Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nu begrijp ik het misschien wel. de hond gedraagt zich als de baas of anders om. ik zou dat echt tegen mijn buurman zeggen heb ik trouwens al eens gezegd (met die vent hebben we toch al ruzie en die vent is bang voor honden) nog iets te zeiken sukkel
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Staat er een hek om jullie tuin en liep je hond in jullie tuin? Of niet? Zo niet, dan had ie idd aangelijnd moeten zijn, daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar dat is nog geen excuus om een hond te trappen. Ik zou die man er idd op aanspreken. Hoe reageert hij normaal gesproken eigenlijk op jullie hond en/of op andere honden? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als het beest mij zonder reden aanvalt, ja, dat krijgt ie een schop en ga ik een hartig woordje met de eigenaar praten, als een beet een reden heeft, dan kan je daar niet zoveel tegen beginnen, al helemaal niet als het op de hond zijn eigen terrein is. Natuurlijk is het altijd wijs om een hek om je terrein heen te plaatsen als je je hond buiten laat en je weet dat ie achter mensen aanloopt. Maar wees reeel, het is je buurman! Daar loopt dat beest waarschijnlijk elke dag eventjes achteraan. Die zal dan toch ook zeker wel weten dat het beestje niets zou doen. En zonder dat het beestje maar enige dreiging heeft geuit, verkoopt ie em een rotschop. Dan zeg ik: schop terug verkopen, en niet zachtjes ook.
||
Citaat:
![]() En volgens mij is geweldplegen bij mensen ook strafbaar ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Meer hoe ik denk niet te zeggen!
||
Citaat:
Hoewel ik in dit geval wel denk dat de schuld bij die man ligt. Hij begon immers te trappen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Afstudeeronderzoek - invloed van gebeurtenissen in het nieuws op merkwaarde bedrijven Liekeh | 9 | 15-05-2013 09:46 | |
Liefde & Relatie |
Einde van een vriendschap soccerfreak | 17 | 08-02-2013 16:44 | |
Psychologie |
Een voorbeeldje van negatieve gedachtes AceSpade | 1 | 15-08-2011 17:49 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |