Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het word tijd dat de groenen daar een aan de macht komen met bv Ralph Nader ofzo, maarja, dat zal wel nooit gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
idd, nader zou mooi zijn. maar niet echt realistsich idd
||
Citaat:
Ik snap al die initiatieven niet hoor. Rock against Bush van Fat Mike dan en dit dan weer en zo heb je nog al die onzin. Allemaal leuk en aardig hoor, maar dat heb je bij elke verkiezing wel weer. Kijk alleen amar naar die democratische conferentie en de republikeinse congferentie, en al die reclames en alles. Het is elke 4 jaar weer de zelfde onzin. Maar dit jaar schenken we er meer aandacht aan ofzo lijkt het wel. Laat dat land toch, het enige wat we kunnen doen is hopen dat alles daar flink in elkaar stort zodat ze daar hun ogen eens open doen, want dat gebeurd gewoon niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is altijd wat, en of je nou en democraat of een republikein als president hebt, er valt altijd genoeg op te zeiken en er valt altijd wel te zeggen dat iets noooooit was gebeurd als hij geen president was geworden. Laat die stomme amerikanen toch. Laten wij ons eerst maar eens bezig gaan houden met Rock tegen Balkenende. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Media media media. En bush die daar slim op in springt. |
![]() |
||
Citaat:
het team rond bush wat daar slim op inspringt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is taalkundig dus wel mogelijk om de woorden 'Bush' en 'slim' in één en dezelfde zin te hebben staan!
||
Citaat:
Dat 2e punt heb je wel gleijk in ja. Daar heeft Balkenende en ons overblijfsel uit de jaren 50 minister Donner ook last van. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
moeten wij er ons dan niks van aantrekken en hun gewoon hun gangetje laten gaan, totdat ze een keer zichzelf tegenkomen...maar ons wel mee de put in trekken...? |
![]() |
||
Citaat:
Europa loopt gewoon als ene hondje achter Amerika aan. Ik wete neit waarom, maar heel europa doet het. Engeland voorop, nederland en spanje op een gedeelde 2e plaats. De enige 2 landen in europa die zich nog ene beetje proberen te distancieren zijn Duitsland en Frankrijk. Ik snap niet waarom europa neit gewoon ens zegt van nee. Rot nu maar op. Al helemaal met al dat gedoe in Israel. Of alleen al de conventie van Geneve naast zich neerleggen word massaal geaccepteerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Belgie, Duitsland en Frankrijk waren er tegen, en spanje sinds de verkiezingen ook. De rest is neutraal en Italie is een wereld op zich met die Berlusconi. En naar mijn mening is er nu toch een grotere kans en zijn er meer pogingen voor aanslagen in Europa dan dat er 5 jaar geleden waren. Toen had nog niemand gehoord van Al Qaida... Waarom zou de media het nu zo aandikken en toen niet? |
![]() |
||
Citaat:
Aan slagen in landen als turkije, spanje (eta dan voornamelijk) en voormalig oostblok had je altijd al. Vroeger zelfs meer dan nu. Toen was er alleen geen nut om er zoveel aandacht aan te geven. Kijk maar naar een oorlog in Sudan. Hoor je jaren niks van, totdat er een paar landen even willen bewijzne hoe goed zij wle neit zijn met de menen rechten en opeens gaan roepen van ja, maar hej! Terwijl toch echt al jaren bekend is dat in Sudan hele bevolkingsgroepen worden uitgemoord. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouhja. Van discussie is eigenlijk geen spraken. We zijn eht er allemaal over eens dat Bush gewoon weg moet. Dus onder het motto: Save a tree, burn a Bush. Supporten wij ook allemaal dit nieuwe initiatief om een evrschil te maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij zo ongeveer elk punk showtje of ska showtje wat ik het afgelopen jaar heb gezien zaten de artiesten wel te zeiken op bush en wat ze wel neit van hem vonden en alles. Van pennywise tot de toasters, van good clean fun tot madball, iedereen had altijd wle wat te zeiken op bush. Betekend niet gleijk dat alle lyrics er gelijk over hoeven gaan. Zowiezo, echt politiek georienteerde bands heb je neit zo heel veel meer geloofik. En Bad Religion of NoFX noem ik geen politiek georienteerde band. Bad religion en NoFX noem ik allebij bandjes die zeiken op hetgene waar het makkelijkst over te zeiken valt. Bands zoals Strike Anywhere noem ik politiek georienteerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar drink ik een biertje op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je kijkt naar wat Bad Religion de laatste jaren maakt, dat is geen serieuze politieke opinie meer ofzo. Ok, de eerdere albums wel wat meer ja, maar tegen woordig? Neuh. Vind ik niet. Maar voel je vrij om mn mening te veranderen hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder vind ik t een goed initiatief. zoals freek de jong het ooit treffend uitdrukte: de amerikaanse verkiezingen in een strijd tussen meneertje niks en meneertje helemaal niks (toen nog over de verkiezingen tussen bush sr en clinton). maar het lijkt me duidelijk dat dan meneertje niks te prefereren is. zeker die edwards is nog wel redelijk, terwijl cheney ongeveer de engste man op aarde is. en daarbij komt dat een land nooit ineens veel linkser kan worden, zoiets moet geleidelijk gaan. dus een gematigd rechtse president en een centrumlinkse vicepresident is een stuk beter dan een rechtse, neoconservatieve president en een extreemrechtse neoconservatieve gristelijk fundamentalistische vicepresident
||
Citaat:
Crap. Heb even songtextjes zitten lezen. Jeps. Je hebt helemaal gelijk. NoFX was het met de bush schop cd. Niet Bad Religion. My bad. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De UK krijgt een nieuw kiesstelsel! Joostje | 6 | 12-05-2010 20:53 | |
Presidentiele electies Joostje | 163 | 04-11-2008 02:17 | |
VS: Israël schond waarschijnlijk wapenafspraken MoHaMeDJaLaL | 138 | 11-02-2007 10:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Persuasive speech Sweetsurrender | 1 | 06-06-2005 13:17 | |
Muziek |
Anti-flag komt naar Nederland (voor de zoveelste keer) Mr. Pignati | 35 | 20-12-2004 01:43 | |
Zubr Gatara | 22 | 07-03-2003 10:56 |