen, filmpje kijken,of uit, en dan is t alweer zondagmorgen

(en ik zet net n cd op, met 13 nummers, lekker normaal kijk ik daar niet zo naar, maar niet komt t wel btje vervelnd opver)

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:12
elledc
elledc is offline
Ik zie vrijdag de 13e meer als een geluksdag en horoscoop daar geloof ik niet in.
Het is hoe je 't zelf bekijkt he
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 12:16
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Unique schreef op 12-08-2004 @ 12:12 :
Sorry dat ik het zeg, maar:
Je stelt je aan!

't is wel schattig hoe je reageert. Maar ik ben het wel met Unique eens. je hebt er al 22 dagne moeten missen, waarbij er ook genoeg verkeerd had kunnen gaan die 2 dagen red je ook wel.
En je zal iig extra blij zijn als je haar weer in je armen kan sluiten,.
Oud 12-08-2004, 12:27
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Loesje schreef op 12-08-2004 @ 13:16 :
't is wel schattig hoe je reageert. Maar ik ben het wel met Unique eens. je hebt er al 22 dagne moeten missen, waarbij er ook genoeg verkeerd had kunnen gaan die 2 dagen red je ook wel.
En je zal iig extra blij zijn als je haar weer in je armen kan sluiten,.
dat laatste zowiezo ja!
Ja tuurlijk had dr al 22 dagen lang iets kunnen gebeuren, heb je gelijk in! moet gewoon ff nog dikke 1,5 dag dr niet aan denken!pff want ALS het verkeerd gaat...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:53
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 12-08-2004 @ 11:50 :
wat lief! oeeeh. vertel haar dat!!
Idd .

Maar verder maak je niet zo druk. Rationeel gezien is het natuurlijk onzin om je zo druk te maken. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor .
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:33
zarf
zarf is offline
de heenreis is toch ook goed gegaan? waarom de terugreis dan niet?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:18
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Wat een aanstellerij.
Maar dat zal dan wel weer komen doordat ik een man ben en het schattige ervan niet in kan zien.
Oud 12-08-2004, 15:42
Vini-Vidi-Vici
ik weet ook wel dat de kans erg klein is, maar het zal maar eens gebeuren he, net haar!
Ik weet zo maak je jezelf helemaal gek,maar toch kan ik nog niet echt blij zijn dat ik haar zie over 2 dagen, durf niet blij te zijn!pas als ze weer voor me staat!nu is er ook nog net een terreur dreiging in LA, waar ze vandaag zit, en een aardbeving gevaar in San Fransisco, waar ze morgen zit...tsja ik bedoel maar.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:54
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 12-08-2004 @ 16:42 :
ik weet ook wel dat de kans erg klein is, maar het zal maar eens gebeuren he, net haar!
Ik weet zo maak je jezelf helemaal gek,maar toch kan ik nog niet echt blij zijn dat ik haar zie over 2 dagen, durf niet blij te zijn!pas als ze weer voor me staat!nu is er ook nog net een terreur dreiging in LA, waar ze vandaag zit, en een aardbeving gevaar in San Fransisco, waar ze morgen zit...tsja ik bedoel maar.
zorg dat je 2 dagen lekker druk bent zodat je hier niet over na kan denken
Oud 12-08-2004, 16:11
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 12-08-2004 @ 16:42 :
Ik zou mezelf gewoon niet te druk maken als ik jou was. Mocht ik ongelijk hebben, dan hoor ik het zaterdag wel
Oud 12-08-2004, 16:14
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
lieffffff... maar wel een beeetje overdreven laat me iig weten hoe et afloopt
Oud 12-08-2004, 16:27
Vini-Vidi-Vici
zal ik doen ! heb deze 2 dagen wel volgepland hoor! daar is het 9 uur vroeger...Dondrdag LA, Vrijdag San franciso, Zaterdag vliegen, om 15.45 onze tijd, en 8.30 landen onze tijd....
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Oh oh...Ja de VS, dan zou ik me wel zorgen maken...Vooral LA, sinds daar Red alert+ is op dit moment

Grapje Ok dit zal wel heel flauw zijn en je nog onzekerder gemaakt hebben, maar je merkt het vanzelf wel, dat het niet nodig is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 17:12
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 12-08-2004 @ 16:18 :
Maar dat zal dan wel weer komen doordat ik een man ben en het schattige ervan niet in kan zien.
Het ligt niet aan het feit dat je een man bent... ik vind het ook overdreven
Oud 12-08-2004, 17:18
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-08-2004 @ 18:12 :
Het ligt niet aan het feit dat je een man bent... ik vind het ook overdreven
He, gelukkig. Bedankt Kim EL, ik voe me gesteund.
Oud 12-08-2004, 17:20
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 12-08-2004 @ 18:18 :
He, gelukkig. Bedankt Kim EL, ik voe me gesteund.
Graag gedaan
Oud 12-08-2004, 17:22
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-08-2004 @ 18:20 :
Graag gedaan
Pas op, dadelijk gaan we anders weer offtopic en moeten we alweer een nieuw topic starten.

Oud 12-08-2004, 17:30
Vini-Vidi-Vici
net n uur gebeld , dat doet goed (niet zo voor de telefoonrekening maargoed)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:32
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 12-08-2004 @ 18:30 :
net n uur gebeld , dat doet goed (niet zo voor de telefoonrekening maargoed)
...leuk voor je

is het btw expres dat je vini vidi vici heet ipv veni vidi vici??
Oud 12-08-2004, 17:43
Verwijderd
van dit soort topics word ik zelf ook bang
met een vriendinnetje in turkije dat nog ruim een week wegblijft

maar even aan TS: komt heus wel goed, geen dingen in gaan beelden. hoewel ik wel begrijp dat het pas echt goed voelt als ze weer bij je is, dat je zeker dat er niks is gebeurd....maar tot die tijd: gewoon aan andere dingen denken, en rationeel blijven: horoscopen zeggen niets! mja dat was dan weer mijn zeer nuttige bijdrage aan dit topic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:25
Verwijderd
Ophouden met bijgelovige onzin zoals horoscopen, ten eerste. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die daar gelukkig van werd; het enige wat er gebeurt is óf dat je je onnodig zorgen gaat maken (omdat er iets slechts voorspeld wordt), óf dat je valse hoop krijgt en teleurgesteld raakt (omdat er iets goed voorspeld wordt).

En tja, dat je je zorgen maakt, dat is best logisch, maar dat zou écht niet zo erg moeten zijn. Je bent toch ook niet doodsbang zodra ze op de fiets stapt? Fietsen is een stuk gevaarlijker dan vliegen (mits je voor dat laatste een vliegtuig gebruikt).
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:14
waves
waves is offline
ik ken het gevoel zo ongeveer (al was mijn vriend thuis en ik weg) al heb jij het toch wel heel erg te pakken (ergens ook weer schattig hoor)

de kans dat haar vliegtuig gekaapt wordt, neer stort of op een andere manier in de problemen komt is te verwaarlozen. De kans dat ze een auto ongeluk krijgt is ietsje groter maar ook heel erg klein...

Over 2 dagen is ze weer bij je en gaat ze voorlopig echt niet meer weg

eigenlijk is dit allemaal al gezegd, wederom een nuttige bijdrage
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:21
Verwijderd
VET creepy, maar ik loop hier dus ook al een paar dagen mee in me hoofd!!! En ik vind het zo eng dat ik die dingen denk... Hij zit voor een maand in Hong Kong en er zijn nu 2 weken voorbij... Maar ik ben sinds een paar dagen zo fucking bang dat er iets met hem of zijn familie gebeurd. Zijn ouders + zusje gaan morgen voor een week naar Singapore... en ik zat vanmiddag echt de denken, van strax gebeurd er wat... en dan zit hij daar alleen... en dan? Of, wat als er nou iets gebeurd met zijn vliegtuig? het is toch meer als 12 uur vliegen. enz... Echt heel erg eng!

Zelf ga ik zondag voor het eerst met het vliegtuig, en ik ben zelf ook bang! Hahaha... maja... Ik weet neit hoe ik ineens aan die gedachten gekomen ben... Het is deze week begonnen =S
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:01
Vini-Vidi-Vici
ik zit dus net naar de tv te kijken, is er een vrouw waarvan haar partner door een ongeval om het leven is gekomen....tsja ik bedoel maar eh..lekker toevallig weer..

