Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 19:51
Love my boy!
Love my boy! is offline
Ik ben op vakantie gweest, en daar heb ik een leuke italiaanse jongen ontmoet!! maar nu ben ik verliefd op hem! ik mis hem zo Wie heeft weleens verkering gehad op zo'n lange afstand?

XxX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 19:55
Verwijderd
tenzij je de beschikking hebt over een eigen vliegtuig zou ik er toch maar op vertrouwen dat zo een verliefdheid vanzelf verdwijnt. of je moet van ellenlange treinritten houden, heel veel geld hebben, en niet veel te doen hebben in je leven (anders wordt t namelijk een erg vermoeiende en dure situatie)
wat ik eigenlijk wil zeggen: dat kan nooit lang goed gaan. wie weet over een paar jaar, als je contact blijft houden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:58
Verwijderd
trouwens, ik ken iemand uit nijmegen (op 2 uur reizen) die er al niet aan wou beginnen met mij om de afstand. bovendien, ik zie bij je vorige posts staan dat je je vriend heel erg gaat missen gedurende je vakantie. en dan in italië een nieuwe jongen opduiken heerlijk, me bemoeien met andermans prive levens !
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:04
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-08-2004 @ 20:58 :
trouwens, ik ken iemand uit nijmegen (op 2 uur reizen) die er al niet aan wou beginnen met mij om de afstand. bovendien, ik zie bij je vorige posts staan dat je je vriend heel erg gaat missen gedurende je vakantie. en dan in italië een nieuwe jongen opduiken heerlijk, me bemoeien met andermans prive levens !
ik weet het, mijn vorige vriend en ik hebben elkaar een heeeele tijd niet gezien, door de vakantie, en ik ben gwoon op een ander verliefd geworden, kan het echt niet helpen.. En ik weet dat het eigenlijk niet mogelijk is,een relatie van zo ver weg..maar ik WIL het proberen!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
een vriendin van me heeft met een jongen uit griekenland... hij woont inmiddels hier... ook voor zen studie...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:11
Nictel
Nictel is offline
Sorry dat ik je op de harde fieten moet drukken maar:

Maar waarschijnlijk was je voor die jongen nummer zoveel, heb je nu nog contact met hem? en in welke mate?

Want anders kun je het wel vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Love my boy! schreef op 23-08-2004 @ 21:04 :
ik weet het, mijn vorige vriend en ik hebben elkaar een heeeele tijd niet gezien, door de vakantie, en ik ben gwoon op een ander verliefd geworden, kan het echt niet helpen.. En ik weet dat het eigenlijk niet mogelijk is,een relatie van zo ver weg..maar ik WIL het proberen!!!
dat verliefd worden, kan gebeuren joh
maar als je van jezelf weet dat je snel verliefd wordt, zou ik daar wel rekening mee houden. als dit echter voelt als de liefde van je leven, het valt te proberen. hangt er ook vanaf hoe oud hij is (en wat voor vervoersmiddelen betaalbaar zijn) en vooral hoe vaak je mekaar kan zien..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:17
Love my boy!
Love my boy! is offline
We hebben al 3x gebeld, verder smsen we.. waarschijnlijk ga ik een keer naar italie gauw, en dan kunnen we altijd zien of we verder willen of niet We zijn allebei natuurlijk nog jong..maja,als je verliefd bent wil je het liefst bij iemand zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 23-08-2004 @ 21:17 :
We zijn allebei natuurlijk nog jong..
hoe jong?
Oud 23-08-2004, 20:20
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-08-2004 @ 21:19 :
hoe jong?
hij 17 en ik word over een 1.5 maand 17
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:23
Luna
Luna is offline
hmmja, dat is jong. En je weet dat als je op vakantie bent je veel makkelijker verliefd wordt dan normaal. Het kán serieus zijn maar pas wel op dat je niet te snel ergens in duikt. Het is heel lastig om zo'n relatie te laten werken en misschien is het wel dat vakantiegevoel wat je mist, iets waar hij deel van uitmaakt. Als je hem dan weer ziet is de sfeer heel anders dat moet je wel beseffen.
Oud 23-08-2004, 20:25
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
Luna schreef op 23-08-2004 @ 21:23 :
hmmja, dat is jong. En je weet dat als je op vakantie bent je veel makkelijker verliefd wordt dan normaal. Het kán serieus zijn maar pas wel op dat je niet te snel ergens in duikt. Het is heel lastig om zo'n relatie te laten werken en misschien is het wel dat vakantiegevoel wat je mist, iets waar hij deel van uitmaakt. Als je hem dan weer ziet is de sfeer heel anders dat moet je wel beseffen.
Ja,klopt..daar heb je gelijk in!! Krijg binnenkort een brief van hem..haha, maar oke. We zullen zien over een tijdje hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:26
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik gebruik vakantievriendjes alleen maar. ze geven wel hun adres maar ik schrijf nooit omdat dat toch geen nut heeft en ik zal ook nooit op ver weg wonende jongens verliefd worden. Denk dat die verliefdheid bij jou vanzelf wel over gaat hoor
Oud 23-08-2004, 20:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik niet, heb wel eens een keer na de vakantie een vakantievriendin leuk gevonden (tijdens de vakantie was niets gebeurd) maar die kwam gewoon uit Nederland...
Oud 23-08-2004, 21:05
Verwijderd
Niet zo lang, nee.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:11
Verwijderd
Hoofddorp-Eindhoven was al niet te doen toendertijd.
Verliefdheid waait wel over.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:48
Verwijderd
Een huisgenote van me heeft al drie jaar een relatie met een man die in Milaan woont die heeft ze alleen niet op vakantie leren kennen, maar tijdens een stage van een halfjaar, dus het was al vrij serieus toen ze weer naar Nederland ging.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:57
Dzjes
Dzjes is offline
Heb het ook nog niet meegemaakt.. verder lijkt het me maar een kleine kans dat jullie relatie gaat lukken, maar ach, je weet nooit natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:03
Channella
Channella is offline
haha ik heb tzelfde, alleen woont hij dan een stukje dichterbij: Namelijk in Maastricht en ik in Haarlem. En dat vind ik te ver, dus ik denk dat Italie helemaal niet echt te doen is.. tenzij je heel veel geld heb voor de trein/vliegtuig whatever om naar m toe te gaan. Ja je kan de 1e weken natuurlijk smsen bellen msn enz maar daarna denk ik dat je m wel moet vergeten
Oud 23-08-2004, 23:32
Verwijderd
Omg
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 11:42
Big M
Big M is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 23-08-2004 @ 21:17 :
We hebben al 3x gebeld, verder smsen we.. waarschijnlijk ga ik een keer naar italie gauw, en dan kunnen we altijd zien of we verder willen of niet We zijn allebei natuurlijk nog jong..maja,als je verliefd bent wil je het liefst bij iemand zijn!
Ik heb ooit eens een verhaal gehoord over een engels meisje van 13 die in haar eentje bij haar turkse vriend van 17 ging wonen...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 11:51
_mar
_mar is offline
@ Big M: Weet je zeker dat die waar is?

@ TS: Tsja, de afstand is wel heeel groot! Je moet er maar lol in hebben om elke keer heen en weer te reizen. Je kan wel tips vragen, maar uiteindelijk is de keuze aan jou. De vragen die jejezelf moet stellen zijn: Heb je het er voor over? En hoe verliefd ben je? Je zegt zelf al dat je het echt wil proberen. Je weet dus al wat je wil. Go for it girl!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 12:46
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
Big M schreef op 24-08-2004 @ 12:42 :
Ik heb ooit eens een verhaal gehoord over een engels meisje van 13 die in haar eentje bij haar turkse vriend van 17 ging wonen...
WOW!! dat is wel erg, uh..raar! haha..ik denk niet dat mn ouders me in Italie laten wonen
Maja, misschien dat ik er in de herfstvakantie heenga..en dan kunne we nog altijd kijken of het wel echt "klikt" tussen ons
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:19
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
Big M schreef op 24-08-2004 @ 12:42 :
Ziek
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:44
Skyrise
Skyrise is offline
hmmm... jullie zijn wel erg jong, bovendien heb je net je vriendje gedumpt... ik vind het maar een wonderlijk verhaal

liefde overwint natuurlijk elke afstand.... maar je moet je wel goed afvragen in hoeverre het echte liefde is..

sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 24-08-2004 @ 14:44 :
(...)

liefde overwint natuurlijk elke afstand.... maar je moet je wel goed afvragen in hoeverre het echte liefde is..
Als jouw vriendin in Antarctica woont en je kunt elkaar precies eenmaal per jaar zien, dan kun je je afvragen wat voor relatie dat eigenlijk is en ik kan je verzekeren dat de lol er dan snel af is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Tactic schreef op 24-08-2004 @ 14:19 :
Ziek
Ja, want alle meisjes van 13 zijn ongelooflijke randdebielen die niks zelf kunnen beslissen.

