Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij één van deze studies kiest en het bevalt je goed, dan moet je ermee doorgaan. Het heeft geen zin om dan te blijven twijfelen of het wel de 'juiste' keuze is geweest. Ik ben tevreden met mijn studie, maar er zijn ook wel dingen die ik daarnaast nog had willen studeren, omdat ik ze ook leuk vind. Maar ik ga niet wisselen. Op een gegeven moment moet je gewoon kiezen en als je gaandeweg ontdekt dat je iets leuk vindt moet je dat gewoon blijven doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms zelfs ook niet na jaren nadenken, enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als iets echt niet leuk blijkt te zijn, dan kun je altijd nog voor 1 februari stoppen of na een jaar overstappen (en als je je P hebt, dan ben je vaak niet eens een jaar kwijt). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook wel eens momenten dat ik twijfel over mijn studie maar als je wat verder komt dan zie je de charme van vrijwel elke studie wel in. Bovendien ben je natuurlijk niet echt handig bezig als je bijv. in het derde jaar nog eens stopt met een studie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga deze opleiding gewoon afmaken. Met dit diploma kan ik dan nog heel veel kanten uit
||
Citaat:
klopt inderdaat je moet een keuze maken en gewoon proberen een studie afte maken en dan zie je t erna wel als je wat anderss eventueel nog wil.. thnx!! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hulp nodig? Jade_Angel | 1 | 21-01-2005 22:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Muziek dringend hulp nodig gekkedoozzz | 56 | 14-01-2004 17:05 | |