Tsja Niessah, khad t ook opeens, wordt erger naarmate de dag dat ze terugkomt dichterbij komt!! heel vervelend is t!
Wat doe jij eraan? ik hoef nog maar 2 dagen (bijna 1), jij nog wat langer zo te lezen...echt vervelend en eng eh?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach joh, geen zorgen maken.

Kans op dat het vliegtuig neerstort: Bijna 0.
Kans op een auto-ongeluk: Als ze goed uitkijkt 0.
Kans op een aanslag: Bijna 0.
Vrijdag de 13e: Ach ja, bijgeloof, moet je niet aan denken.
Horoscopen: Niet in geloven. Voor 1 keer als je het anders altijd doet.

Dus... maja, ik snap het: het is heel moeilijk uit jezelf te krijgen, die angsten...
Oud 13-08-2004, 01:56
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een hoekje van negentig graden.

Ik heb in ieder geval niets gepland, wat betreft aanslagen op vliegtuigen, ik zal't morgen eens vragen aan Ali Baba.
Oud 13-08-2004, 02:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
man die beginpost alleen was al genoeg voor een grote lachstuip en dan ook nog al die mensen die 'aaah wat lief' zeggen

whehehe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:37
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 13-08-2004 @ 03:15 :
man die beginpost alleen was al genoeg voor een grote lachstuip en dan ook nog al die mensen die 'aaah wat lief' zeggen

whehehe

gelukkig zijn er altijd nog mensen die wel serieus reageren
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 13-08-2004 @ 02:56 :
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Een hoekje van negentig graden.

Ik heb in ieder geval niets gepland, wat betreft aanslagen op vliegtuigen, ik zal't morgen eens vragen aan Ali Baba.
Ik heb wel wat gepland, maar niet op een toestel met Nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:41
lso
lso is offline
Citaat:
Wat een aanstellerij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:18
Faery
Faery is offline
Citaat:
Wat een aanstellerij.
Oud 13-08-2004, 20:32
meisje
meisje is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 12-08-2004 @ 11:45 :
ik heb mn vriendinnetje nu 22 dagen niet gezien, omdat ze op vakantie is, ikzelf ben sinds gister terug en zondagmorgen, heel vroeg is ze dr weer! dus ik hoef alleen nog maar morgen en zaterdag zonder dr!maar nu komt t, ik ben zoo zoo zoo ontzettend bang dat dr wat gebeurd, dat dr vliegtuig neerstort, dat ze een ongeluk krijgen met de auto, dat er een aanslag komt of weet ik veel wat. Echt bang, ik durf zelfs niet meer te zeggen: over 2 daagjes zit je weer lekker in mn armpjes, omdat ik echt bang ben dat dr wat mis gaat! staat ook nog in mn horoscoop: je kunt iemand verliezen deze week, tsja lekker op dit moment te lezen! en het is mogren vrijdag de 13e, allemaal zo een lekkere dingetjes !
kan niemand me geruststellen, helpen ? t zijn nog maar 2 daagjes,maar ik ben echt heel bang dat ik dr niet meer zie.
Ik vind dit echt héél lief
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:13
woezel
woezel is offline
is ze nou al thuis eigenlijk?
Oud 14-08-2004, 02:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 13-08-2004 @ 13:37 :

gelukkig zijn er altijd nog mensen die wel serieus reageren
je bent een goed mens dwight88
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 09:24
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 14-08-2004 @ 03:15 :
je bent een goed mens dwight88
lol

dank
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 09:44
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
woezel schreef op 13-08-2004 @ 23:13 :
is ze nou al thuis eigenlijk?
nee, morgenvroeg!!rond 10/11 uur is ze thuis!
ze vlieg van 5 uur vanmiddag tot half 9 morgenvroeg!dusssss nog maar eventjes aagg!
nu heel erg duimen dat alles goed gaat dus!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 09:54
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Het is niet precies hetzelfde maar ik begrijp hoe je je voelt!..

mijn broertje komt morge vroeg ook terug van amerika!
hij ging voor de eerste keer in zijn eentje naar zijn vader toe..

ik leef ook hartstikke met je mee...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:09
Vini-Vidi-Vici
waar vertrekt hij vandaan? ik ben eeeeeeeechhttt heel erg bezorgd op t moment, want t moment dat ze echt in t vliegtuig stapt komt nu steeds dichterbij!lallemaal van die enge dingen, ik kan ook nog niet echt blij zijn dat ze dr morgen weer is, heel vervelend is dat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten