Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 16:33
Coertlover
Coertlover is offline
Oke mensen dit gaat een heel lang verhaal worden dus hou je vast.
Ik heb een vriend, nu al bijna 2 jaar, en onze relatie gaat niet altijd even goed. De laatste paar maanden ging het steeds slechter en in die tijd ben ik iemand anders leuk gaan vinden.

Hij geeft mij veel aandacht die ik soms miste bij mijn vriend en geeft heel veel complimentjes. Hij vertelt veel dingen over zichzelf alsof hij mij in vertrouwen neemt. Hij zegt zelf dat hij heel veel van mij houdt en dat heb ik heel erg lang geloofd.
Hij vertelde mij ook veel dingen over zijn ex, onder andere dat ze nog wel eens met elkaar naar bed gaan, gewoon voor de sex. Verder vertelde hij mij veel over hun relatie en ook waarom het volgens hem uitgegaan zou zijn. Ik vertelde hem ook dingen en nam hem ook in vertrouwen. In vertrouwen over mijn verleden en in vertrouwen over mijn relatie met mijn vriend.

Hij vertelde mij ook dat hij steeds meer problemen kreeg met zijn ex en dat ze vaak ruzie hadden. Zij loog tegen hem en hij wilde de ene keer wel wat met haar te maken hebben en de andere keer niet. Alles wat hij mij vertelde geloofde ik. Een paar weken geleden vertelde hij mij dat hij zijn ex niet meer wilde zien en ook geen sex meer met haar wilde. Hij wilde voor mij kiezen en zou niet meer naar haar toe gaan voor sex en voor andere dingen. Hij wilde wel contact met haar houden.

Toen ging ik op vakantie met mijn vriend en hij ging die week dat ik net terug was ook een week weg. We hadden elkaar dus al die tijd nog niet gezien, alleen gesproken en heel veel gesmst.
Toen hij dus op vakantie was sprak ik met een gemeenschappelijke vriend die ineens vroeg of ik met hem gezoend had. Aangezien ik deze vraag totaal niet begreep ging ik verder vragen. Deze vriend bleek het weer van zijn ex te hebben en ik was kwaad op degene die mij dus leuk scheen te vinden maar dingen vertelde die niet klopte. Ik werd dus boos op hem omdat hij het tegen zijn ex had verteld en hij werd boos op zijn ex dat zij aan het roddelen was.

Toen heeft zijn ex dus de stap genomen mij toe te voegen op msn. Zij was het zat op de een of andere manier en wilde nu van mij wel eens het verhaal horen hoe alles zat. We hebben veel verhalen uitgewisseld en het blijkt nu dat hij tegen ons allebei gelogen heeft.
Tegen mij had hij bijvoorbeeld gezegd dat hij geen sex meer met haar zou hebben een paar weken geleden, terwijl dat op dat moment, nu een paar dagen geleden, pas 6 dagen geleden geweest zou zijn. Dit ontkende hij daarna weer bij mij. Later vertelde hij weer dat het wel gebeurd was maar dat hij het vergeten was en ik ben nog nooit zo boos op iemand geweest.

Mijn echte vriend is te vertrouwen, hij, die ik nu echt leuk vind, blijkbaar niet.
Nu wil hij mij deze week alles uit gaan leggen. Wat er gebeurd is, wat hij gelogen heeft etc.
Ik weet echt niet wat ik moet verwachten en al helemaal niet hoe ik met deze situatie om moet gaan. Misschien iemand die tips heeft voor het gesprek wat ik met hem ga hebben? Of denken jullie dat ik hem helemaal maar niet meer moet spreken en geloven en me echt op mijn vriend moet richten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 16:43
Verwijderd
Ik zou je vriend dumpen want je voelt duidelijk weinig meer voor hem. Verder contact verbreken met die andere gozer.

Tsja, als nu eens wat minder vrouwen in al die leugens zouden trappen zouden er ook minder mannen zijn de boel aan elkaar liegen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:48
Susu
Susu is offline
Ik heb je hele verhaal gelezen. En wat ik me dus afvraag;
zou je die jongen die je echt leuk vind nog kunnen vertrouwen nadat je weet dat hij tegen je liegt en verhalen over je verzint?
Als je nu al weet dat je hem niet vertrouwd maak je het denk ik alleen maar moeilijker als je wat met hem afspreekt..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:54
filia dei
filia dei is offline
Nou, ik zou hem wel de kans geven om het uit te leggen. Misschien is er wel gewoon een misverstand of zo (lijkt 'r trouwens niet op). Verder vraag ik me af waarom je je vriend waar je 2 jaar mee hebt zou dumpen voor zo'n leugenaar. Als je dan toch moeite gaat doen voor een relatie dan maar liever voor diegene die je al hebt. Dan voor degene die al gedoemt is te mislukken omdat die jongen niet te vertrouwen is.
Oud 24-08-2004, 16:56
Coertlover
Coertlover is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2004 @ 17:43 :
Ik zou je vriend dumpen want je voelt duidelijk weinig meer voor hem.

Dit slaat nergens op. Er is niemand van wie ik meer hou dan van mijn eigen vriend. Alleen de spanning is een beetje weg en ik ben niet meer verliefd op hem. Dit betekent niet dat ik weinig voor hem voel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:34
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Coertlover schreef op 24-08-2004 @ 17:56 :
Dit slaat nergens op. Er is niemand van wie ik meer hou dan van mijn eigen vriend. Alleen de spanning is een beetje weg en ik ben niet meer verliefd op hem. Dit betekent niet dat ik weinig voor hem voel.
Ik zou aan je relatie met hem werken. Dus veel met elkaar praten, niet allemaal sleur-dingen doen(denk aan naar ouders gaan enzo), en nieuwe dingen ontdekken. Samen dus dingen gaan doen die jullie normaal niet zouden doen, en dan misschien ook in de sex , als jullie die hebben natuurlijk. Ik zou hem vertellen over de 'verkeerde' jongen, zodat jullie vertrouwen weer goed is enzo. Merken dat je elkaar kan vertrouwen, dat je het dus verteld als er zoiets gebeurd, is ook wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 18:54
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Coertlover schreef op 24-08-2004 @ 17:56 :
Dan moet je meer aan de relatie met je vriend werken in plaats van je op die andere jongen -die blijkbaar alleen maar tegen je liegt- te storten.
Oud 25-08-2004, 03:45
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 24-08-2004 @ 19:54 :
Dan moet je meer aan de relatie met je vriend werken in plaats van je op die andere jongen -die blijkbaar alleen maar tegen je liegt- te storten.
Idd, ik vind dit erg oneerlijk tegenover je vriend.. maak het dan uit... als er dingen ni tlekker zitten tussen julie moet je dat met hem uitwerken, niet met een ander jong die je ook nog es lekker zit te beduvelen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 08:50
Maarten
Maarten is offline
Die andere jongen is duidelijk fout. Met hem moet je dus echt niks beginnen en ik zou niet naar ze uitleg luisteren dat wordt toch een opeenhoping van leugens.

En die jongen die je ne leuk vindt, ik zou hem niet aan het lijntje houden en dumpen. Je bent ZO bereid hem te dumpen als je een leukere jongen tegen komt en dat vind ik zwak van je. Dump hem dan nu meteen maar ipv veilig te stellen wat je al hebt uit angst dat je niet meteen iets vindt.

Smul niet van twee walletjes in andere woorden

En jij bent net zo een leugenaar als die huidige jongen vind ik, want je bent bezig met andere jongens terwijl je een trouwe jongen hebt. ECHT FOUT vind ik dat en zeer hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:14
All of Me
All of Me is offline
doe wat je leuk vind het leven draait eerder om de lol dan om de elende
Oud 25-08-2004, 09:32
Coertlover
Coertlover is offline
Citaat:
Maarten schreef op 25-08-2004 @ 09:50 :
Die andere jongen is duidelijk fout. Met hem moet je dus echt niks beginnen en ik zou niet naar ze uitleg luisteren dat wordt toch een opeenhoping van leugens.

En jij bent net zo een leugenaar als die huidige jongen vind ik, want je bent bezig met andere jongens terwijl je een trouwe jongen hebt. ECHT FOUT vind ik dat en zeer hypocriet.
Oke met het eerste ben ik het eens. Met de rest niet. Mijn vriend weet hoe ik me voel, daar heb ik het veel met hem over gehad. Vooral over onze relatie. Bovendien ik smul niet van twee walletjes.. ik smul er maar van 1.. hehe
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:43
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Mja op zich vind ik niet dat je veel meer verdiend aangezien je je vriend ookhartstikke bedondert .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 10:10
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Coertlover schreef op 25-08-2004 @ 10:32 :
Oke met het eerste ben ik het eens. Met de rest niet. Mijn vriend weet hoe ik me voel, daar heb ik het veel met hem over gehad. Vooral over onze relatie. Bovendien ik smul niet van twee walletjes.. ik smul er maar van 1.. hehe
Van de verkeerde, ja.

@ All of Me. Leven draait idd meer om lol dan om elLende, maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen aan het lijntje moet houden/tegen ze moet liegen oid.
Oud 25-08-2004, 10:18
Verwijderd
Ik zou sowieso geen contact meer aangaan met die gozer die je helemaal bedrogen heeft! Ik zou eerlijk tegen je huidige vriend zijn, en probeer er achter te komen wat je nou precies voor hem voelt! Is dit gevoel niet genoeg?, Dump hem dan.. en blijf niet bij hem plakken! Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
het is grappig hoe je in dat hele verhaal misschien 2 keer je vriend noemt en serieus naar een andere jongen kijkt en dan zegt dat het nergens op slaat als iemand de suggestie doet om hem te dumpen

ik ben het eens met Mephostophilis
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:16
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Lynn schreef op 25-08-2004 @ 11:10 :
Van de verkeerde, ja.

@ All of Me. Leven draait idd meer om lol dan om elLende, maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen aan het lijntje moet houden/tegen ze moet liegen oid.
Nou ja is meer zo bedoeld dat je misschien wel eens verder moet kijken dan blijven haken in iets wat niet <meer> leuk is !!
Oud 28-08-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 25-08-2004 @ 18:54 :
het is grappig hoe je in dat hele verhaal misschien 2 keer je vriend noemt en serieus naar een andere jongen kijkt en dan zegt dat het nergens op slaat als iemand de suggestie doet om hem te dumpen

Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:12
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 25-08-2004 @ 18:54 :

Second.
Oud 29-08-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2004 @ 17:43 :
Ik zou je vriend dumpen want je voelt duidelijk weinig meer voor hem. Verder contact verbreken met die andere gozer.

Tsja, als nu eens wat minder vrouwen in al die leugens zouden trappen zouden er ook minder mannen zijn de boel aan elkaar liegen.
Jij bent het (weer) waard te quoten

no1; mee eens.

Ga aan je relatie werken.
Verder in het topic staat dat je het niet kwijt wil, maar je ook niet meer verliefd bent. In mijn ogen is dit OF gewenning OF 'houden van' geworden. In diezelfde volgorde.
Bij gewenning is het raar voor jou, maar logisch. Dit is geen relatie meer. 'Dumpen'.
Bij 'houden van' mis ik in jou posts dan alsnog de 'glow' van je liefde. Uiteindelijk zie ik dus gewenning, geen 'houden van', je praat meer over die andere jongen dan over je werkelijke vriend (jezus wat klinkt ik shrinkerig).

Degene waar jij 'wat voor voelt' is 'het groenere gras' en eigenlijk val ik dan weer terug op mn laatste; je eigen vriend is niet interessant genoeg meer, overduidelijk.

no2; Juh, meestal de vrouwen zijn erg goed in naief zijn.

Mensen zouden gewoon over het algemeen minder moeten gaan liegen, en daarbij moeten mensen eens wat meer gaan zien, sociale intelligentie kweken en logisch nadenken.
Minder aanstellen, gewoon doen.
Het leven is geen drama, het leven is om van te leren en te genieten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:29
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Voor mij is zoiets erg simpel, maar ik begrijp dat het moeilijk kan zijn voor jou:

Ten eerste maak het gewoon uit met je vriend want als je "gezelli" met zijn 2-en op vakantie ben en ondertussen zit te smsen met een andere vlam dan zit "de kanariepiet niet meer op zijn stokie" met andere woorden er zit dan iets helemaal nie goed en ik vin dat je hem voor de gek aan het houden ben. want misschien heeft hij wel niks door en denkt ie dat alles koek en ei is... maar ondertussen...

Ten tweede mensen die eenmaal gelogen hebben zullen dat de volgende keer gewoon weer doen.
Ik vin die gozah erg zielig als hij verhalen loopt te verzinnen dat jullie gezoend hebben. Dat doet ie gewoon om zich "the man" te voelen bij vrienden of zijn ex. Aan zo iemand heb je echt helemaal geen fuck. Kan je beter "trouwen" met een zak aardappelen.

Simpel: dumpen allebei die hap!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 20:00
Verwijderd
Nouja, die onbetrouwbare jongen is onbetrouwbaar dus daar heb je niet veel aan. Die zou ik dus maar laten zitten.

En je zegt wel dat je heel veel om je vriend geeft, maar zo kom je niet echt over. Dus ik zou toch maar eens echt nadenken of je nou echt om hém geeft of dat je het gewoon wel makkelijk vindt om een vriend te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten