Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 19:51
een dichter
een dichter is offline
ik geloof dat mn compu is gehackt, maar ik weet het niet zeker, ik heb echt geen verstand van computers, help??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 19:56
dafelix
dafelix is offline
hahaha, sorry

*ahum*

Symptonen? (Waaraan zie je dat je 'gehackt' (hihi) bent?)
Watvoor beveiliging heb je? (Van virus-scanners, anti spy/adware progjes, firewall etc. etc)
kun je zoveel mogelijk informatie geven over je 'situatie', want alleen met "ik ben gehackt, ik geen verstand hebben" kunnen we geen donder
Oud 18-08-2004, 20:06
een dichter
een dichter is offline
Citaat:
dafelix schreef op 18-08-2004 @ 20:56 :
hahaha, sorry

*ahum*

Symptonen? (Waaraan zie je dat je 'gehackt' (hihi) bent?)
Watvoor beveiliging heb je? (Van virus-scanners, anti spy/adware progjes, firewall etc. etc)
kun je zoveel mogelijk informatie geven over je 'situatie', want alleen met "ik ben gehackt, ik geen verstand hebben" kunnen we geen donder
owkeey,

symtomen= gisteren was ik op het forum, en opeens reageert iemand met mijn naam en mijn profiel op mijn topic. het was niet zon rare reactie, maar aan het einde ervan stond, van diagnosis murder fan nummer een, waar ik dus echt heel erg fan van ben.

vandaag was ik aan het msn en en opeens komt een ex vriend van mij online waarmee ik echt ruzie heb gehad. ik had hem van mijn msn afgegooid maar opeens praatte ie gewoon met me. maar ik zag zijn naam niet bij mijn contactpersonen.

vaag...........

by the way its not funny

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:42
Verwijderd
Iemand hoeft niet in je lijst te staan om tegen je te kunnen praten,
en verder had je teveel breezers op of een lastig broertje die onder jou naam replied..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:45
een dichter
een dichter is offline
Citaat:
********** schreef op 18-08-2004 @ 21:42 :
Iemand hoeft niet in je lijst te staan om tegen je te kunnen praten,
en verder had je teveel breezers op of een lastig broertje die onder jou naam replied..
haha

mhh, ik weet wel zeker dat ik niet gereageerd heb, maar als je iemand verwijdert, kan die dan gewoon met je praten?? ik vind het allemaal wel erg vaag, aan de andere kant, ik ben niet zo nuchter
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
een dichter schreef op 18-08-2004 @ 21:45 :
haha

mhh, ik weet wel zeker dat ik niet gereageerd heb, maar als je iemand verwijdert, kan die dan gewoon met je praten?? ik vind het allemaal wel erg vaag, aan de andere kant, ik ben niet zo nuchter
Als je iemand verwijderd kan hij gewoon tegen je aan praten...
Pas als je iemand blokeert of instelt dat niemand uit je lijst tegen je mag praten kan het niet.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:53
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
een dichter schreef op 18-08-2004 @ 21:45 :
haha

toch teveel breezers (breezah?) gehad?

normaal gesproken kan iemand die niet in je lijst staat gewoon berichten zenden, behalve als optie *blablabla* aanstaat (weet niet of dat nog ondersteund word), of als diegene al wel in je blocklist staat

ik denk dat er voor het 'forum'-reply een even simpele oplossing heeft
Oud 18-08-2004, 21:18
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
je hebt vast je passwoord tegen iemand bekends verteld, die je schijnbaar goed kent, anders wist die persoon niet waar je fan van bent.

Owja dit heet trouwens géén hacken.
Reageren

Regels voor berichten