Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verhaaltje zelf is niet echt wat, though. Er kloppen een hoop dingen niet. Het kan de hoofdpersoon niks schelen dat 'r kleren naar rook stinken, blabla. Maar ze is ijdel genoeg om 'r haar te borstelen? De moeder van Eva vertelt alleen dat er wat ergs gebeurt is. Niet met wie & waar ons hoofdpersoontje naar toe moet. Toch weet zij dat ze naar het ziekenhuis moet. Hm? Er zitten btw ook twee fouten in die zin, valt me nu op. "Het is de moeder van Eva, ze heeft een trilling in haar stem, en verteld me dat er iets ergs is gebeurt en of ik snel kan komen." Voor 'en' moet geen komma. En 'verteld' moet met een t. Zij vertelt. Zij heeft verteld kan wel, maar dat is hier niet van toepassing omdat het woordje 'heeft' mist en de rest van je verhaal in ott geschreven is ![]() "Het hermetisch afgesloten kamertje van Eva." Nu snap ik dat het beeldspraak is, maar ik vind het een beetje ongepast. Een hermetisch afgesloten ruimte is een ruimte zonder kieren of openingen, vaak gebruikt om de toestand van het vaccuum te creëren door de lucht weg te pompen. Ik vind het een beetje raar. En hoe weet de hoofdpersoon dat Eva dood is? Ze staat twee seconden in dat hermetisch afgesloten kamertje, ziet Eva, en hoppa, ze heeft gelijk door dat ze dood is. Waarom? Eva kan toch ook gewoon slapen? Of in coma geraakt zijn? Als er nu iets a la "De blik in de ogen van haar ouders zei genoeg" stond dan ging ik er misschien mee accoord. Maar nu klopt het gewoon niet. Ik zal het hier maar even bij laten. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en over dat tweede, tsja, dat valt over mijn hersenspinsels dan weer nooit te zeggen ![]() Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch? Grim |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volgens de bijbel stammen we allemaal af van Adam & Eva Linda Prins | 113 | 24-07-2012 10:53 | |
Adam en Eva Meadow | 3 | 11-11-2007 13:54 | |
Hoe zagen Adam en Eva eruit? Gatara | 44 | 17-09-2005 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Eva en Atum Chick Rock | 11 | 27-08-2004 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Eva DarkCat | 13 | 10-11-2002 15:44 | |
ARTistiek |
Eva & Eva Verwijderd | 11 | 31-03-2002 20:24 |