Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je precies beschrijft hoe mn ex zich voelt. Hij is nog steeds verliefd op me, maar ik heb het uitgemaakt. Hij hield veel van me, ik ook van hem hoor. Maar ik was geestelijk niet ver genoeg voor zo'n vaste relatie, hij echter wel..
Ik denk dus dat je echt precies beschrijft hoe hij zich nu voelt.. |
![]() |
||
Citaat:
wat hier staat zou zo uit mij gedachten kunnen komen ![]() vooral dit stukje!! ![]() Je denkt nog steeds dat degene die je verlaten heeft de ware voor je is en vergelijkt die de hele tijd met andere personen van dat geslacht, en weet je wat, je ex wint de hele tijd. Hij/zij is in alles beter, mooi, liever, grappiger enzovoorts. ik ken het hele gevoel en ikd acht dat echt de enige was, niet duzz gelukkig...
|
Tijdens een relatie merk je ook welke vrienden je echte vrienden zijn. Echte vrienden begrijpen dat je heel vaak bij je geliefde wilt zijn en zullen je daarom niet veel anders gaan beoordelen. Meestal gaat met het winnen van liefde, sommige vriendschappen verloren, maar andere worden ook weer aangesterkt, doodeenvoudig door het feit dat die andere vriend(in) je gevoelens begrijpt of probeert te begrijpen, en je er samen over kan praten.
|
Ik ken t psies......en ik wil er nu even niet over praten want tis vandaag juist zo'n dag dat ik de hele tijd aan m denk...
![]() Kuzzje IK
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zwart gat... fristi_zuiper | 4 | 23-08-2007 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Het veilige nest in het zwarte gat HipHopSter | 4 | 29-09-2004 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Zwarte gat keukentrappetje | 2 | 16-05-2004 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Zwart gat Mabo | 1 | 05-10-2002 10:58 | |
ARTistiek |
Het zwarte gat (verhaal --> meningen please *kijkt smekend* ;)) Verwijderd | 15 | 31-08-2001 19:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Zwarte gaten Pyro | 5 | 23-04-2001 19:54 |