Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 21:00
Charlottetje
Charlottetje is offline
Als je dit niets vindt moet je daar LUH-3417 op aankijken, want hij vond het geen crap. Anders had ik het hier ook niet gedumd waarschijnlijk. LUH bedacht ook de titel

Hij was als een wervelwind op een warme zomerdag: onverwacht, overdonderend, maar ook vrij snel weer weg.
In werkelijkheid was hij gewoon zichzelf: analyserend, veel te intelligent, sociaal en wist hoe het hoorde.
Ook in bed.
Hij kwam, hij zag en ik verloor, want hij liet daarna maanden niets van zich horen.
Erg? Ach, wat heet erg. Iedereen heeft tegenwoordig toch one-night-stands?
Nu zou ik me vast beter op mijn studie kunnen concentreren en meer bier kunnen drinken, want ik zou mijn tijd niet verdoen aan treinreizen of bankhangen. En nooit 'op tijd' naar huis om nog de koffer in te kunnen duiken.
Eigenlijk is het leven als vrijgezel best mooi toch, zo niet volmaakt!
Eigenlijk zijn wervelwinden maar vervelend: je haar gaat ervan in de war zitten, je raakt verblind door de troep die meekomt en hij laat je ziek achter. Weken snotterend op de bank, verkouden. In werkelijkheid is dat huilend in bed en niet eten door liefdesverdriet. Later de kroeg weer in: BIER! Het vrijgezellenbestaan vieren.
's Morgens altijd een kater: studeren komt later wel.

Charlotte
alsof ik ooit langere stukjes schrijf. Dit was trouwens maar gewoon een hersenspinsel van vannacht. Ook niet herschreven dus, maar moest het vannacht gewoon kwijt om te kunnen slapen. Typisch he?

edit: even paar foutjes eruit gehaald

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 21:18
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 20-08-2004 @ 22:00 :

Hij was als een wervelwind op een warme zomerdag: onverwacht, overdonderend, maar ook vrij snel wer weg.
weer, neem ik aan?

Citaat:
Nu zou ik me vast beter op mijn studie kunnen concnetreren en meer bier kunnen drinken, want ik zou mijn tijd niet verdoen aan treinreizen of bankhangen.
Concentreren

Citaat:
je haar gaat er van
ervan moet aan elkaar

Maar verder leuk stukje
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:22
Nijn*
Nijn* is offline
Het zal best dat jij altijd korte stukjes schrijft, maar ze zijn wel altijd leuk, die hersenspinsels van jou..
Dromer heeft je foutjes al verbeterd, dus ik ben weer eens te laat.. Maar goed, ik vind het opzich wel een leuk/grappig stukje! Ga zo door!

Misschien moeten we een speciaal topic voor jou maken; Charlotte's hersenspinsels...daar kan je dan iedere keer in schrijven!
Oud 20-08-2004, 21:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
(msn en copy-paste.... ik lees altijd snel over dat soort dingen heen, omdat ik natuurlijk al weet wat er komt. zal het even veranderen)
Oud 20-08-2004, 21:25
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 20-08-2004 @ 22:22 :
Misschien moeten we een speciaal topic voor jou maken; Charlotte's hersenspinsels...daar kan je dan iedere keer in schrijven!
haha zou nog best cool lijken, maar daar heb ik niet genoeg hersenspinsels voor denk ik. Wel leuk dat jij mijn hersenspinsels leuk vindt. Altijd top om te horen natuurlijk!

Charlotte
Oud 20-08-2004, 21:57
Millroy
Millroy is offline
Zalig
Cool verhaal.
kuchgedumptkuch
(in je inleiding dan, niet dat je gedumpt bent, in het verhaal wel, maar je begrijpt me wel)
(denk ik)
Oud 20-08-2004, 22:09
Charlottetje
Charlottetje is offline
hm, ja, tsja, ja
ik heb nog niet over dit tekstje nagedacht eigenlijk. was slechts een hersenspinsel tenslotte

Charlotte
kun je eigenlijk ook gedumt worden voor je ooit een relatie gehad hebt?
Oud 20-08-2004, 22:35
Millroy
Millroy is offline
jep.
De wereld kan dat.
Ofzo.
Dat zei een of andere peet op een of andere fundraiser, we moesten de gedumpten der wereld helpen.
Ach ja.
Ik help graag.
Als ik er voordeel bij heb
(sorry)
kuchechtkuch
Oud 20-08-2004, 22:39
Verwijderd
Ho, ik zei niet dat het geen crap was.

LUH-3417 - Meer zeg ik er niet over, want mijn toetsenbord piept vreemd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 22:40
Millroy
Millroy is offline
Je duwt teveel toetsen in man.
Dat, of je bent het doelwit van terroristen.
Maar ik gok op teveel toetsen.
Oud 20-08-2004, 22:47
Charlottetje
Charlottetje is offline
hehe
niet op die manier gedumpt natuurlijk
wist je zelf ook wel natuurlijk
maar kan dat, denk je?

Charlotte
Oud 20-08-2004, 22:59
Millroy
Millroy is offline
Dat kan zeker.
Eerste indrukken etc.
Zo van 'hey, die ziet er leuk uit' en dan praat je ermee en is het een leeghoofd. Dan ben je gedumpt, voordat men een relatie had.
Ja er zijn andere woorden voor.
Maar Word heeft een synoniemen woordenboek.
Oud 20-08-2004, 23:02
Charlottetje
Charlottetje is offline
hmm, oke
tsja
nou ja, dan ehhh
ja

Charlotte
Oud 20-08-2004, 23:03
Millroy
Millroy is offline
Tenzij u iets beters weet te bedenken.
Ouder zijnde.
Ik heb nog respect voor ouderen.
Niet bejaard, gewoon ouder.
Voor de duidelijkheid.
Oud 20-08-2004, 23:07
Charlottetje
Charlottetje is offline
ouder is in dit geval niet echt wijzer, denk ik.
ik kan slechts speculeren, hersenspinsels hebben, logisch proberen te denken, af gaan op mijn intuitie, dat soort dingen...

Charlotte
(en eigenlijk doelde ik op een nog ander soort gedumt worden, of nou ja, zeg maar, geen blauwtje lopen, maar ehh, zeg maar een stadium erna, ofzo... ach, mijn verhaal is weer eens een uitzondering die de regel bevistigd of zoiets, denk ik)

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:19
Verwijderd
Als je iemand leuk vind.
En die iemand jou ook.
Althans, dat zegtie.
En je zoent.
En later vind 'ie je weer niet leuk.
Dan ben je gedumpt voor je een relatie had.
Dat is mij overkomen.
Dus ja, dat kan.

Mijn*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:33
Charlottetje
Charlottetje is offline
wat is de mensheid toch wreed!

Charlotte
Oud 21-08-2004, 09:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Leuk bedacht, met die wervelwind. Of ik het nou een literair hoogstandje vind......niet echt. Maar wel heel leuk om te lezen en knap voor een 'hersenspinsel'.

Charlotte? Waar blijven je langere verhalen...?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:02
Verwijderd
Ze zegt toch zelf dat ze meer van de hersenspinsels is? Ik heb het zelf niet zo op langere verhalen. Kort maar krachtig!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
He, mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-08-2004 @ 11:05 :
He, mijn mening...
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 21-08-2004 @ 11:11 :
Hoe bedoel je?
Ik bedoel, het is mijn mening dat ik liever de langere verhalen van Charlotte lees en niet dit soort hersenspinsels. Ik heb zelf ookwel gelezen dat zij zelf liever de hersenspinsels heeft. Snap je?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:16
Verwijderd
Ah ok.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:01
Verwijderd
Mooi stukje Charlotte!
Een bijna-rijm zin op het einde

Grim
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 17:23
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Grim schreef op 21-08-2004 @ 15:01 :
Mooi stukje Charlotte!
Een bijna-rijm zin op het einde

Grim
He, ja, was me nog niet eens opgevallen eigenlijk!

