Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En janken bij je beste vriendin, natuurlijk. Anderen opzadelen met je verdriet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Suck on that!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En veel feesten, leuke jongens gaan zoeken, je zinnen wat verzetten |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij wilde ook vrienden zijn met mij. Maar ik heb gezegd dat dat op dit moment niet verstandig is. We zijn beiden nog verliefd op elkaar, dus dan hou je jezelf alleen maar voor de gek. Ik heb hem gewoon verteld dat ik een jaar lang niets van hem wil horen, dit om mijn verwerking te vergemakkelijken. (Als jij na een week pijn een smsje krijgt van hem dat ie je heel erg mist, dan is dat niet echt bevorderlijk, dan wil je het liefst naar hem toe rennen en het weer aan maken). Dus als we echt nog vrienden willen zijn, nadat we over elkaar heen zijn, mogen we over een jaar weer contact met elkaar opnemen. Dit om tegen te gaan dat je eventueel op hem blijft wachten en hoop blijft koesteren. God, wat voelt het nog kut! Zou het liefst naar hem toe rennen en schreeuwen: Maar we houden toch nog van elkaar?! Helaas is dit niet genoeg ![]() Maar ja, ik kan dus ook wel wat tips gebruiken om mijn liefdesverdriet te verwerken. Jammer dat er geen medicijn voor is ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wel door een ex-diehaert, x-spekkie-x! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Mja, bij mij is de pijn nog vers ![]() Het gaat al wel wat beter dan 2 dagen geleden dus er is hoop ![]() Het enige waar ik mee zit is dat ik elke ochtend tussen 5 en 6 uur wakker word, en dan echt *niet* meer kan slapen omdat mijn onderbewustzijn alleen maar aan mijn ex blijft denken. Zo lig ik dan alleen maar te woelen en dan sta ik maar weer op. En nu ben ik supermisselijk, gewoon van verdriet. *zucht* Nog een dilemma. We hebben besloten 'geen contact' meer tot we beiden over elkaar heen zijn. Dus we zien elkaar niet meer, geen telefoontjes, smsjes, mailtjes. Maar wat het nu wel is, we hebben allebei een LJ en we staan in elkaars vriendenlijstje. Nu post hij echt maar heel weinig, maar omdat hij dus enorm verdriet had heeft hij de afgelopen dagen wel wat gepost. Nu vroeg ik mij af of het wel verstandig is om dat te lezen? Ik zou het namelijk wel leuk vinden om te weten hoe het verder met zijn leven gaat. Maar maakt dat het proces (verwerken) niet moeilijker? of misschien toch juist fijner (of makkelijker)? (We reageren niet echt op elkaar, tis gewoon puur elkaars dagboek lezen, maar toch ook over elkaars gevoelens).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En mijn ex zit hier niet op het forum dus dat scheelt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 Verwijderd | 500 | 05-06-2012 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #2 Skilly | 500 | 28-09-2007 09:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik ga stoppen met studeren... Paul Ryan | 161 | 21-09-2005 22:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |