| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik krijg per oktober de basisbeurs uitwonend en weet eigenlijk niet hoe veel dat is - moet de wijziging nog doorgeven aan de IB Groep -, sommigen zeggen €240, hier zie ik €220 staan en toen ik het na wilde zoeken €228 (http://80.69.65.57/smartsite.dws?id=51647, hoger onderwijs).
Het is dus iets tussen €220 en €240, wat klopt ?Mijn huur bedraagt €250, collegegeld, boeken en andere studiebenodigdheden worden door m'n ouders betaald, vind het bedrag eigenlijk wel goed.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En jij doet vast MBO, dan krijg je minder ![]() Ik krijg 220 uitwonend, vind het niet erg veel maarja mijn ouders betalen bij en dat is ook de bedoeling bij de basisbeurs dacht ik..
|
|
||
|
Citaat:
hangt ook beetje van je ouders af denk ik. zonder ouders wordt studeren een nog veel duurdere grap geloof ik...
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg 228 euro (plus OV) oid, dat is ook bij mij nog niet eens m'n huur. Gelukkig woon ik niet alleen en werkt mijn man ( ). 't is niet echt een kwestie van het wel of niet eens zijn met het bedrag, denk ik...'k vind het wel flauw dat mensen met een aanvullende beurs soms meer krijgen dan mensen met ouders die (te)veel verdienen (en die geen of maar een kleine ouderlijke bijdrage kunnen/willen missen), maar goed, dat overleef ik ook wel weer.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al weet ik niet precies hoe hoog het collegegeld enz. daar is. |
|
|
|
|
|
Nederland heeft het hoogste collegegeld van Europa...
bron: http://asp.hsbrabant.nl/punt/nieuws.asp?id=1306 Maar, misschien hebben die landen geen stufi / ov
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|