Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Lees het krantenartikel op deze site eens:
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=29829 Daarin staat dat wanneer de cafeine schadelijk zijn kan, je grote hoeveelheden ervan binnen moet krijgen, en zoveel drank krijg je niet naar binnen. Verder hebben ze het nog over de stofjes suiker, Glucuronolactone en taurine, ook ingredienten van de energiedrankjes. Kijk ook eens op de volgende sites: http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...rt&art_id=2071 http://www.jeffs-place.nl/viewmessage.php?page_id=613 http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html (En dan onder het kopje 'Smartdrugs, smartproducts en ecodrugs' kijken.)
Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 23:58. |
![]() |
||
Citaat:
Maar YPrue bedankt voor de artikelen, heb ze nog niet gelezen, ga dat zo doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het spul alleen drinken wanneer het echt niet anders kan, nooit elke dag een blikje oid. Eet dan gewoon gezond en genoeg zodat je daar je gezonde energie uit kan halen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
isotoon, hypertoon en hypotoon |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat gezegd, ik drink belachelijke hoeveelheden koffie.. ![]() energiedrinks zijn niet onmiddelijk heel erg slecht voor je, je moet alleen uitkijken als je hartproblemen hebt of regelmatig drugs als XTC slikt. de combinatie XTC, Redbull en Vodka heeft al meerdere mensen het leven gekost. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tuurlijk is het wel schadelijk, in grote hoeveelheden... En als je de hele dag geen flikker doet en dat spul steeds drinkt is t ook niet echt gezond..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() kava, ephedrine, redbull... wat nog meer? koffie? suiker? maar goed, er zijn al een aantal landen die toegevoegde caffeine verbieden, dus het zou me niet zo veel verbazen ![]() Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 00:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
a) dat spul ziet eruit als de gelbrandstof die wij gebruiken in onze fonduebrander b) axe geuren zijn werkelijk het meest walgelijke, hoofdpijnverwekkende geuren waarmee ik ooit in contact ben geweest. en ik ben zo eentje die dieseldampen kan waarderen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b) axe geuren zijn werkelijk het meest walgelijke, hoofdpijnverwekkende geuren waarmee ik ooit in contact ben geweest. en ik ben zo eentje die dieseldampen kan waarderen ![]() Ik weet niet over welke geur je het hebt (er zijn verschillende) maar ik vind ze niet stinken..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*kucht en wijst naar post van Qamra twee posts verder* Bovendien zit je steeds op "het gerucht" in te hakken met als motief dat een gerucht een gerucht is. Erg vreemd. ![]() Laatst gewijzigd op 10-08-2004 om 14:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Energiedrank? hondenfreak | 63 | 10-08-2016 17:04 | |
Eten & Drinken |
"Europees verbod op energiedrank in de maak" Henk Bartels | 31 | 15-02-2015 19:10 | |
Eten & Drinken |
Nep - energiedrank Fosca | 21 | 15-11-2008 23:37 | |
Eten & Drinken |
EnergieDrankjes k0eii | 2 | 15-06-2005 18:33 | |
Drugs & Alcohol |
red bull en Frankrijk JCG | 55 | 13-06-2005 15:43 | |
Eten & Drinken |
A en B merken vergelijken/"promoten" E Che Guevara | 55 | 10-06-2005 12:12 |