Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
symtomen= gisteren was ik op het forum, en opeens reageert iemand met mijn naam en mijn profiel op mijn topic. het was niet zon rare reactie, maar aan het einde ervan stond, van diagnosis murder fan nummer een, waar ik dus echt heel erg fan van ben. vandaag was ik aan het msn en en opeens komt een ex vriend van mij online waarmee ik echt ruzie heb gehad. ik had hem van mijn msn afgegooid maar opeens praatte ie gewoon met me. maar ik zag zijn naam niet bij mijn contactpersonen. vaag........... by the way its not funny ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 20:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mhh, ik weet wel zeker dat ik niet gereageerd heb, maar als je iemand verwijdert, kan die dan gewoon met je praten?? ik vind het allemaal wel erg vaag, aan de andere kant, ik ben niet zo nuchter |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pas als je iemand blokeert of instelt dat niemand uit je lijst tegen je mag praten kan het niet. |
![]() |
||
Citaat:
normaal gesproken kan iemand die niet in je lijst staat gewoon berichten zenden, behalve als optie *blablabla* aanstaat (weet niet of dat nog ondersteund word), of als diegene al wel in je blocklist staat ik denk dat er voor het 'forum'-reply een even simpele oplossing heeft
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Elder Scrolls 6 TABASCOSAUS | 16 | 19-10-2016 13:22 | |
De Kantine |
Als je halfnaakt op straat loopt is het je eigen schuld dat je aangerand word Isa | 110 | 22-10-2003 22:45 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
Computergebruik in de mediatheek Snufje | 41 | 11-04-2003 07:52 | |
Games |
Wie heeft voor mij FF7 save files??? morlock | 8 | 26-01-2003 14:06 | |
Psychologie |
Hoe zien mensen jou? 20marianne12 | 83 | 12-01-2003 14:12 |