![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is alleen wel zo dat ik al best een tijdje in de pubertijd zit en hier nooit eerder last van heb gehad. Misschien is het een "fase" ![]() dus ik ga denk ik idd overstappen op een andere pil, kijken hoe het dan gaat.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan geldt mijn post nog steeds.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar overstappen (of stoppen als overstappen niet werkt) zou ik iig proberen, want als het is sinds je de pil slikt, dan lijkt dat me een logischere reden. (Ik heb het ook gehad, ik ben ook overgestapt op een andere pil en bij die pil heb ik véél minder last van bijwerkingen ed.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij vond dat wel nodig. (en ik voelde me beledigd ![]() hij zei zelf al dat ik meteen maar moest bellen als ik me er niet prettig bij voelde en dat ik altijd langs kon komen, maar dat ik past echt kon oordelen na 3 strippen(ben net begonnen met de 3e) ik ga dan ook naar de dokter als ik mijn derde strip geslikt heb. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is de mate waarin zij stemmingswisselingen heeft niet echt heel normaal... Sowieso is het niet normaal als ze ze pas heeft sinds ze de pil gebruikt. Als ze wel normaal waren geweest, dan had ze ze daarvoor ook moet hebben. In de pil zitten ook hormonen en die hebben er ook zeker mee te maken, maar normaal en 'natuurlijk' is het dan niet echt, lijkt me. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geloof me, het is echt beter ![]()
||
Citaat:
Dood zul je er idd niet aan gaan, maar fijn is anders. Slikte je nichtje ook sinds kort de pil of heeft zij er gewoon last van? Als het door de pil komt, dan kan je er heel simpel wat aan doen: waarom zou je dat dan niet doen en je zelf onnodig rot voelen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Heftige Stemmingswisselingen. Mandii--xx | 4 | 17-11-2010 13:39 | |
Psychologie |
stemmingswisselingen Morri | 24 | 30-12-2007 00:55 | |
Psychologie |
Stemmingswisselingen Daantje_0705 | 27 | 26-06-2004 13:10 | |
Psychologie |