Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pixelart kan me trouwens niet boeien. |
![]() |
||
Citaat:
Paar maandjes terug hak deze gemaakt , ik wou ook poppetjes erbij maar dat leken toen net aliens dus die zijn weg ![]() Maar een hele grote zou wel mooi zijn zo'n hele stad, heb ik ook een keer in een museum gezien een hele stad echt mooi man ![]() de eenvoudig heid die het uitstraalt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je mag het eigenlijk pas zeggen als je het een keer geprobeerd heb, he... Het is rustgevend en niet stressvol. |
![]() |
||
Citaat:
/edit/ Ja ik heb het gevonden hoor. De website is DeviantART. De site is bestwel ingewikkeld opgebouwd. Links moet je klikken op digital art, dan op pixel art in het submenu, dan zie je een paar tekeningen, die zijn niet zo mooi, er zijn er nog veel meer. Dan moet je op More Thumbnails klikken. Als je dan de instellingen goed zet, waarop je zoekt, krijg je dingen zoals deze: Medieval Village Early Morning South Shops Subway Cityscape Ticket Frenzy De bestanden zijn wel groot (opgeslagen in PNG of GIF, het JPG-formaat is lossy, dat betekent dat er pixels verloren gaan bij het comprimeren van een bestand, bij foto's geeft dat natuurlijk niet maar bij pixel art natuurlijk wel). Sommige projecten hebben meerdere mensen aan gewerkt, en die doen daar dan maanden over. Anyway, veel plezier met kijken!! ![]() /edit/ O ja, als je bij de zoekscherm ben, kan je het besten "Any Time" kiezen anders krijg je alleen van vandaag, en bij de subcategorie: Pixel Art - Scenes - Isometric. Dan krijg je van die dingen zoals een stad enzo. Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 10:20. |
![]() |
||
Citaat:
Dus niet in PhotoShop allemaal blur effekten enzo eroverheen gooien, geen automatische kleuren - puur zelf pixels zetten. Het is heel eenvoudig te proberen, als je ermee wilt beginnen kan je als beste een klein bungalow huisje tekenen ofzo. De MS Paint-gereedschappen die je kan gebruiken zijn de pixel, lijntjes en opvullen, in een enkel geval de spuitbus misschien (heb ik dacht ik even voor die boom gebruikt). En natuurlijk knippen, kopiëren en plakken. Rondjes en vierkantjes maken zijn niet zo nuttig hier omdat die altijd 2d zijn zoals MS Paint ze maakt. Als er meer mensen zijn die ooit een pixel artje hebben gemaakt mogen die ze hier posten dat is wel leuk!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je niet tegen kritiek kan moet je je plaatjes niet op een forum plaatsen want dat kan je natuurlijk verwachten dan. en verder vind ik het ook niet mooi.
||
Citaat:
ik kan goed tegen kritiek. maar wat die andere meneer deed was hier komen, en een bericht posten dat pixel art hem niet boeit. Dat is geen kritiek, hij zeikt gewoon. En, je mag het niet mooi vinden, wat jij zei, maar uhm als je het nou ff onderbouwt ofzo. Ik vind jou niet aardig. |
![]() |
|
Ik vind het knap,
vooral omdat er een hoop tijd in gaat zitten. Vind dit werkje wel grappig, maar niet zo bijzonder. Er is pixelart dat vele malen mooier is als dit. Maar wat ik er eigenlijk van vind, is dat het ontzettend achterhaald is en ik er grafisch gezien geen reet aan vindt ! ![]() Is dit opbouwend kritiek of wat ? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://picserver.org/view_image.php/YVJ251NSZ33B
ok, dit duurt echt lang! het rode huisje was me 1e probeerseltje, maar die was eerst nog schever dan dit, want ik deed t gewoon een beetje op gevoel, daarna deed ik dat witte huis, en vooral het effect bij het raam vind ik goed gelukt ![]() ![]() [edit, heb er ff een link vangemaakt want dat resizen ziet er niet uit] Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 11:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je goed kijkt zie je wel dat dat rode huisje idd scheef is van boven... ik gebruik daarvoor dit trucje: perspectieve lijnen (of whatever) een moduul vaststellen, bijv. 2 naar rechts, 1 naar boven, dus zeg maar en die moduul dan onthouden zodat je overal in de tekening dezelfde uh schuine lijnen heb, zo hoort dat ook. dan wor t niet scheef maar ik vind m erg mooi, ook dat interieur in dat witte huis, en hoe heb je dat gras gemaakt bij het rode huisje?? ook dat pizza brommertje is erg mooi, ik heb altijd moeite met dat soort details. Oja nog 1 ding heb je hem in JPG of in PNG opgeslagen, dat laatste is het beste anders gaat er kwaliteit verloren van individuele pixels, en dat mag niet bij pixel art natuurlijk. samenvatting van al het bovenstaande: hij is mooi ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 12:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
he thanks, ja bij de 1e deed ik gewoon op gevoel en toen zoomde ik uit, en toen wassie echt ernstig scheef, maar bij die andere had ik die lijnen die je linksonderin ziet gebruikt, en ja, tging goed
![]() ![]() en dit plaatje is jpeg omdat picserver geen grote bestanden toelaat maar ik heb nog een .bmp op me computer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Versie 0.2 van het huisje staat hier boven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() één van die DeviantART links hierboven (frenzy nog wat) is ook gemaakt voor een spelletje, dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind je tekeningetje gewoon niet mooi, en aan zoiets kleins en onzinnigs valt niet veel te onderbouwen verder. Het gaan dr niet om dat persé jouw pixelart niet mooi is, maar in het algemeen vind ik het niet geweldig. Dat is mijn mening en dat heb je maar lekker te respecteren.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Pixels/Dolls msmells | 0 | 22-03-2015 00:08 | |
ARTistiek |
Handige links Vlooienband | 86 | 24-09-2010 14:56 | |
Lifestyle |