Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
makkelijk omdat zo te zeggen, opzich is het mss wel zo, maar als hij het echt zo voelt kan hij daar weinig aan doen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zorg gewoon dat je ff wat anders gaat doen, dan is ze echt zo weer bij je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan komt er bezoek, dan naar de winkel met de auto, dan de auto poetsen, dan trainen, dan belt ze, dan een dvdtje kijken, slapen, douchen, morgenmiddag van 12 tot 6 smiddags zit ik ergens in n bar, dan belt ze, dan trainen, dan dvdtje, dan slapen, douchen, boek naar de bieb terug brengen, kaarsje laten branden in de kerk, trainen, dan is ze inmiddels aant vliegen, filmpje kijken,of uit, en dan is t alweer zondagmorgen ![]() (en ik zet net n cd op, met 13 nummers, lekker ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 11:59. |
![]() |
||
Citaat:
En je zal iig extra blij zijn als je haar weer in je armen kan sluiten,.
||
Citaat:
Ja tuurlijk had dr al 22 dagen lang iets kunnen gebeuren, heb je gelijk in! moet gewoon ff nog dikke 1,5 dag dr niet aan denken!pff want ALS het verkeerd gaat... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar verder maak je niet zo druk. Rationeel gezien is het natuurlijk onzin om je zo druk te maken. Een beetje relativeren kan geen kwaad hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
is het btw expres dat je vini vidi vici heet ipv veni vidi vici??
||
Citaat:
![]() gelukkig zijn er altijd nog mensen die wel serieus reageren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze vlieg van 5 uur vanmiddag tot half 9 morgenvroeg!dusssss nog maar eventjes aagg! nu heel erg duimen dat alles goed gaat dus! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Psychologie |
Beetje stom Lollige | 1 | 05-01-2007 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Stom geweest - Lang verhaal AnOn | 6 | 11-01-2005 10:42 | |
Games |
beetje stom spel: KEEN!! Wendy Lynn | 76 | 25-07-2003 13:44 | |
ARTistiek |
zelfgemaakt poezie gedichtje (beetje stom) :p elfje rits | 2 | 11-07-2001 11:32 |