@ duivel: het was ook niet bedoeld als literair hoogstandje
welke langere verhalen vond je dan beter dan dit?
Ik vind mijn eigen verhalen nooit zo geweldig en heb zelf het gevoel dat mijn korte en simpele hersenspinsels toch wat vermakelijker zijn dan langere, vaak zeurderige verhalen, toch?
maar goed, inderdaad, ieder zijn mening

Charlotte
(ik zou ooit nog eens wat kunnen proberen, theoretisch gezien)
Oud 21-08-2004, 17:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Die vorige verhalen (best lang geleden) vond ik eigenlijk erg leuk! Niet dat niet leuk is, zeker wel! Maar dat was meer wat mij aansprak zeg maar. Maar dit is ook ok hoor.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 18:10
Charlottetje
Charlottetje is offline
voorbeelden?

Charlotte
Oud 21-08-2004, 18:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=824989
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=835938
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=810959
Die laatste is ook niet echt lang, maar deze vond ik zeer ok!

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 19:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
vooral die eerste en tweede waren eigenlijk ook hersenspinsels.
die laatste is wel 'spontaan' in me opgekomen, maar heb ik meer mijn best voor gedaan het te schrijven zeg maar...

grappig

Charlotte
Oud 22-08-2004, 12:28
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Wauw leuk!

Maar om mijn post een beetje nuttig te maken: Jij schrijft de persoonsvorm ook al vaak met een 'd' ipv. een 't'. Dat zie ik er meer doen en dat is erg storend. Hoe kan het dat niemand dat op de basisschool goed heeft opgepikt?

Maar ik zei dus: "Wauw leuk!"
Oud 22-08-2004, 13:39
nijs
nijs is offline
Ik vind het wel iets meer dan een hersenspinseltje eigenlijk! Leuk verhaaltje

Janneke
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:19
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Zotje schreef op 22-08-2004 @ 13:28 :
Maar om mijn post een beetje nuttig te maken: Jij schrijft de persoonsvorm ook al vaak met een 'd' ipv. een 't'. Dat zie ik er meer doen en dat is erg storend. Hoe kan het dat niemand dat op de basisschool goed heeft opgepikt?
o, doe ik dat? Eerlijk gezegd let ik er nooit zo op ook! Ik heb het nooit geleerd op de basisschool trouwens. serieus niet. er later nog eens bijles in gekregen, maar het laten verwateren. ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er gewoon niet meer op let, omdat ik weet dat ik er slecht in ben. ik zou mijn teksten eens moeten controleren voor ik ze ergens pleur.
eigenlijk, maar ik ben de luiheid zelve.

Charlotte
Oud 28-08-2004, 11:09
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik mag toch hopen dat ik niet dieper kan zinken dan onderstaand, titelloos, ongecontroleerde hersensspinsel...

-----------------------------------------------------------

Ze voelde iets warms en zachts op haar wang. Ze werd wakker van het fijne gevoel en dat terwijl ze net heerlijk sliep. Ze legde de rug van haar hand op haar wang met het idee dat fijne gevoel nog even vast proberen te houden. Ze probeerde haar ogen te openen om te kunnen zien war dat gevoel dan vandaan kon komen.
“Dag liefie.” Het was haar vriend, haar vriend. Hij had haar wakker gekust. Haar ogen knipperden door het felle licht en door de vermoeidheid. Doodmoe was ze.
“Heb je lekker geslapen meisje?”
“hm” een geluid waar niet uit op te maken viel of het een ja of nee voor moest stellen, zo moe.
Met haar ogen hooguit half open brabbelde ze iets en gebaarde naar haar vriend dat hij maar naast haar op bed moest komen zitten.