Als ze 18 worden treedt een miraculeuze verandering op waardoor dat opeens wel kan.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:49
filia dei
filia dei is offline
't is maar een vakantie vriendje. Ik weet wel dat vakantie liefdes net zo hevig kunnen aanvoelen als een 'gewone' liefde. Maar toch... ik zou er niet aan beginnen. Zonde van me tijd en me geld en de moeite. Vakantie vriendjes zijn leuk voor op vakantie... Bovendien zijn er ook nog wel genoeg leuke jongens hier in de buurt.
Oud 26-08-2004, 09:50
°sparkling°
°sparkling° is offline
Hmm geloof me, het kan zeker Maar niet zonder slag of stoot en natuurlijk moet je er wat voor over hebben..
Mijn vriend woont 1500km van me vandaan en inmiddels gaan we nu ons 4e jaar in, natuurlijk is het wel eens een maand uit geweest, of iig een soort van pauze, maar tot nu toe is het altijd nog goed gekomen. Ik zie hem 3 a 4 keer per jaar en het is wel verf*ckt moeilijk tussen door Maar goed..je moet er wat voor over hebben he..
Oud 26-08-2004, 09:57
-Melody-
-Melody- is offline
Een italiaan.

Wat een humor.
Die ligt nu al weer een ander te neuken.
Geloof me.
Oud 26-08-2004, 11:09
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
°sparkling° schreef op 26-08-2004 @ 10:50 :
Hmm geloof me, het kan zeker Maar niet zonder slag of stoot en natuurlijk moet je er wat voor over hebben..
Mijn vriend woont 1500km van me vandaan en inmiddels gaan we nu ons 4e jaar in, natuurlijk is het wel eens een maand uit geweest, of iig een soort van pauze, maar tot nu toe is het altijd nog goed gekomen. Ik zie hem 3 a 4 keer per jaar en het is wel verf*ckt moeilijk tussen door Maar goed..je moet er wat voor over hebben he..
Wooow..dat is knap!! Ik weet dat je elkaar dan heel lang niet ziet, maja..als je het echt wil dan kan het
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:49
bracelance
bracelance is offline
ik niet...ben meestal overal wel snel met mijn UFO
Oud 08-09-2004, 22:04
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
wat moeten jullie tog met die italianen
Oud 08-09-2004, 23:56
Pletterprater
Pletterprater is offline
Er is al een topic over een relatie met Italianen van Sparkling, daar kan je het een en ander uit haen denk ik... en anders dreig ik te zeggen dat je me moet toevoegen op MSN voor meer opmerkingen, aanmerkingen, tips en trucks

Voor de opmerking wat wij moeten met Italianen, wel... uit een recent onderzoek is gebleken dat de Nederlanders zich het meest aangetrokken voelen tot de Italianen. Dit onderzoek richtte zich op de verschillende culturen van landen binnen Europa en de omgang van deze landen en de mensen met elkaar.

Weet alleen nieet meere wanneer dat artikel een keertje op www.nu.nl stond, is alweer een tijdje geleden... tja, als je nu eenmaal een Italiaanse liefde hebt begin je dat soort artikeltjes overal uit te plukken .
Oud 08-09-2004, 23:59
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-08-2004 @ 20:55 :
tenzij je de beschikking hebt over een eigen vliegtuig zou ik er toch maar op vertrouwen dat zo een verliefdheid vanzelf verdwijnt. of je moet van ellenlange treinritten houden, heel veel geld hebben, en niet veel te doen hebben in je leven (anders wordt t namelijk een erg vermoeiende en dure situatie)
wat ik eigenlijk wil zeggen: dat kan nooit lang goed gaan. wie weet over een paar jaar, als je contact blijft houden.
Vliegtuig is goedkoper als de trein... als je het goed doet. Trein is ECHT geen optie
Oud 09-09-2004, 00:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 26-08-2004 @ 10:57 :
Een italiaan.

Wat een humor.
Die ligt nu al weer een ander te neuken.
Geloof me.
En daarom mag mijn vriendin Italianen niet

Citaat:
filia Dei schreef 't is maar een vakantie vriendje. Ik weet wel dat vakantie liefdes net zo hevig kunnen aanvoelen als een 'gewone' liefde. Maar toch... ik zou er niet aan beginnen. Zonde van me tijd en me geld en de moeite. Vakantie vriendjes zijn leuk voor op vakantie... Bovendien zijn er ook nog wel genoeg leuke jongens hier in de buurt.
In het geval van het vriendje van "Love my boy" zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Reden te meer ook, om te verklaren dat mijn vriendin niet is ontdekt zomaar op een vakantie... daar gingen maanden voorbereiding aan vooraf . Anyway, mogelijk is het wel, als de gevoelens kloppen aan beide zijden. Zo heb ik nu al iets meer dan 2 jaar met mijn vriendin. (en nee, wij hebben nog geen problemen gehad... geen ruzies althans)

Citaat:
filia Dei schreef Als jouw vriendin in Antarctica woont en je kunt elkaar precies eenmaal per jaar zien, dan kun je je afvragen wat voor relatie dat eigenlijk is en ik kan je verzekeren dat de lol er dan snel af is.
In dat geval doe je iets verkeert... of blijf je die ene keer per jaar ongeveer 3 maanden... of zorg je ervoor, dat jullie op de een of andre manier toch dichter bij elkaar kunnen komen... of zorg je dat je elkaar vaker kunt gaan zien.

