Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 09:37
eveline86
eveline86 is offline
Nou, de titel van de topic zegt waarschijnlijk al genoeg!aangezien mn vriendin en ik geen sk en na kunnen, en ook nie te veel van wi snappen, hebben we besloten een pws te maken voor bio... Iemand suggesties? liefs
Oud 03-09-2004, 10:16
MasterB
MasterB is offline
Een maatschappelijke titel zou ik wel weten:

Is het verstandig voor mij om opnieuw mijn school te beginnen wanneer ik niet goed ben in beta-vakken?

Op deze site zijn volgens mij GENOEG ideeen voor werkstukken te vinden. Vraag je eerst eens af of je puur theoretisch of ook praktisch te werk wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:48
halilo
halilo is offline
wat wil je nou later worden. ik wil bijv tandarts worden en daarom doe ik over tandheelkunde. doe over je toekomstige beroep.

groetjes, Halil
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
halilo schreef op 03-09-2004 @ 11:48 :
wat wil je nou later worden. ik wil bijv tandarts worden en daarom doe ik over tandheelkunde. doe over je toekomstige beroep.

groetjes, Halil
sluit ik me bij aan...

doe het over iets wat je leuk vind en waar je veel over kan vertellen.. en gebruik de zoekfunctie van het forum en scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:36
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wij wouden dat een praticum de hoofdmoot van onze profielwerk stuk was. We kozen er daarom voor om iets te doen met bodem verontreining. Het idee was lood concentraties te meten in schone grond, sterk vervuilde grond en van langs een autosnelweg. Zo konden we bepalen wat 100 jaar autos percies aanricht langs de snelweg. Tegelijk wouden we plantjes laten ontkiemen op een cultuur verontreinigd met lood, in verschillende concentraties, om zo zelf een schaal te maken voor hoe veel schade de lood ongeveer deed aan het milieu.

Maar volgens onze leraar is het misschien niet mogelijk om zo percies lood concentraties te meten als we zouden willen, met onze beperkte middelen. Bovendien dacht hij dat we misschien ook niet echt iets zouden vinden van langs de snelweg, omdat het misschien uitgespoelt is naar het grondwater in de loop van de jaren. Anyway

we zoeken nog iets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 18:06
bloed
bloed is offline
Citaat:
ladygirl86 schreef op 03-09-2004 @ 10:37 :
Nou, de titel van de topic zegt waarschijnlijk al genoeg!aangezien mn vriendin en ik geen sk en na kunnen, en ook nie te veel van wi snappen, hebben we besloten een pws te maken voor bio... Iemand suggesties? liefs

Mijn vriendin heeft t over DNA technlogie gedaan?? misshien is t goed!!!!

of over t werking van de longen! das heel ingewikkeld ik weet, maar t is wel de moeite waard!

bloed
Oud 03-09-2004, 23:10
Ratbout
Ratbout is offline
ik heb genetische practica met fruitvliegje gedaan..leuk joh..
Reageren

Regels voor berichten