Haar vriend had de sleutel van haar appartement. Iets waar ze altijd principieel tegen was geweest. Deze relatie, haar eerste relatie, was ook pas een maandje of 8 oud, maar ze werkte zo hard dat het stomweg makkelijker was als haar vriend ook een sleutel zou hebben. Ze had werk, goed werk en geld, een vriend.
Ze had alles wat ze wou. Alles, behalve tijd. Geld gaf haar vrijheid, vond ze.
Maar nu was ze uitgeput.
De afgelopen week was erg druk, weinig slaap, slecht gegeten. Een ‘koffie, de zwarte motor’ week.

Haar vriend was inmiddels naast haar komen zitten en zij had haar hoofd op zijn schoot gelegd. Hij streelde haar haren.
“Is het niet verstandig een sop te staan, meisje?! Hm?!”
“Hm.” Zuchtend kwam er een kreuntje uit haar.
“Het is alweer 13.00 uur . Als jij nou eens je bed uit komt en gaat douchen, zorg ik voor een ontbijtje”
“Maar ik ben zo moe.”
“Ik weet het meisje, ik weet het .” Hij gaf haar een kus op haar hoofd.
“Weet je, je zou eens minder moeten werken en eens wat meer van je huisje moeten genieten”
“Ehuh, ja. Ik betaal me blauw aan dit appartement” Ze ging rechtop zitten, krabde even op haar hoofd, gaf haar vriend een zoen en waggelde, nog half slapend, richting douche.

Tom, zo heette haar vriend, kwam wel eens vaker zo ’s ochtends naar haar toe. Hij vond dat Meike, er een veel te druk leven op nahield. Hij vond dat ze eens wat meer plezier moest maken, wat meer moest genieten. Soms ging Tom ’s middags al om een uurtje of half zes naar Meike’s appartement. Dan ging hij voor haar koken, zorgde hij ervoor dat Meike even een avondje niet door zou werken.
Tom had een leuke baan, verdiende boven modaal. Hij had wel is waar minder te besteden dan zijn vriendin, maar hij had wel meer vrije tijd.
Als hij wist dat Meike ook vrij zou zijn zorgde hij altijd dat hij al in haar appartement zat voor zij zou arriveren. Dan was ze doodop, kon en wilde ze niets meer, mar ze waren in elk geval samen.

Meike kwam, in vest gewikkeld en met natte haren, aan de ontbijttafel zitten. Er waren warme broodjes, heerlijk beleg, grote kop thee en versgeperste jus. Ze genoot altijd van dit soort ontbijtjes: zo luxe.
Tom ruimde af terwijl Meike nog even genoot van de grote kop thee waar ze haar handen omheen gelegd had. Even later stond ze op en bracht haar kopje naar Tom die inmiddels aan het afwassen was.
“Wat ben je toch altijd lief voor me.”
“Jij bent ook zo’n hardwerkend meisje.”
“Hm. Ik moet vanmiddag ook nog even een rapport doorlezen voor de vergadering van maandagochtend.” Ze hing een beetje tegen Tom aan .
“Maar meisje toch.” Hij stopte met afwassen en gaf Meike een knuffel.
“He, je zou eens wat meer onderscheid moeten maken tussen werkdagen en weekenden.” Hij streelde de natte haren uit haar gezicht en gaf een kusje op haar voorhoofd. Zij streelde zijn borst. Ze vond hem zo lief en eigenlijk had hij gelijk, maar ze wilde het niet, ze kon het niet toegeven, daarom legde ze haar hoofd maar weer eens tegen hem aan.
“Weet je wel hoe lief je bent?” ze keek even op.
Wat vond hij haar toch lief en onschuldig als ze dat zei. Dat kleine meisje met die natte haren: wat was ze mooi

LUH noemde het een VVD-lovestory

Charlotte
tsja, het was toch echt niet de moeite waard hier een nieuw topic voor te openen. en speciaal voor duiveltje is deze eens wat langer
Oud 28-08-2004, 11:13
Verwijderd
Soms wat spellingsfoutjes (of typfoutjes) maar verder niets dan lof!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 11:21
Charlottetje
Charlottetje is offline
? lof? hoezo? waarom?
ik vond het zelf nog net eens de moeite van het controleren waard zeg maar, zoals je al zag...
maar goed

Charlotte
Oud 28-08-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 28-08-2004 @ 12:21 :
? lof? hoezo? waarom?
ik vond het zelf nog net eens de moeite van het controleren waard zeg maar, zoals je al zag...
maar goed

Charlotte
Omdat ik het een heel mooi stukje vind!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:13
Nijn*
Nijn* is offline
Niet zo negatief wezen over jezelf Charlottetje! Ik vind het een leuk stukje hoor! Tja, ik weet niet wat er zo leuk aan is, maar het trekt me gewoon! Goed gedaan!

Nijn*
Oud 28-08-2004, 12:36
Charlottetje
Charlottetje is offline
wel heel lief van jullie hoor!

Charlotte
Oud 29-08-2004, 20:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo gelezen!

Mooie 'hersenspinsel' hoor! Lekker lang. Zeer ok! Je krijgt een duim van mij Charlotte. Moooi.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:58
Charlottetje
Charlottetje is offline
haha.
was het lang genoeg?

Charlotte
Oud 29-08-2004, 22:20
guess what
guess what is offline
Citaat:
Als je dit niets vindt moet je daar LUH-3417 op aankijken, want hij vond het geen crap. Anders had ik het hier ook niet gedumd waarschijnlijk. LUH bedacht ook de titel

Charlotte
alsof ik ooit langere stukjes schrijf. Dit was trouwens maar gewoon een hersenspinsel van vannacht. Ook niet herschreven dus, maar moest het vannacht gewoon kwijt om te kunnen slapen. Typisch he?

edit: even paar foutjes eruit gehaald
Waarom bedenk je al voordat mensen t gelezen hebben een excuus voor als ze jouw stukje niet leuk vinden?
Oud 30-08-2004, 08:53
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 29-08-2004 @ 23:20 :
Waarom bedenk je al voordat mensen t gelezen hebben een excuus voor als ze jouw stukje niet leuk vinden?
Hoeft ze het later niet te doen. Als je kampvuur gaat stoken zet je er vantevoren toch ook een emmer water bij voor het geval dat het uit de hand loopt?

Grim - Ik moet echt ophouden met die vuurredeneringen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:02
Charlottetje
Charlottetje is offline
kijk, grim snapt het...

ik wil altijd alleen even duidelijk maken dat ik niet serieus met deze verhalen bezig ben geweest voor het geval mensen het heel erg serieus op gaan vatten en gaan 'zeuren' om allerlei dingetjes enzo.
Als ik nou serieus een verhaal geschreven zou hebben dan mag dat best en leer ik daar van, maar nu zijn het gewoon grappige hersenspinsels voor de lol, snap je?

maar wat vond je er eigenlijk van?

Charlotte
Oud 02-09-2004, 15:40
Charlottetje
Charlottetje is offline
Omdat het eigenlijk totaal anders is geworden dan het had moeten zijn....

