Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En oprotten nu je hoeft niks meer te posten |
![]() |
||
Citaat:
Dus je hebt wel wat tegen hem egenlijk slimbo ![]() Dat van kutsmoes vind ik nergens op slaan want het is zijn mening en die moet JIJ respecteren! "Het is gewoon fout en het klopt niet, cartoon houd niet gelijk in dat je maar wat aan kan kloten, als het fout is is het fout en ziet het er fout uit, punt. " Ik vind hem niet kloten, cartoon is zeker niet hetzelfde als natuurgetrouw. Dus wat maakt een verkeerde schaduw hier nu uit!? De 3d models zijn leuk, vind ik. Hoop snel meer werk van je te zien Pieter!
Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 00:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dude leer eerst een de nederlandse taal ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Het is Nederlandse taal; een de Nederlandse taal kan ook niet he; en waarom OFZO achter een zin. wat bedoel je met ofzo. Wel of niet? Sigúr jij moet nog maar eens Nederlands leren op de basisschool. Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 10:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeg jongetjes, het gaat om een tekening. Je kunt het mooi of lelijk vinden, goed of niet goed, maar het is gewoon je mening, daar heeft iedereen hier recht op. Laten we elkaar daarom niet gaan afmaken alsjeblieft...
||
Citaat:
![]() Het klopt niet, nou en? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie" Wat een zin zeg. tss |
![]() |
||
Citaat:
BTW: je avatar roeleert, metal slug is de bom |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Het feit dat je door dit te posten iets probeert te bewijzen getuigt nou niet echt van intelligentie. " Inderdaad arrogant Captain N, Waarvoor staat die N? Captain N(ooB)? Pieter ik vind dat je leuke dingen maakt! Ga zo door!
||
Citaat:
Ligt het nou aan mij of schiet het niveau hier ineens met een rotgang omlaag.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"..In geen opzicht met een Escher te vergelijken en hij probeert onder zn fouten uit te komen.." uhm weet niet of ik nu helemaal gek ben, maar-eh dit ziet eruit als een vergelijking.... ![]() Je vergelijkt dus wel Escher met zijn werk naders kun je de conlusie niet trekken dat het in geen geen opzicht met Escher te vergelijken is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
laten we er over ophouden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar slaat die foto op van ghost? Is hij dat? Btw doe maar een slotje mag van mij dan hoef ik niks meer te horen over spongebob. De topic is al lang genoeg komt toch alleen gezeur bij Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 20:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|