Mijn laatste reply voordat dit een chattopic wordt ( om te laten zien dat ik je best serieus wil nemen) en niet wil dat het gesloten wordt voor je, zal ik nog een keer duidelijk zijn.
Ik heb mijn mening gegeven, ik vind het niets. Simpel, nietszeggend en saai. Leuk om tijdens een saaie les met je vriendin te schrijven en daar samen om te giechelen, maar geen kwaliteit als het gaat om het gedicht.
Ik wil je persoonlijk niet afkraken, want ik ken je niet eens. Maar als jij een zo'n reply geeft op mijn mening, vind je t gek dat ik dan de spot met je ga drijven. Nogmaals, als je lovende commentaren enkel wilt, geef dit aan fred en thea, draag het voor op hun bruiloft (aangezien je het duidelijk serieus bedoelt) en post je het niet op een forum, waar iedereen zijn mening kan geven en dus ook negatieve reply's kan verwachten.
Overigens denk ik dat er met mij vele meer waren, die hun 'lovende' berichten ironisch bedoelden, maar goed. Trixie, ik wil je best serieus nemen, maar neem dan mijn reacties ook serieus en denk niet dat ik het doe om je af te kraken.
Sorry als ik je dat idee heb gegeven en ga vooral door...