Weet hierbij dat de mens altijd streeft naar meer en beter... in het geval van een vriendin dichtbij, kan dit zijn dat de mens streeft naar een betere vriendin. In dit voorbeeld, kan het zijn dat de mens streeft naar een langere tijd samen. Maar streven zal je .

Overigens vind ik het goed, dat ik nogmaar 1 keer een opmerking heb gehoord over vreemdgaan omdat de afstand zo groot is (hoewel ik meer denk dat het komt door het begrip "Italiaan"), gezien een vriend of vriendin dichtbij evenveel kans heeft op vreemdgaan. (hoewel ik hier geen onderzoek naar heb gedaan, is dit de aanname die ik neem gezien de berichtgeving tot dusver mijn oren bereikt hebben)
Oud 09-09-2004, 08:04
DvoorA
DvoorA is offline
het zal uiteindelijk sneller over gaan dan je denkt, hij is dan niet meer dan een herinnering. Je kunt moeilijk tegen zn foto gaan aanpraten..besides, als je hem in NL zou zien, zou hij vast veel minder leuk zijn, zoals met alle vakantieliefdes
Oud 09-09-2004, 10:13
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
STUFF schreef op 23-08-2004 @ 20:55 :
kon wel eens zo zijn ja..hoe graag je het ook wil de kans dat het slaagt is heeeeeeel klein

is hij ook verliefd op jou?
Oud 09-09-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Nictel schreef op 23-08-2004 @ 21:11 :
Maar waarschijnlijk was je voor die jongen nummer zoveel
en omgekeerd. get it over with, je bent 16. Internationale relaties werken alleen als je oud en wijs en rijk bent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 20:29
Madita
Madita is offline
mijn broer heeft al jaren ( tussen de 3 en 4 jaar) met een meisje van Spanje. Hij woont/studeerd in Entschede, ze leerden elkaar van vakantie, en gingen ervoor...

het is inderdaad erg moelijk, en je moet er helemaal voor gaan, anders gaat het niet goed... Dat hebben ze gedaan, en het gaat geweldig, hij gaat vaak naar spanje ( je hebt van die hele goedkope vluchten) en zij komt ook weleens naar nedeland..
Hij is binnenkort klaar met zijn studie, wil dan naar spanje gaan ( dat wou ie altijd al, voordat ie met het meisje kreeg) en met mijn toekomstige schoonzus trouwen...

het is moeilijk, ik zou het vreselijk vinden, maar het heeft ook wel wat, zo een relatie, heel erg romantisch vind ik het in ieder geval ( tenminste in hun geval)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 22:43
bracelance
bracelance is offline
nope ik niet...kom meestal overal wel vrij snel met mijn UFO
Oud 09-09-2004, 22:51
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
bracelance schreef op 09-09-2004 @ 23:43 :
nope ik niet...kom meestal overal wel vrij snel met mijn UFO
Je weet toch dat UFO staat voor Unidentified Flying Object, wat overeenkomt met de Nederlandse vertaling Niet geidentificeerd vliegend object... wat dus betekend dat je nie weet wat het is, wat dus betekend dat je niet eens zeker kan zijn of je daarmee wel overal komt. Overigens, als het niet geidentificeerd is, kan je het ook niet als het jouwe beschouwen... anders had je er allang een naampje aan kunnen geven, zoals gebeurt bij alle vliegende voertuigen.

En dan nog maar niet te spreken over de stookkosten van zo'n voertuig die meestal vrij hoog zijn, mijn vraag dus, op welke brandstof loopt hij, hoe snel verbrandt hij het, etc.
Oud 09-09-2004, 22:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Katje schreef op 09-09-2004 @ 12:40 :
en omgekeerd. get it over with, je bent 16. Internationale relaties werken alleen als je oud en wijs en rijk bent.
Ben niet rijker dan de gelden van Groningen toelaten, maar heb wel een liefde in Italie... voor al meer dan 2 jaar...