Nog half slapend stond ik op, trok ik mijn badjas aan, deed warme sokken aan mijn voeten, waggelde naar de krant, zette thee en ging aan de keukentafel zitten: de krant lezen. De voorpagina laat een overvolle UITmarkt zien. Vol maar de mensen zien er verveeld uit, ondanks het prachtige weer. Een pagina later merk ik dat de oorlog in Irak nog steeds niet voorbij is en er nog meer militairen naartoe gestuurd worden.
Het is ochtend, ik ben net wakker en wil niet met deze ellende opgescheept worden.
Ik leg de krant weg, neem mijn thee mee en plof neer op de bank. Zet de tv aan.
Journaal. In Rusland vindt een gijzeling plaats. Ouders willen naar binnen om hun kinderen er zelf te bevrijden, maar worden ongegeneerd doodgeschoten.
Een uitstekend zapmoment. Ik haat zappen. Soap. Soaps zijn goed, toch?
Altijd vrolijk, veel liefde, alles komt er altijd weer goed. Na een langdurige zoenscene een ruzie om een failliet bedrijf. De televisie is depressief, ik zet hem uit.
Mijn sigaretten liggen op het tafeltje naast de bank, ik zal ze er gisteren hebben laten liggen. Ik maak van de gelegenheid gebruik en steek er eentje op.
Ik loop naar mijn raam om de gordijnen open te doen, een beetje zonlicht zal goed zijn.
Spelende kinderen in tussen de herfstblaadjes. Het is nat maar dat deert ze niet.
Er glijdt er een uit. Het kleine meisje schreeuwt, de kinderen komen om haar heen staan.
Een moeder komt erbij, slaakt een kreet. De overbuurvrouw pakt de telefoon.
5 minuten later staat er een ambulance voor mijn deur, het meisje gaat mee.
Ik ga maar weer op de bank zitten met een nieuwe sigaret. De afstandsbediening van de cd-wisselaar ligt naast me. Ik zet een vrolijk muziekje op en luister naar de tekst.
Ze zingt dat ze de macht wil krijgen over de wereld, dat ze iedereen uit zal roeien die ze niet mag. Ze zal doen wat ze wilt, zegt ze. Ze zal geen genade hebben.
De vrolijkheid bleef dus bij de melodie.
De wereld is depressief, ik lees wel een boek. Ze houden van elkaar, hebben een zoontje, zij gaat dood. Hij krijgt een nieuwe vriendin, wil weer een kind, blijkt zijn zoon zijn zoon niet te zijn: het is zijn halfbroer.
Ik duik mijn bed maar weer in. Mensen maken elkaar af, de wereld vergaat.
Oud 02-09-2004, 15:54
Verwijderd
Hmmmm... het komt me bekend voor, maar waarvan?

LUH-3417 - Iedereen al lid van de BH-Bode?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 16:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een doordacht hersenspinsel. Mooi geschreven, niet te kort.
Het verhaal zelf vind ik redelijk... Maar goed.

Duvilaar.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:52
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 02-09-2004 @ 16:54 :

waar blijft die BH-bode eigenliijk? het is al 12 uur geweest!

het stukje had echt zoooo anders moeten worden, maar ja.
het viel me nu echt tegen namelijk, maar goed, wilde het jullie toch niet ontnemen, ofzo, denk ik

Charlotte
Oud 03-09-2004, 07:30
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 02-09-2004 @ 16:54 :

Count me in,
Nou ff zoeken hoe en wat
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:56
Horus
Horus is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 28-08-2004 @ 12:09 :
ik mag toch hopen dat ik niet dieper kan zinken dan onderstaand, titelloos, ongecontroleerde hersensspinsel...

Ze voelde iets warms en zachts op haar wang. Ze werd wakker van het fijne gevoel en dat terwijl ze net heerlijk sliep. Ze legde de rug van haar hand op haar wang met het idee dat fijne gevoel nog even vast proberen te houden. Ze probeerde haar ogen te openen om te kunnen zien war dat gevoel dan vandaan kon komen.
“Dag liefie.” Het was haar vriend, haar vriend. Hij had haar wakker gekust. Haar ogen knipperden door het felle licht en door de vermoeidheid. Doodmoe was ze.
“Heb je lekker geslapen meisje?”
“hm” een geluid waar niet uit op te maken viel of het een ja of nee voor moest stellen, zo moe.
Met haar ogen hooguit half open brabbelde ze iets en gebaarde naar haar vriend dat hij maar naast haar op bed moest komen zitten.

Haar vriend had de sleutel van haar appartement. Iets waar ze altijd principieel tegen was geweest. Deze relatie, haar eerste relatie, was ook pas een maandje of 8 oud, maar ze werkte zo hard dat het stomweg makkelijker was als haar vriend ook een sleutel zou hebben. Ze had werk, goed werk en geld, een vriend.
Ze had alles wat ze wou. Alles, behalve tijd. Geld gaf haar vrijheid, vond ze.
Maar nu was ze uitgeput.
De afgelopen week was erg druk, weinig slaap, slecht gegeten. Een ‘koffie, de zwarte motor’ week.

Haar vriend was inmiddels naast haar komen zitten en zij had haar hoofd op zijn schoot gelegd. Hij streelde haar haren.
“Is het niet verstandig een sop te staan, meisje?! Hm?!”
“Hm.” Zuchtend kwam er een kreuntje uit haar.
“Het is alweer 13.00 uur . Als jij nou eens je bed uit komt en gaat douchen, zorg ik voor een ontbijtje”
“Maar ik ben zo moe.”
“Ik weet het meisje, ik weet het .” Hij gaf haar een kus op haar hoofd.
“Weet je, je zou eens minder moeten werken en eens wat meer van je huisje moeten genieten”
“Ehuh, ja. Ik betaal me blauw aan dit appartement” Ze ging rechtop zitten, krabde even op haar hoofd, gaf haar vriend een zoen en waggelde, nog half slapend, richting douche.

Tom, zo heette haar vriend, kwam wel eens vaker zo ’s ochtends naar haar toe. Hij vond dat Meike, er een veel te druk leven op nahield. Hij vond dat ze eens wat meer plezier moest maken, wat meer moest genieten. Soms ging Tom ’s middags al om een uurtje of half zes naar Meike’s appartement. Dan ging hij voor haar koken, zorgde hij ervoor dat Meike even een avondje niet door zou werken.
Tom had een leuke baan, verdiende boven modaal. Hij had wel is waar minder te besteden dan zijn vriendin, maar hij had wel meer vrije tijd.
Als hij wist dat Meike ook vrij zou zijn zorgde hij altijd dat hij al in haar appartement zat voor zij zou arriveren. Dan was ze doodop, kon en wilde ze niets meer, mar ze waren in elk geval samen.

Meike kwam, in vest gewikkeld en met natte haren, aan de ontbijttafel zitten. Er waren warme broodjes, heerlijk beleg, grote kop thee en versgeperste jus. Ze genoot altijd van dit soort ontbijtjes: zo luxe.
Tom ruimde af terwijl Meike nog even genoot van de grote kop thee waar ze haar handen omheen gelegd had. Even later stond ze op en bracht haar kopje naar Tom die inmiddels aan het afwassen was.
“Wat ben je toch altijd lief voor me.”
“Jij bent ook zo’n hardwerkend meisje.”
“Hm. Ik moet vanmiddag ook nog even een rapport doorlezen voor de vergadering van maandagochtend.” Ze hing een beetje tegen Tom aan .
“Maar meisje toch.” Hij stopte met afwassen en gaf Meike een knuffel.
“He, je zou eens wat meer onderscheid moeten maken tussen werkdagen en weekenden.” Hij streelde de natte haren uit haar gezicht en gaf een kusje op haar voorhoofd. Zij streelde zijn borst. Ze vond hem zo lief en eigenlijk had hij gelijk, maar ze wilde het niet, ze kon het niet toegeven, daarom legde ze haar hoofd maar weer eens tegen hem aan.
“Weet je wel hoe lief je bent?” ze keek even op.
Wat vond hij haar toch lief en onschuldig als ze dat zei. Dat kleine meisje met die natte haren: wat was ze mooi

En het vervolg hiervan wordt zeker harde porno?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:06
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Horus schreef op 03-09-2004 @ 16:56 :
En het vervolg hiervan wordt zeker harde porno?
ja, maar ja, kon ik natuurlijk moeilijk hier plaatsen met al die minderjarigen die het zouden kunnen lezen he

Charlotte
Reageren

Regels voor berichten