Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar als je van jezelf weet dat je snel verliefd wordt, zou ik daar wel rekening mee houden. als dit echter voelt als de liefde van je leven, het valt te proberen. hangt er ook vanaf hoe oud hij is (en wat voor vervoersmiddelen betaalbaar zijn) en vooral hoe vaak je mekaar kan zien.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maja, misschien dat ik er in de herfstvakantie heenga..en dan kunne we nog altijd kijken of het wel echt "klikt" tussen ons ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze 18 worden treedt een miraculeuze verandering op waardoor dat opeens wel kan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is al een topic over een relatie met Italianen van Sparkling, daar kan je het een en ander uit haen denk ik... en anders dreig ik te zeggen dat je me moet toevoegen op MSN voor meer opmerkingen, aanmerkingen, tips en trucks
Voor de opmerking wat wij moeten met Italianen, wel... uit een recent onderzoek is gebleken dat de Nederlanders zich het meest aangetrokken voelen tot de Italianen. Dit onderzoek richtte zich op de verschillende culturen van landen binnen Europa en de omgang van deze landen en de mensen met elkaar. Weet alleen nieet meere wanneer dat artikel een keertje op www.nu.nl stond, is alweer een tijdje geleden... tja, als je nu eenmaal een Italiaanse liefde hebt begin je dat soort artikeltjes overal uit te plukken ![]()
||
![]() |
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Weet hierbij dat de mens altijd streeft naar meer en beter... in het geval van een vriendin dichtbij, kan dit zijn dat de mens streeft naar een betere vriendin. In dit voorbeeld, kan het zijn dat de mens streeft naar een langere tijd samen. Maar streven zal je ![]() Overigens vind ik het goed, dat ik nogmaar 1 keer een opmerking heb gehoord over vreemdgaan omdat de afstand zo groot is (hoewel ik meer denk dat het komt door het begrip "Italiaan"), gezien een vriend of vriendin dichtbij evenveel kans heeft op vreemdgaan. (hoewel ik hier geen onderzoek naar heb gedaan, is dit de aanname die ik neem gezien de berichtgeving tot dusver mijn oren bereikt hebben)
||
Citaat:
is hij ook verliefd op jou?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan nog maar niet te spreken over de stookkosten van zo'n voertuig die meestal vrij hoog zijn, mijn vraag dus, op welke brandstof loopt hij, hoe snel verbrandt hij het, etc.
||
![]() |
Citaat:
Katje... kan het zijn dat je antwoord niet geheel genuanceerd is tot de mogelijke gebieden die een relatie mogelijk dan wel onmogelijk maken, daarbij denkende aan omgeving, opgroei mogelijkheden, goedkope vluchten, persoonlijkheden, echte liefde dan wel ware liefdes? Een aantal subjecten en objecten waaraan aandacht geschonken moet worden alvorens de mogelijkheden van een internationale relatie geschat kunnen worden. In andere woorden, begrijpend voor zij die niet wijs zijn (ging er even vanuit, dat gezien ik geen groot spaarvarken heb en ook maar 23 ben, dat mijn wijsheid van afzienbare afmetingen moet zijn... maar denk toch dat het niet klopt ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic : ik denk dat het niet gaat lukken, tis veel te ver, en het kost teveel geld en moeite op den duur denk ik
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In andere woorden, afstand maakt hierbij maar weinig verschil.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Als je vriend(in) een lastig karakter heeft.. meisje833 | 11 | 19-10-2005 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Raar spul uit mijn tepel... nivava | 16 | 14-02-2005 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend zeven weken weg Heroïn Chique | 10 | 13-04-2003 12:15 | |
Liefde & Relatie |
Het zwarte gat... bracelance | 13 | 17-09-2002 18:52 |