Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 20:25
herby
herby is offline
Als ik iemand in mijn negeerlijst zet, waarom blijft de zoekfunctie dan wel naar die persoon zijn/haar reactie's zoeken? Dit is bijzonder vervelend, als je iemand op ignore hebt staan wil je die persoon (tijdelijk) uitbannen van je forumbestaan.

Kan dit gewijzigd?
Oud 30-08-2004, 20:28
Verwijderd
Waarom ga je zoeken naar de reacties van iemand die je wilt negeren...?

En de reacties van mensen uit je negeerlijst zijn toch sowieso vervangen door het-een-of-ander?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:30
herby
herby is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-08-2004 @ 21:28 :
Waarom ga je zoeken naar de reacties van iemand die je wilt negeren...?

En de reacties van mensen uit je negeerlijst zijn toch sowieso vervangen door het-een-of-ander?
Nee ik zoek op naam, en Paperz zit de hele tijd mijn naam te typen in topics, dus ik wil zijn reacties uitbannen van mijn zoekfunctie (Ik wil alleen mijn naam lezen in een nuttig zinsverband als ik er naar zoek)
Oud 30-08-2004, 20:37
Ghost
Ghost is offline
De ziel van BarbapapaX zit nu in Herby!!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:40
Prime Evil
Prime Evil is offline
Herby is een pussy. Ik bedoel, waarom zou iemand moeite doen dit te implementeren voor die 2 of 3 zielige aapjes die de ignore ook intensief gebruiken? Vooral niet voor zo'n huilbaby.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:47
herby
herby is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 30-08-2004 @ 21:40 :
Herby is een pussy. Ik bedoel, waarom zou iemand moeite doen dit te implementeren voor die 2 of 3 zielige aapjes die de ignore ook intensief gebruiken? Vooral niet voor zo'n huilbaby.
LOL, Ik gebruik ignore NOOIT, alleen er is 1 iemand die mij zwaar zit te irriteren en dat zelf ook weet.

En ik heb het gevoel dat dat een multi van je is.
Oud 30-08-2004, 20:48
Lorelei
Lorelei is offline
Je kan zien wie de reactie gepost heeft. Als je ziet dat het Paperz was, kijk je er toch gewoon lekker overheen.
Oud 30-08-2004, 20:49
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 21:48 :
Je kan zien wie de reactie gepost heeft. Als je ziet dat het Paperz was, kijk je er toch gewoon lekker overheen.
Niet als je 'toon topics' doet. Als ik 'toon posts' gebruik is het idd te zoen, maar die functie kan ik niet gebruiken omdat ie, voor mij, te onoverzichtelijk is.
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:47 :
LOL, Ik gebruik ignore NOOIT, alleen er is 1 iemand die mij zwaar zit te irriteren en dat zelf ook weet.

En ik heb het gevoel dat dat een multi van je is.
Ja, ik ben één en dezelfde persoon. Ik post al jaren onder Paperz en ik verander zelfs van ISP als ik dat doe, zodat ik heel erg undercover kan blijven. Denk na, domme sukkel. Nee: get a life.
Met citaat reageren
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 21:48 :
Dat zou ik ook denken

en herby (jaaaaaaaaaa ik weer) als je nou de moeite nam andermans reacties te lezen had je hier de eerste zin gelezen:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=941142
Oud 30-08-2004, 20:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:49 :
Niet als je 'toon topics' doet. Als ik 'toon posts' gebruik is het idd te zoen, maar die functie kan ik niet gebruiken omdat ie, voor mij, te onoverzichtelijk is.
Mjuist ja. Dus jij wil dat mensen software gaan bouwen/veranderen zodat jij makkelijker op naam kunt zoeken. Top idee.
Oud 30-08-2004, 20:51
Paperz
Paperz is offline
Verder is 't alleen recht op een naam vragen erg egoistisch

ik heb ook de nicknam JUH
als ik die in de zoekfunctie invoer (en met namen een tijdje terug) dan kreeg ik belachelijk veel hits van mensen die dat gebruikte...
Oud 30-08-2004, 20:53
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:49 :
Dat zou ik ook denken

en herby (jaaaaaaaaaa ik weer) als je nou de moeite nam andermans reacties te lezen had je hier de eerste zin gelezen:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=941142
In dergelijke zinnen mag je mijn naam best gebruiken, daar heb ik geen last van, maar als je de hele tijd posts met "herby" en verder niets er in plaatst in alle mogelijke topics is dat BIJZONDER irritant.

Maar blijkbaar vind jij dit normaal gedrag en ben je van mening dat je geheel in je recht staat, in dat geval halen we er wel een derde, onafhankelijke, partij bij. De forumbazen. Ik heb hier zo'n hekel aan, mensen die gewoon maar door blijven sarren om het sarren.

De eerste zin uit die posts slaat voor mij als een tang op een varken, oftewel, ik kan er geen touw aan vast knopen. Je zult toch iets duidelijker moeten zijn.
Oud 30-08-2004, 20:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:53 :
De eerste zin uit die posts slaat voor mij als een tang op een varken, oftewel, ik kan er geen touw aan vast knopen. Je zult toch iets duidelijker moeten zijn.
Ik maak uit die zin op dat-ie je even aan het testen was. Maar misschien heb ik het fout.
Oud 30-08-2004, 20:54
herby
herby is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 30-08-2004 @ 21:49 :
Ja, ik ben één en dezelfde persoon. Ik post al jaren onder Paperz en ik verander zelfs van ISP als ik dat doe, zodat ik heel erg undercover kan blijven. Denk na, domme sukkel. Nee: get a life.
Ok, je overtreed hier dus forumregels, dat weet je?
Oud 30-08-2004, 20:55
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 21:51 :
Mjuist ja. Dus jij wil dat mensen software gaan bouwen/veranderen zodat jij makkelijker op naam kunt zoeken. Top idee.
Nee, maar als ik iemand op mijn ignore lijst heb staan hoef ik verder niets meer van die persoon te lezen.
Oud 30-08-2004, 20:55
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:53 :
In dergelijke zinnen mag je mijn naam best gebruiken, daar heb ik geen last van, maar als je de hele tijd posts met "herby" en verder niets er in plaatst in alle mogelijke topics is dat BIJZONDER irritant.

Maar blijkbaar vind jij dit normaal gedrag en ben je van mening dat je geheel in je recht staat, in dat geval halen we er wel een derde, onafhankelijke, partij bij. De forumbazen. Ik heb hier zo'n hekel aan, mensen die gewoon maar door blijven sarren om het sarren.

Jij zegt dat je veel moeite hebt met het zoeken in topics naar je naam en dat je er veel tijd aan besteed...
maar in veel gevallen stond je binnen no-time met een reactie..
Ik nam dus de proef op de som... in hoeverre jij daar werkelijk moeite mee had (dat zegt die eerste zin)
Oud 30-08-2004, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:55 :
Nee, maar als ik iemand op mijn ignore lijst heb staan hoef ik verder niets meer van die persoon te lezen.
Dan moet je òf niet op naam zoeken, òf toon posts doen òf zo snel mogelijk het topic weer weg klikken.

Dit is echt puur gezeik, weet je. Bovendien houdt Paperz echt wel op.. hij wilde alleen even z'n punt bewijzen.
Oud 30-08-2004, 20:56
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:51 :
Verder is 't alleen recht op een naam vragen erg egoistisch

ik heb ook de nicknam JUH
als ik die in de zoekfunctie invoer (en met namen een tijdje terug) dan kreeg ik belachelijk veel hits van mensen die dat gebruikte...
Ja, maar dat ligt aan je nickname en dat had je aan kunnen zien komen. Kom op zeg, iemand die als nickname 'de', 'het' of 'een' heeft weet hij ook dat die woorden gebruikt worden.

Herby is geen normaal nederlands woord dus ik mag er vanuit gaan dat het niet vaak gebruikt wordt, oftewel: het is prima voor een nickname.
Oud 30-08-2004, 20:57
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:54 :
Ok, je overtreed hier dus forumregels, dat weet je?
Zeg, zwakbegaafde, niet om jouw 'soort' te dissen hoor, maar je mag best wat meer moeite doen om een post te lezen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:57
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 21:54 :
Ik maak uit die zin op dat-ie je even aan het testen was. Maar misschien heb ik het fout.
Geen idee. Maar als iemand een zin typt die ik niet kan lezen lees ik hem niet.

Als hij nu in het russisch gaat schrijven ga ik ook niet opzoeken wat ie bedoelt.
Oud 30-08-2004, 20:58
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:56 :
Ja, maar dat ligt aan je nickname en dat had je aan kunnen zien komen. Kom op zeg, iemand die als nickname 'de', 'het' of 'een' heeft weet hij ook dat die woorden gebruikt worden.

Herby is geen normaal nederlands woord dus ik mag er vanuit gaan dat het niet vaak gebruikt wordt, oftewel: het is prima voor een nickname.
Nou mijn nickname was er anders veel eerder nadat iedereen 't gebruikte
verder weet ik zeker in 2 gevallen dat herby bij populaire TV - aangelegen werd gebruikt... maar dat terzijde
Oud 30-08-2004, 20:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:57 :
Geen idee. Maar als iemand een zin typt die ik niet kan lezen lees ik hem niet.

Als hij nu in het russisch gaat schrijven ga ik ook niet opzoeken wat ie bedoelt.
Nou, je hebt net een uitleg gekregen van Paperz en wat ik zei klopte. Zo moeilijk was de zin toch niet?
Oud 30-08-2004, 20:59
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:55 :
Jij zegt dat je veel moeite hebt met het zoeken in topics naar je naam en dat je er veel tijd aan besteed...
maar in veel gevallen stond je binnen no-time met een reactie..
Ik nam dus de proef op de som... in hoeverre jij daar werkelijk moeite mee had (dat zegt die eerste zin)
Het was een topic met één pagina, daar heb ik ook geen problemen mee, het zijn de topics met meerdere pagina's

plus 'diegene' is allang uit mijn negeerlijst omdat de negeerfunctie gewoon niet goed werkt.
Oud 30-08-2004, 21:00
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 21:56 :
Dan moet je òf niet op naam zoeken, òf toon posts doen òf zo snel mogelijk het topic weer weg klikken.

Dit is echt puur gezeik, weet je. Bovendien houdt Paperz echt wel op.. hij wilde alleen even z'n punt bewijzen.
Onzin, want het waren topics met één pagina, en ik heb altijd gemeld dat ik problemen had als er meerdere pagina's waren
Oud 30-08-2004, 21:00
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 21:57 :
Maar als iemand een zin typt die ik niet kan lezen lees ik hem niet.
Hoe weet je dan of je 'm niet kan lezen?
Oud 30-08-2004, 21:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:00 :
Onzin, want het waren topics met één pagina, en ik heb altijd gemeld dat ik problemen had als er meerdere pagina's waren
Deze zin begrijp ik (in de context) niet helemaal.. zal ik 'm maar gewoon niet lezen dan en doen alsof je het nooit gezegd hebt?
Oud 30-08-2004, 21:01
herby
herby is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 21:57 :
Zeg, zwakbegaafde, niet om jouw 'soort' te dissen hoor, maar je mag best wat meer moeite doen om een post te lezen.
Lol, jij bent zwakbegaafder dan ik. Ik doe genoeg moeite om een post te lezen. En nee, jouw 'soort' kan mijn 'soort' niet dissen omdat mijn 'soort' prima weet dat jouw 'soort' enorm zielig is. Ik heb ooit met een vriendengroep van jouw 'soort' rondgehangen maar ik was snel weg omdat ze zo vreselijk kinderlijk waren.
Oud 30-08-2004, 21:02
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 21:58 :
Nou mijn nickname was er anders veel eerder nadat iedereen 't gebruikte
verder weet ik zeker in 2 gevallen dat herby bij populaire TV - aangelegen werd gebruikt... maar dat terzijde
dat is herbie, niet herby
Oud 30-08-2004, 21:02
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:00 :
Ook dat is niet waar... ik heb concreet diverse topics genomen...
Oud 30-08-2004, 21:03
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:00 :
Hoe weet je dan of je 'm niet kan lezen?
omdat ik het wel probéér in de eerste instantie
Oud 30-08-2004, 21:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:03 :
omdat ik het wel probéér in de eerste instantie
En dan vraag je niet: wat bedoel je eigenlijk?
Oud 30-08-2004, 21:04
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:02 :
Ook dat is niet waar... ik heb concreet diverse topics genomen...
Ja, maar de reactie met 'herby' stond op moment dat ik ze zocht altijd onderaan de posts dus ze waren snel gevonden.

Dit is echter niet altijd het geval
Oud 30-08-2004, 21:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:04 :
Ja, maar de reactie met 'herby' stond op moment dat ik ze zocht altijd onderaan de posts dus ze waren snel gevonden.

