Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ All of Me. Leven draait idd meer om lol dan om elLende, maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen aan het lijntje moet houden/tegen ze moet liegen oid. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() no1; mee eens. Ga aan je relatie werken. Verder in het topic staat dat je het niet kwijt wil, maar je ook niet meer verliefd bent. In mijn ogen is dit OF gewenning OF 'houden van' geworden. In diezelfde volgorde. Bij gewenning is het raar voor jou, maar logisch. Dit is geen relatie meer. 'Dumpen'. Bij 'houden van' mis ik in jou posts dan alsnog de 'glow' van je liefde. Uiteindelijk zie ik dus gewenning, geen 'houden van', je praat meer over die andere jongen dan over je werkelijke vriend (jezus wat klinkt ik shrinkerig). Degene waar jij 'wat voor voelt' is 'het groenere gras' en eigenlijk val ik dan weer terug op mn laatste; je eigen vriend is niet interessant genoeg meer, overduidelijk. no2; Juh, meestal de vrouwen zijn erg goed in naief zijn. Mensen zouden gewoon over het algemeen minder moeten gaan liegen, en daarbij moeten mensen eens wat meer gaan zien, sociale intelligentie kweken en logisch nadenken. Minder aanstellen, gewoon doen. Het leven is geen drama, het leven is om van te leren en te genieten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #23! Verwijderd | 489 | 27-03-2005 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Vriend liegt x_roosje_x | 15 | 04-03-2004 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Moeder liegt tegen me? joopie12 | 20 | 13-01-2004 14:01 | |
Liefde & Relatie |
Player en respect Sonrisa | 39 | 10-10-2003 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Algemene schoolzaken |
Help...ernstige leraar en we weten niet meer wat we tegen hem moeten... Eend | 6 | 12-01-2002 18:53 |