Katje... kan het zijn dat je antwoord niet geheel genuanceerd is tot de mogelijke gebieden die een relatie mogelijk dan wel onmogelijk maken, daarbij denkende aan omgeving, opgroei mogelijkheden, goedkope vluchten, persoonlijkheden, echte liefde dan wel ware liefdes?

Een aantal subjecten en objecten waaraan aandacht geschonken moet worden alvorens de mogelijkheden van een internationale relatie geschat kunnen worden.

In andere woorden, begrijpend voor zij die niet wijs zijn (ging er even vanuit, dat gezien ik geen groot spaarvarken heb en ook maar 23 ben, dat mijn wijsheid van afzienbare afmetingen moet zijn... maar denk toch dat het niet klopt ), je opgesomt rijtje klopt niet geheel en is meer uitzondering dan de regel zelve.
Oud 10-09-2004, 00:46
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 08-09-2004 @ 23:04 :
wat moeten jullie tog met die italianen
wat moet jij met bijna-30-jarige gasten? pff..

ontopic : ik denk dat het niet gaat lukken, tis veel te ver, en het kost teveel geld en moeite op den duur denk ik
Oud 10-09-2004, 07:59
angel--1987
angel--1987 is offline
Love my boy! ik heb ook een leuke turkse jongen leren kennen in turkije...en ben ook verliefd geworden op hem..
maar probeer hem te vergeten het heeft toch geen zin...
ik kan niet daar heen komen en hij niet hierheen..
we smsen en bellen wel veel..
maa ik weet dat ik hem volgend jaar zie dat is 1 ding wat zeker is..
maar verder t leven gaat hier door..en k weet ook niet wat hij daar allemala uitspookt..
maar kut is t wel..
Oud 10-09-2004, 14:25
ninatje
ninatje is offline
heeejz
haha das toevallig ik heb ook een vriendje uit italië
dat is egt kei shit! ik bedoel het is nog wel aan enzo maar verder... je blijft hem toch kei errug missen enzo. als iemand me nou een reisje naar italië zou aanbiede zou ik zonder twijfel gaan. maar helaas is dat niet het geval. ik zie hem volgende zomer weer hopelijk is het dan nog aan. maarja
veel succes in ieder geval
kusjes nina
Oud 10-09-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-09-2004 @ 23:57 :
bla
ja maar kijk dan

Citaat:
ninatje schreef op 10-09-2004 @ 15:25 :
heeejz
haha das toevallig ik heb ook een vriendje uit italië
dat is egt kei shit! ik bedoel het is nog wel aan enzo maar verder... je blijft hem toch kei errug missen enzo. als iemand me nou een reisje naar italië zou aanbiede zou ik zonder twijfel gaan. maar helaas is dat niet het geval. ik zie hem volgende zomer weer hopelijk is het dan nog aan. maarja
veel succes in ieder geval
kusjes nina
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:20
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 10-09-2004 @ 08:59 :
Love my boy! ik heb ook een leuke turkse jongen leren kennen in turkije...en ben ook verliefd geworden op hem..
maar probeer hem te vergeten het heeft toch geen zin...
ik kan niet daar heen komen en hij niet hierheen..
we smsen en bellen wel veel..
maa ik weet dat ik hem volgend jaar zie dat is 1 ding wat zeker is..
maar verder t leven gaat hier door..en k weet ook niet wat hij daar allemala uitspookt..
maar kut is t wel..
Yep, dat is wel zo..je weet niet wat hij allemaal uitspookt.Maar als je verliefd bent, dan WIL je toch niet met een ander zoenen lijkt me?? En je kunt altijd in vakanties elkaar zien, niet alleen de zomervakantie! Oke, het is wel moeilijk..maar je moet er wat voor over hebben
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:21
Love my boy!
Love my boy! is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 09-09-2004 @ 11:13 :
kon wel eens zo zijn ja..hoe graag je het ook wil de kans dat het slaagt is heeeeeeel klein

is hij ook verliefd op jou?
Jaaaaaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Love my boy! schreef op 12-09-2004 @ 12:20 :
Yep, dat is wel zo..je weet niet wat hij allemaal uitspookt.Maar als je verliefd bent, dan WIL je toch niet met een ander zoenen lijkt me?? En je kunt altijd in vakanties elkaar zien, niet alleen de zomervakantie! Oke, het is wel moeilijk..maar je moet er wat voor over hebben
Hmmm, dus toch eindelijk de opmerking dat je niet weet wat hij daar allemaal uitspookt... tja, kan kloppen, maar dat weet je net zo min van een liefde op 10 km afstand of nog zelfs dichterbij.

In andere woorden, afstand maakt hierbij maar weinig verschil.
Reageren

Regels voor berichten