Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
er staat vast een samenvatting in je boek, die moet je goed leren, en mschn ook wel begrippen, die leer je dan in rijtjes van bv vijf en die herhaal je net zolang tot je die allemaal kent en dan begin je aan het volgende rijtje. het is mschn ook een goed idee dat je gaat leren met iemand die erg gemotiveerd is uit je klas. weet je wat het is, als je hier nu eens echt voor gaat blokken, dan word je steeds gemotiveerder naar mate je meer kent, en als je dan het tentamen echt goed maakt, dan word het leren de volgende keer vast leuker!!!! mschn kun je ook een paar opdrachten uit het boek maken. succes |
![]() |
|
400 Blz op 4 dagen?
En je denkt dat je niet gedaan krijgt ![]() ![]() Voor Boekhouding en informatica hadden we 250 blaren per vak en dat moest op 1 namiddag of in 1 dag. Samenvattingen maken helpt altijd.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() me leraar had pas sinds afgelopen woensdag ofzo besloten dat ik komende dinsdag tenatmen mag doen ![]() Citaat:
![]() tis trouwens algemene economie, zeg maar economie wat je op havo/vwo krijgt, maar tis alleeen kut dat ik al min of meer alles vergeten ben ![]() en tis ook al de 3e keer dat ik dit tenatmen mag doen in 3 maadnen ofzo ![]() ![]() maajah ben al bijna op de helft, kan alleen maar hopen dat de goden me goed gezind zijn ![]() ![]()
|
Van die verschrikkelijk lange samenvattingen maken per hoofdstuk vind ik persoonlijk onzin. Ik maak voor mijzelf altijd een schema met kernpunten en dat is hooguit 8 kantjes lang voor een boek van een paar honderd bladzijden. Geen lappen tekst maken, want dan lees je veel te veel woorden.
![]()
|
![]() |
In mijn 3de middelbaar (nu 2 jaar geleden dus) heb ik van mijn lerares economie een hele goede tip gekregen : Normaal gezien staat er wel in elk handboek een goed overzicht van de leerstof. Als je je leerstof kent, moet je es kijken of je in de inhoudstabel (hopelijk is het een uitgebreide) bij elke verdeling wat kan vertellen over dat hoofdstuk.
Als je DAT kan, dan moet je normaal gezien je leerstof kennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het enige minpunt is dat het niet in me eigen woorden zijn, dus ik het neit onthoud ![]() maar oke ik moet nog zo n 100blz ![]() maar ben de eerst 300 al vergeten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kom op, je weet al minstens 3 maanden dat dit tentamen eraan komt en 5 dagen vantevoren begin je pas met stressen en pogingen tot leren. klinkt bekend. Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 00:55. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaier draaier baaier fietser bietser #1773 Verwijderd | 500 | 23-01-2013 20:52 | |
De Kantine |
Saailence #1661 Zeppelin | 500 | 31-05-2012 14:38 | |
Psychologie |
misschien wil ik enkel me verhaal kwijt.... telefoontje | 5 | 12-05-2007 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Wat was de beste column? Verwijderd | 89 | 28-06-2005 18:41 | |
Psychologie |
moeder weer vermist!! MissBi@tch | 16 | 08-08-2003 09:52 | |
De Kantine |
Hoe voel jij je.. Verwijderd | 17 | 01-05-2002 16:43 |