Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De naam van een klasgenote op wie ik me vorig jaar nog minstens twintig keer heb afgetrokken. Wat overigens niet veel is. Ik doe het minstens 15 keer in de week dusse |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoon reactie als: De naam van een klasgenote waar ik me vorig jaar nog minstens 20 keer op heb afgetrokken. Dat zegt toch genoeg man.... Je zit een beetje de halve dag achter je pc te rukken op je eigen hersenspinsels. En aangezien jij je graag wilt inschrijven bij de sosialedienst. wil je ook nog betaald worden voor zoon zielig vies leventje Ik hoop voorje dat je 20 ben zoals je zegt in een andere post want als je 29 zou zijn dan ben je echt zielig...... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ruk maar een keer of 20 op/over mijn naam mss dat je hem daarna weer vergeet..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
k dacht, wat raar! bleek dat iemand tegen mn fiets had getrapt en dat het sleuteltje afgebroken was ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Fitniss 14 jaar stefan9876 | 63 | 27-01-2011 18:39 | |
Lifestyle |
Is jullie ooit zoiets overkomen? anjali | 7 | 28-03-2010 12:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |