Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2004, 23:21
pietervdb
pietervdb is offline
Hallo iedereen,
Deze scene heb ik ooit gemaakt voor point and click adventure maar verder niks meer mee gedaan. Behalve een demo leveltje.

Ik ben benieuwd of jullie hem mooi vinden. Ik heb er nog meer gemaakt. Als je benieuwd bent naar de andere moet je het maar melden

Click op het plaatje om de juiste size te krijgen want nu is hij gerescaled.

Groetjes Pieter

Ik kijk uit naar jullie mening!
Advertentie
Oud 18-06-2004, 23:25
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
pietervdb schreef op 19-06-2004 @ 00:21 :
Hallo iedereen,
Deze scene heb ik ooit gemaakt voor point and click adventure maar verder niks meer mee gedaan. Behalve een demo leveltje.

Ik ben benieuwd of jullie hem mooi vinden. Ik heb er nog meer gemaakt. Als je benieuwd bent naar de andere moet je het maar melden

Click op het plaatje om de juiste size te krijgen want nu is hij gerescaled.

[afbeelding]

Groetjes Pieter

Ik kijk uit naar jullie mening!
Duidelijk cartoon, beetje Newgroundstijl, ik vind het niet speciaal maar ook niet lelijk. Een 7 .
Oud 18-06-2004, 23:31
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
muddy schreef op 19-06-2004 @ 00:25 :
Duidelijk cartoon, beetje Newgroundstijl, ik vind het niet speciaal maar ook niet lelijk. Een 7 .
Klopt gemaakt namelijk in Flash! Zelfde programma als de filmpjes op newgrounds
Oud 19-06-2004, 10:32
Mother Earth
Mother Earth is offline
Ik vind hem ook mooi, ik zou het zelf niet kunnen Maar ligt het aan mij, of klopt de schaduw van die pyramide niet???
Oud 19-06-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Mother Earth schreef op 19-06-2004 @ 11:32 :
Ik vind hem ook mooi, ik zou het zelf niet kunnen Maar ligt het aan mij, of klopt de schaduw van die pyramide niet???
klopt inderdaad niet nee De schaduwlijnen lopen niet door tot aan de lichtbron.
Oud 19-06-2004, 13:00
pietervdb
pietervdb is offline
Dit was de character voor de game [goede pixel art voorbeeld]

Leuk is dat deze in paint gemaakt is.
Oud 23-06-2004, 23:06
pietervdb
pietervdb is offline
nee klopt ook niet de shaduwen maar dat scheit me niet bij een cartoon drawing
Oud 23-06-2004, 23:26
Captain N
Captain N is offline
Wat een kutsmoes.
Oud 23-06-2004, 23:40
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-06-2004 @ 00:26 :
Wat een kutsmoes.
Hou je bek jonge je hebt gewoon wat tegen me, dit is geen smoes ik vind het zo: meningen zijn nooit goed of fout dus jij kan niet beweren dat mijn mening een smoes is. oftwel waar of niet waar goed of fout.

En oprotten nu je hoeft niks meer te posten
Oud 23-06-2004, 23:44
Captain N
Captain N is offline
Ik heb helemaal niets tegen je, ik heb wel iets tegen je achterlijke houding.
Het is gewoon fout en het klopt niet, cartoon houd niet gelijk in dat je maar wat aan kan kloten, als het fout is is het fout en ziet het er fout uit, punt.
Oud 24-06-2004, 00:05
Bulletproof
Bulletproof is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-06-2004 @ 00:44 :
Ik heb helemaal niets tegen je, ik heb wel iets tegen je achterlijke houding.
Het is gewoon fout en het klopt niet, cartoon houd niet gelijk in dat je maar wat aan kan kloten, als het fout is is het fout en ziet het er fout uit, punt.
"Ik heb helemaal niets tegen je, ik heb wel iets tegen je achterlijke houding"

Dus je hebt wel wat tegen hem egenlijk slimbo

Dat van kutsmoes vind ik nergens op slaan want het is zijn mening en die moet JIJ respecteren!

"Het is gewoon fout en het klopt niet, cartoon houd niet gelijk in dat je maar wat aan kan kloten, als het fout is is het fout en ziet het er fout uit, punt. "

Ik vind hem niet kloten, cartoon is zeker niet hetzelfde als natuurgetrouw. Dus wat maakt een verkeerde schaduw hier nu uit!?

De 3d models zijn leuk, vind ik. Hoop snel meer werk van je te zien Pieter!

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 00:09.
Oud 24-06-2004, 07:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik mis een zijkant van de piramide
Oud 24-06-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
pietervdb schreef op 24-06-2004 @ 00:40 :
Hou je bek jonge je hebt gewoon wat tegen me, dit is geen smoes ik vind het zo: meningen zijn nooit goed of fout dus jij kan niet beweren dat mijn mening een smoes is. oftwel waar of niet waar goed of fout.

En oprotten nu je hoeft niks meer te posten

dude leer eerst een de nederlandse taal ofzo.
Oud 24-06-2004, 09:56
Ostard
Ostard is offline
Ik vind dat captain N toch wel gelijk heeft.... het kan dan wel een mening zijn maar blijft toch wel een smoes

maar goed ik vind dan als nog die schaduw echt niet lekker lopen dus het lijkt me gewoon dat je et moet veranderen....

en voor een PCV vind ik em wel erg saai ...
Oud 24-06-2004, 09:59
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 24-06-2004 @ 09:58 :
dude leer eerst een de nederlandse taal ofzo.
Loopt die zin van jou wel zo lekker dan: dude leer eerst een de nederlandse taal ofzo.

Het is Nederlandse taal; een de Nederlandse taal kan ook niet he; en waarom OFZO achter een zin. wat bedoel je met ofzo. Wel of niet?

Sigúr jij moet nog maar eens Nederlands leren op de basisschool.

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 10:11.
Oud 24-06-2004, 11:19
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 24-06-2004 @ 08:43 :
ik mis een zijkant van de piramide
Klopt, hij heeft maar 3 zijden. Magoed, ik weet verder niks van cartoons, dus misschien hoort dat zo..

Zeg jongetjes, het gaat om een tekening. Je kunt het mooi of lelijk vinden, goed of niet goed, maar het is gewoon je mening, daar heeft iedereen hier recht op. Laten we elkaar daarom niet gaan afmaken alsjeblieft...
Oud 24-06-2004, 11:59
Captain N
Captain N is offline
Je hebt meningen en feiten, als iets goed in elkaar zit en je vind het toch lelijk dan is dat een mening, maar als iets fout is dan is het gewoon fout, daar is geen discussie over mogelijk.
Oud 24-06-2004, 12:13
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
De piramide lijkt idd maar driezijdig en de schaduw klopt niet. De palmboom is lelijk (volgens mij ben ik de eerste die daar op let) en dat mannetje al helemaal. Hij heeft een lelijke pens.

Geen dank en tot ziens!
Oud 24-06-2004, 12:19
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-06-2004 @ 12:59 :
Je hebt meningen en feiten, als iets goed in elkaar zit en je vind het toch lelijk dan is dat een mening, maar als iets fout is dan is het gewoon fout, daar is geen discussie over mogelijk.

Het klopt niet, nou en?
Oud 24-06-2004, 12:35
Captain N
Captain N is offline
Escher maakte zijn werkjes opzettelijk niet kloppend en dat is een kunst opzich, meneer de topicstarters werkje is in geen opzicht met een Escher te vergelijken en hij probeert onder zn fouten uit te komen door het maar af te schuiven op de cartoon stijl die hij gebruikt heeft.
Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie.
Oud 24-06-2004, 12:36
Vice
Vice is offline
Ik vind hem wel leuk en eigenlijk stoor ik me niet zo aan die fout. Misschien komt dat ook door de simpelheid vam de tekening. Misschien zou je nog een hoek van die piramide erbij tekenen zodat de schaduw wat mooier erbij past.
Oud 24-06-2004, 12:37
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Vice schreef op 24-06-2004 @ 13:36 :
Ik vind hem wel leuk en eigenlijk stoor ik me niet zo aan die fout. Misschien komt dat ook door de simpelheid vam de tekening. Misschien zou je nog een hoek van die piramide erbij tekenen zodat de schaduw wat mooier erbij past.
ok thanx!
Oud 24-06-2004, 12:39
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-06-2004 @ 13:35 :
Escher maakte zijn werkjes opzettelijk niet kloppend en dat is een kunst opzich, meneer de topicstarters werkje is in geen opzicht met een Escher te vergelijken en hij probeert onder zn fouten uit te komen door het maar af te schuiven op de cartoon stijl die hij gebruikt heeft.
Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie.
goh wat een wijze man, me kont gek lul toch niet zo arrogante zak.

"Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie"

Wat een zin zeg. tss
Oud 24-06-2004, 12:41
Expanium
Expanium is offline
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens. Het feit dat het "cartoon" is wil nog niet zeggen dat daarom de schaduwen niet hoeven te kloppen. Vooral omdat het nu storend is. En je werk met escher vergelijken slaat op een mug in de olifantenpoep. Bovendien vind ik het niet echt boeiend en iets te simplistisch om een heel apart nieuw topic voor aan te maken. Sinds je net zoveel produceert als iemand achter de lopende band kun je net zo goed een samenvattend topic starten. Dit wil niet zeggen dat ik je werk niet waardeer, vooral doorgaan. Maar wat captain N zegt slaat wel degelijk ergens op en ga niet meteen het probleem van je af schuiven.

BTW: je avatar roeleert, metal slug is de bom
Oud 24-06-2004, 12:42
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
hmm in flash is het wel erg makkelijk maar iig initiatief...
nu nog dat point and click adventure
Advertentie
Oud 24-06-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
pietervdb schreef op 24-06-2004 @ 13:39 :
goh wat een wijze man, me kont gek lul toch niet zo arrogante zak.

Geweldig! . Je bent behoorlijk creatief met woorden. Als je die creativiteit nou ook eens steekt in je tekeningen/3dprutjes, dan ziet het er misschien wat beter uit.
Oud 24-06-2004, 12:45
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Het punt wat ik maak is dat een afbeelding die niet klopt wat betreft schaduwen e.d. niet perse fout of lelijk hoeft te zijn. Daarom post ik een tekening van Escher, niet om het te vergelijken met de cartoon hierboven. Of de topicstarter er echt niet om geeft of gewoon zijn fout goed zit te praten is een andere zaak, en dat kan jij overigens niet zeker weten.
Oud 24-06-2004, 12:47
Bulletproof
Bulletproof is offline
Citaat:
Mijn god gaat ie Escher vergelijken met iemand van 16.

"Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie. "

Inderdaad arrogant Captain N,
Waarvoor staat die N?
Captain N(ooB)?

Pieter ik vind dat je leuke dingen maakt! Ga zo door!
Oud 24-06-2004, 12:50
Captain N
Captain N is offline
Een opzettelijk plaatje dat niet klopt klopt wel aangezien het in eerste instantie de bedoeling was van de betreffende artiest om het niet te laten kloppen.
Zulke plaatjes geven dan ook een compleet en kloppend beeld.

Het wordt anders als fouten over het hoofd worden gezien in een plaatje die technisch gezien eigenlijk wel zouden moeten kloppen, zoals in dit geval het punt is....ook al was het de bedoeling dat de schaduw niet klopte dan zou dat nergens op slaan aangezien het in dit geval geen doel ondersteunt.

maargoed, noem me een eikel of arrogant, neem het nou maar gewoon van me aan en doe het de volgende keer goed.
Oud 24-06-2004, 12:51
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Bulletproof schreef op 24-06-2004 @ 13:47 :
Mijn god gaat ie Escher vergelijken met iemand van 16.

"Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie. "

Inderdaad arrogant Captain N,
Waarvoor staat die N?
Captain N(ooB)?

Pieter ik vind dat je leuke dingen maakt! Ga zo door!
Als je een post daarboven kijkt zul je zien niet ik degene was die Escher vergeleek met bovenstaand werkje.
Ligt het nou aan mij of schiet het niveau hier ineens met een rotgang omlaag.
Oud 24-06-2004, 12:57
Vlammy
Vlammy is offline
Citaat:
Captain N schreef op 24-06-2004 @ 13:51 :
Als je een post daarboven kijkt zul je zien niet ik degene was die Escher vergeleek met bovenstaand werkje.
Ligt het nou aan mij of schiet het niveau hier ineens met een rotgang omlaag.
Volgens mij ook...
Oud 24-06-2004, 12:58
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik moet wel even zeggen dat ik het in dit geval wel gewoon eens ben met Captain N. Ik was het alleen niet eens met de manier waarop hij het zo algemeen stelde dat het altijd fout is als iets niet helemaal klopt.

Verder is het echt onzin om Captain N zo af te zeiken Bulletproof, zeker als je niet echt hebt opgelet, en ik was degene die met een tekening van Escher kwam en daar werd gewoon door anderen op gereageerd. "Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie" dit was ook aan mij gericht en niet aan de topicstarter.
Oud 24-06-2004, 13:02
Captain N
Captain N is offline
Mja, wat mij betreft is deze discussie over, zie maar wat je met mn kritiek doet.
Oud 24-06-2004, 13:04
Bulletproof
Bulletproof is offline
Citaat:

"..In geen opzicht met een Escher te vergelijken en hij probeert onder zn fouten uit te komen.."

uhm weet niet of ik nu helemaal gek ben, maar-eh dit ziet eruit als een vergelijking.... Je zegt dat het in geen geen opzicht met Escher te vergelijken is omdat bla bla.
Je vergelijkt dus wel Escher met zijn werk naders kun je de conlusie niet trekken dat het in geen geen opzicht met Escher te vergelijken is!
Oud 24-06-2004, 13:08
Cæles
Cæles is offline
Mijn kleine nichtje kwam van de week met iets aanzetten dat erg veel op die tekening lijkt

Oud 24-06-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Bulletproof schreef op 24-06-2004 @ 14:04 :
"..In geen opzicht met een Escher te vergelijken en hij probeert onder zn fouten uit te komen.."

uhm weet niet of ik nu helemaal gek ben, maar-eh dit ziet eruit als een vergelijking.... Je zegt dat het in geen geen opzicht met Escher te vergelijken is omdat bla bla.
Je vergelijkt dus wel Escher met zijn werk naders kun je de conlusie niet trekken dat het in geen geen opzicht met Escher te vergelijken is!
wow sterk punt sherlock, en nu?
Oud 24-06-2004, 15:58
Vlammy
Vlammy is offline
Godver, doe nou eens niet allemaal zo moeilijk over wie wat precies zegt / heeft gezegd. Geef gewoon je mening, daar vraagt de TS om, meer niet. Moeilijk gedoe allemaal
Oud 24-06-2004, 16:54
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
couldn't agree more met de redenatie en beargumentatie...alleen kun je wel wat subtieler zijn met je conclusie
Oud 24-06-2004, 17:37
Nanaki
Nanaki is offline
pietervdb en Bulletproof zijn dezelfde persoon?

Verder is de palmboom niet echt mooi en valt er ook wat te verbeteren aan de ingang van je piramide die te weinig zijden heeft.

En ik raad je aan niet meteen te gaan schelden als er kritiek is, komt nogal suf over.
Oud 24-06-2004, 17:46
JCG
JCG is offline
geweldig die flame war, me hele dag is weer goed
Oud 24-06-2004, 17:57
grandmommy
grandmommy is offline
inderdaad heerlijk! van die twintigjarige kleuters die met quasi moeilijke zinnen indruk proberen te maken en zestienjarige jongens die, met een ghost-ID lijkt het wel, er op lopen te schelden en niet aan leestekens denken. heerlijk!
Oud 24-06-2004, 18:15
Captain N
Captain N is offline
Dr is niets moeilijks aan mijn zinnen, je bent gewoon dom.
Oud 24-06-2004, 18:19
deadpassenger
deadpassenger is offline
wat een ophef om zo'n fluttekeningetje zeg ..
Oud 24-06-2004, 18:40
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
joosdt schreef op 24-06-2004 @ 19:19 :
wat een ophef om zo'n fluttekeningetje zeg ..

laten we er over ophouden
Oud 24-06-2004, 18:41
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-06-2004 @ 18:57 :
inderdaad heerlijk! van die twintigjarige kleuters die met quasi moeilijke zinnen indruk proberen te maken en zestienjarige jongens die, met een ghost-ID lijkt het wel, er op lopen te schelden en niet aan leestekens denken. heerlijk!
zow grandmommy lekkere tiete
Oud 24-06-2004, 18:41
Verwijderd
nee we gaan door, dat is lachen
Oud 24-06-2004, 18:48
Ghost
Ghost is offline
Oud 24-06-2004, 19:15
Type
Type is offline
HE!
Dit forum is gemaakt om tekeningen etc te bespreken, niet om als kleine kindjes te ruziën, waar dan ook over.

pietervdb: je post hier je werken om opbouwende kritiek te krijgen. Die krijg je dan (je schaduw klopt niet), en vervolgens ga je wild in het rond schreeuwen...
Ik zal je een tip meegeven: de volgende keer dat je zoiets te horen krijgt, doe er dan wat mee, zoals het probleem verhelpen. Dat is ook de enige manier om beter te worden.

Captain N: hoewel ik het wel eens ben met wat je post, kan het soms wel wat subtieler. "Jij bent gewoon dom" is nou niet bepaald vriendelijk namelijk

En nu weer verder...?
Oud 24-06-2004, 20:48
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Type schreef op 24-06-2004 @ 20:15 :
HE!
Dit forum is gemaakt om tekeningen etc te bespreken, niet om als kleine kindjes te ruziën, waar dan ook over.

pietervdb: je post hier je werken om opbouwende kritiek te krijgen. Die krijg je dan (je schaduw klopt niet), en vervolgens ga je wild in het rond schreeuwen...
Ik zal je een tip meegeven: de volgende keer dat je zoiets te horen krijgt, doe er dan wat mee, zoals het probleem verhelpen. Dat is ook de enige manier om beter te worden.

Captain N: hoewel ik het wel eens ben met wat je post, kan het soms wel wat subtieler. "Jij bent gewoon dom" is nou niet bepaald vriendelijk namelijk

En nu weer verder...?
Ok allebei waren we fout vanaf nu geen gezeik meer
Waar slaat die foto op van ghost? Is hij dat?
Btw doe maar een slotje mag van mij dan hoef ik niks meer te horen over spongebob.
De topic is al lang genoeg komt toch alleen gezeur bij

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 20:54.
Oud 24-06-2004, 20:57
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
pietervdb schreef op 24-06-2004 @ 19:41 :
zow grandmommy lekkere tiete
zker dikke boeboes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten