Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 18:30
Zonnebloempje18
Zonnebloempje18 is offline
Heyyyyyy mensen!!!!

Ik weet het: er is NET een forum geopend over BEFFEN, maar dit gaat echt vooral over of het niet SMERIG is.....

Ik heb sinds kort sex met mijn vriendje. Ik vind het heel leuk, maar ik houd hem een beetje tegen als hij zegmaar mij wil beffen ofzo. Ik heb namelijk het gevoel dat dat echt vies is voor een jongen....bah, al die sappen daaro, getsie, ik schaam me daar een beetje voor.

Ik vroeg me daarom af:is dat niet echt RANZIG voor een jongen? Enne.....weet elke jongen (als hij het nog nooit gedaan heeft) dat het daar nogal slijmerig (heheheh) is..........

Vinden jongens dat LEKKER?

Graag hier meer over, want ik ben hier nogal onzeker over, ik wil niet dat hij heel raar over me denkt ofzo.....bah, ik vind het zelf nogal vies voor hem .....

Thanks

xxxxxSUnFloWer....

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 18:33.
Oud 16-05-2002, 18:32
Winner
Winner is offline
Het slijm doet het em volgens mij juist!!!
Oud 16-05-2002, 18:36
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Jah, het is lekker?
Oud 16-05-2002, 18:59
cha0s
cha0s is offline
het is errug lekker
sowieso als een meisje hygienisch is dan smaakt 't niet vies, en 't is behoorlijk opwindend en belonend om te zien hoe je meisje geniet als je daar bezig bent.
Oud 16-05-2002, 19:01
Roosa
Roosa is offline
Als je je goed wast en zo is er toch niks vies aan? en dat vocht dat heeft en jongen ook als je hem pijpt, dus ik denk niet dat er iets vies aan is.
Oud 16-05-2002, 19:14
Piccola
Piccola is offline
Als je je gewoon goed wast enzo is het niet vies. Ik dacht ook dat het smerig voor hem zou zijn. Ik heb mijn vriend dat toen gevraagd, maar hij vindt het juist heel erg lekker.
Oud 16-05-2002, 19:29
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Zonnebloempje18 schreef:
Heyyyyyy mensen!!!!

Ik weet het: er is NET een forum geopend over BEFFEN, maar dit gaat echt vooral over of het niet SMERIG is.....

Ik heb sinds kort sex met mijn vriendje. Ik vind het heel leuk, maar ik houd hem een beetje tegen als hij zegmaar mij wil beffen ofzo. Ik heb namelijk het gevoel dat dat echt vies is voor een jongen....bah, al die sappen daaro, getsie, ik schaam me daar een beetje voor.

Ik vroeg me daarom af:is dat niet echt RANZIG voor een jongen? Enne.....weet elke jongen (als hij het nog nooit gedaan heeft) dat het daar nogal slijmerig (heheheh) is..........

Vinden jongens dat LEKKER?

Graag hier meer over, want ik ben hier nogal onzeker over, ik wil niet dat hij heel raar over me denkt ofzo.....bah, ik vind het zelf nogal vies voor hem .....

Thanks

xxxxxSUnFloWer....
Ja als je het zo gaat brengen....
Hij zal trouwens wel een beeld hebben hoe het daar is daar hij jou waarschijnlijk eerst zal hebben gevingerd.
Oud 16-05-2002, 19:46
Verwijderd
kun je daar niet gewoon met hém over praten dan..?
Oud 16-05-2002, 20:00
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
lekker--> beetjegroot woord
geil?--> zeker
leuk-? -> jups

praat er idd aders eens over...
Oud 16-05-2002, 21:14
Koen
Koen is offline
Citaat:
Zonnebloempje18 schreef:
Ten eerste heet dat een topic

Daar wordt in gevraagd of jongens dat doen of niet. Zo nodig met argumentatie. Kan je volgens mij prima in aangeven of je het lekker vindt of niet.

Beetje overbodig om daar nog een topic over te openen, sorry.

Gesloten.
Topic gesloten

Regels voor berichten