Dit is echter niet altijd het geval
Dan waren het of hele oninteressante topics.. of jij was er zo snel bij dat het nog de laatste reactie was
Oud 30-08-2004, 21:05
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 22:03 :
En dan vraag je niet: wat bedoel je eigenlijk?
Nope, ik heb op dit moment genoeg topics/reacties te lezen, heb dr niet zo veel tijd voor

nee ok, das een fout van mij. Geef ik toe. Maar dan nog, mijn naam overal nutteloos noemen is bijzonder irritant
Oud 30-08-2004, 21:06
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:01 :
Lol, jij bent zwakbegaafder dan ik. Ik doe genoeg moeite om een post te lezen. En nee, jouw 'soort' kan mijn 'soort' niet dissen omdat mijn 'soort' prima weet dat jouw 'soort' enorm zielig is. Ik heb ooit met een vriendengroep van jouw 'soort' rondgehangen maar ik was snel weg omdat ze zo vreselijk kinderlijk waren.
Zeg snaak. Snap je überhaupt wel wat ik zeg? Maargoed, definieer mijn soort. Definiëren is het beschrijven van.
Met citaat reageren
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 22:05 :
Dan waren het of hele oninteressante topics.. of jij was er zo snel bij dat het nog de laatste reactie was
Het waren oninterresante topics, en ik was er bij toeval snel bij
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:05 :
Nope, ik heb op dit moment genoeg topics/reacties te lezen, heb dr niet zo veel tijd voor

nee ok, das een fout van mij. Geef ik toe. Maar dan nog, mijn naam overal nutteloos noemen is bijzonder irritant
oh, dat het irritant is, geloof ik zo. Maar ik vind wel dat je zeurt, mede omdat Paperz het dus alleen maar deed als testje en er ook echt wel weer mee ophoudt.
Oud 30-08-2004, 21:07
herby
herby is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 22:06 :
Zeg snaak. Snap je überhaupt wel wat ik zeg? Maargoed, definieer mijn soort. Definiëren is het beschrijven van.
Ja ik snap wel wat je zegt: Je probeert mij al langer dan vandaag te 'dissen'
Ik vind het infantiel, maar je moet het zelf weten.
1. het heeft geen enkel effect
2. vroeg of laat geef je me een inkoppertje
Oud 30-08-2004, 21:08
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 22:06 :
oh, dat het irritant is, geloof ik zo. Maar ik vind wel dat je zeurt, mede omdat Paperz het dus alleen maar deed als testje en er ook echt wel weer mee ophoudt.
Ik heb gezegd dat ie moest ophouden maar nu is weer inlog heeft hij het wéér een paar keer gedaan
Oud 30-08-2004, 21:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:08 :
Ik heb gezegd dat ie moest ophouden maar nu is weer inlog heeft hij het wéér een paar keer gedaan
Achgut
Oud 30-08-2004, 21:09
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:05 :
Voor jouw was het mss nutteloos, maar voor de test was 't zeker nuttig...
Oud 30-08-2004, 21:10
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:08 :
vertel?
Ik heb geen PM ontvangen hoor...
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:07 :
Ja ik snap wel wat je zegt: Je probeert mij al langer dan vandaag te 'dissen'
Ik vind het infantiel, maar je moet het zelf weten.
1. het heeft geen enkel effect
2. vroeg of laat geef je me een inkoppertje
Dat je me alleen maar kan dissen met behulp van een inkoppertje geeft al aardig weer hoe jouw 'soort' in elkaar zit. Maar ik vroeg je wat.
Met citaat reageren
herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 22:09 :
Achgut
Wat ik dus probeer te zeggen: Het testje is blijkbaar uit de hand gelopen of het was in de eerste instantie geen testje
Oud 30-08-2004, 21:11
herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:10 :
vertel?
niet per PM, in een van die topics
Oud 30-08-2004, 21:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:10 :
vertel?
mja.. je zou het als vertellen kunnen zien
Oud 30-08-2004, 21:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:10 :
Wat ik dus probeer te zeggen: Het testje is blijkbaar uit de hand gelopen of het was in de eerste instantie geen testje
Niet waar, de test zou niets hebben betekend als hij het maar 2 keer had gedaan.
Oud 30-08-2004, 21:12
Nonaj
Nonaj is offline
Hier hebben we toch PM of MSN voor?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:13
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:11 :
niet per PM, in een van die topics
Ah maar zie 't verschil... ik itt tot jou hoef niet alle reacties op mijn posts te lezen...
En ik zou verder (ik ga 't verder niet opzoeken) vragen of iemand stop ipv te zeggen dat ze moeten stoppen... dat terzijde
Reageren

Regels voor berichten