Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 02:49
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Lieve mensen. Ik heb bedacht dat ik een serie 'in beeld en text' ga maken. Ik heb er al een af (die ik hieronder even zal posten) en daarna maak ik weer een nieuwe. Reacties zijn altijd welkom.

Elk 'tekst-en-beeld'-werkje van mij heeft een bepaalde boodschap, het is allemaal 'symbolisch'. Mijn vraag aan jullie is of de symboliek van de tekst-en-beeld-werkjes ook een beetje te achterhalen is.

Welnu, ik zal de eerste maar een publiek bekend maken. Schroom niet om te reageren !
Oud 23-08-2004, 02:50
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Etnocentrisme.

'Babe Ruth was de Johan Cruijff van het honkbal. Hij brak een record van Christy Mathewson, een record dat nog 43 jaar bleef staan. Waar dat record over ging weet ik niet want ik weet niet zoveel van honkbal maar dat weet ik dan weer wel.'

.

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 02:53.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 02:56
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Anagrammenspel.

Welkom bij de eerste aflevering van dit geweldige spel ! Spelen jullie ook gezellig mee ?! Jaja jongens, het is a-n-agrammen ! Met één 'N' dus, net als ananas. Hihi. Welnu, laat ik jullie niet langer vervelen hier is opgave nummero één !

Nalpmambmobadeernten

.

En, weet iemand het al ? .
Oud 23-08-2004, 02:57
droppiej
droppiej is offline
Citaat:
KleineTomaat schreef op 22-08-2004 @ 20:50 :
Etnocentrisme.

'Babe Ruth was de Johan Cruijff van het honkbal. Hij brak een record van Christy Mathewson, een record dat nog 43 jaar bleef staan. Waar dat record over ging weet ik niet want ik weet niet zoveel van honkbal maar dat weet ik dan weer wel.'

[afbeelding].

heb je niks anders te doen dan s'anchts om 4 uur...als je in nederland woont (ik niet hoor:P)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 03:06
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Citaat:
girl*korsou schreef op 23-08-2004 @ 03:57 :
heb je niks anders te doen dan s'anchts om 4 uur...als je in nederland woont (ik niet hoor)
Okay, okay. Hoe wil je dat ik reageer ? Ik geef je drie opties.

A. (Vriendelijk, pogend tot grappig over te komen op een manier waarop sukkelige mannetjes van veertien dat doen als ze een meisje van zeventien leuk vinden).

Hihihihih, kvinnut eigenlijk wel t0f !!! En jij dan ? .

B. (Geïrriteerd door en deze inmens vruchteloze toevoeging en de stupiditeit van de vraag zelf).

Wat moet ik nou met zo'n reply ? Kan je voortaan niet gewoon je hand in je kut in plaats van op je toetsenbord houden ?

C. (Neutraal, apatisch, onverschillig, maar ook bot).

Nee.
Oud 23-08-2004, 03:11
xineof
xineof is offline
Citaat:
KleineTomaat schreef op 23-08-2004 @ 03:56 :
Anagrammenspel.

Welkom bij de eerste aflevering van dit geweldige spel ! Spelen jullie ook gezellig mee ?! Jaja jongens, het is a-n-agrammen ! Met één 'N' dus, net als ananas. Hihi. Welnu, laat ik jullie niet langer vervelen hier is opgave nummero één !

Nalpmambmobadeernten

[afbeelding].

En, weet iemand het al ? .
Ik vind dit niet echt geschikt sorry, je eerste idee vond ik leuk, maar deze vind ik nogal vaag . Natuurlijk weet iedereen meteen wat het is, en ik vind het niet echt een geschikte foto, nu lijkt het net alsof je er de draak mee steekt. Dus wat is je bedoeling ?

Maar het is 4 uur 's ochtends en ik ben dus niet meer zo helder (en nee, ik heb niets beters te doen ), dus morgen denk ik er misschien anders over . Ik vind het wel een leuk topic, is het de bedoeling dat andere mensen er ook aan mee doen ?
Oud 23-08-2004, 03:17
KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Ik denk maar altijd, wat andere mensen willen doen, moeten ze vooral zelf weten. .

Verkapt ja.
Oud 23-08-2004, 08:27
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
't Begin was veelbelovend maar die foto van Kim Puc (of hoe haar naam ook geschreven wordt) vind ik er zwaar over.
Oorlog is geen spel...
Oud 23-08-2004, 12:47
xineof
xineof is offline
Citaat:
KleineTomaat schreef op 23-08-2004 @ 04:17 :
Ik denk maar altijd, wat andere mensen willen doen, moeten ze vooral zelf weten. .

Verkapt ja.
Ik sluit het toch ook niet . Ik vind het zelf alleen nogal krom, maar misschien ontgaat me de ironie er wel van.
Oud 23-08-2004, 14:11
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik snap totaal niet wat je bedoeling is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten