Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 11:41
Caligula
Caligula is offline
Om het maar even zo uit te drukken; het uitvoerig bekijken van voorbij lopende vrouwlijke soortgenoten met vrienden/collegae van je en daar ook het nodige commentaar op geven.

Wie doet dat ook wel eens?

En daarnaast vraag ik me af of alleen mannen dat doen, of dat vrouwen net zo goed van vleeskeuren houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 11:55
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik bekijk ook mannen als ik op straat loop, niet dat het me iets doet maar kijken mag toch?

ik bekijk overigens ook vrouwen maar das meer met reden om commentaar te geven op kleding of uiterlijk oid
Oud 30-08-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 30-08-2004 @ 12:55 :
ik bekijk ook mannen als ik op straat loop, niet dat het me iets doet maar kijken mag toch?

ik bekijk overigens ook vrouwen maar das meer met reden om commentaar te geven op kleding of uiterlijk oid
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:58
Verwijderd
Als ik een opzienbarend knap meisje zie langslopen, wil ik dat soms nog weleens mededelen aan mijn matties, maar ik ga geen oerkreten slaken gericht aan haar.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:09
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:

Oud 30-08-2004, 12:12
Verwijderd
Ik doe het ook. En ik kijk liever naar vrouwen. Ik vind er weinig mis mee eigenlijk, tenzij je je hele nek omdraait e.d.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-08-2004 @ 13:12 :
Ik doe het ook. En ik kijk liever naar vrouwen. Ik vind er weinig mis mee eigenlijk, tenzij je je hele nek omdraait e.d.
Oud 30-08-2004, 12:34
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-08-2004 @ 13:12 :
Heu dus als 't onopvallend gebeurt, mag 't wel .. maar anders nie?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:18
evanescence
evanescence is offline
vrouwen doen dat ook
Oud 30-08-2004, 13:20
Verwijderd
Er is niets zo walgelijk als met vrienden in de stad lopen en dan horen "wauw, lekker kontje" als er een meisje langsloopt. Platvoers, goor, kan ik zelf ook wel zien.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 30-08-2004 @ 13:34 :
Heu dus als 't onopvallend gebeurt, mag 't wel .. maar anders nie?
Het mag best een beetje opvallen, maar niet teveel.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:37
Carrera
Carrera is offline
Ik en mijn vrienden gebruiken de uur-methode ...
Lekker ding op 12u ofzo ken je wel...
vleeskeuring ? zo zou je het kunnen zeggen ja maar ik roep niet over straat ''geil kontje'' of zoiets ...

Van dat platvloers gedrag hou ik ook niet van maar als iemand je echt
express nagaapt of nog een paar keer nakijkt als hij weet dat je het gemerkt hebt vind ik wel leuk

Ik weet niet wat het is maar als ik naar een jongen kijk die hebben dat op de een of andere manier meteen door mss doe ik het wel iets te opvallend .. nah ja
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Carrera schreef op 30-08-2004 @ 14:37 :
Ik en mijn vrienden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:43
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 14:42 :
mijn vrienden en ik ?

(Zo beter? )
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Carrera schreef op 30-08-2004 @ 14:43 :
mijn vrienden en ik ?

(Zo beter? )
Flawless
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 13:47
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-08-2004 @ 12:58 :
Als ik een opzienbarend knap meisje zie langslopen, wil ik dat soms nog weleens onopvallend mededelen aan mijn matties, maar ik ga geen oerkreten slaken gericht aan haar.
Oud 30-08-2004, 13:49
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik loop naar d'r toe en ik zeg dat m'n lelijkste vriend haar leuk vindt. Als ze niet geïnteresseerd is (99% van de gevallen) zeg ik dat ze het dan maar met mij moet doen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 30-08-2004 @ 14:49 :
Ik loop naar d'r toe en ik zeg dat m'n lelijkste vriend haar leuk vindt. Als ze niet geïnteresseerd is (99% van de gevallen) zeg ik dat ze het dan maar met mij moet doen

Wat vreselijk lomp.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-08-2004 @ 15:15 :
Wat vreselijk lomp.
Tja, in deze wereld is het eten of gegeten worden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:57
Signy
Signy is offline
Ja mijn vriendinnen en ik bekijken wel eens mannen en geven meningen.. maar dat houden we onder ons.
Oud 30-08-2004, 15:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 30-08-2004 @ 14:31 :
Het mag best een beetje opvallen, maar niet teveel.
vrouwen zijn zo ingewikkeld .. *jank* ..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2004 @ 14:20 :
Er is niets zo walgelijk als met vrienden in de stad lopen en dan horen "wauw, lekker kontje" als er een meisje langsloopt. Platvoers, goor, kan ik zelf ook wel zien.
Oud 30-08-2004, 16:23
waves
waves is offline
dat doen de bouwvakkers altijd! maar ergens zou ik zwaar beledigd zijn als ze het niet zouden doen...

ik kijk ook gewoon om me heen en dan kan het zijn dat je een knap persoon tegen komt
Oud 30-08-2004, 17:30
Dop_16
Dop_16 is offline
"mensen kijken" vind ik persoonlijk op zich altijd wel plezierig

Maar het is nooit overdreven ofzo, en zoals iemand het hier noemde zijn "oerkreten" ook gewoon ontzettend fout natuurlijk.

zijn er eigenlijk jongens die naar jongens kijken? ik totaal niet, meisjes doen het wel bij meisjes. Maar meisjes hebben het er over het algemeen drukker mee om goed voor te komen , volgens mij.. ( no offense )

soms mag je trouwens wel omkijken (als in nek omdraaien) vind ik ; niet als in , "zij / hij ziet er zo spetterend uit" maar meer als in dat het dan gewoon.. eum.. mag. Als je eerst oogcontact hebt , bijvoorbeeld.

ik heb volgens mij in totaal 1x m'n nek omgedraait toen het "niet mocht" , maar dat was wel een uitzondering
Oud 30-08-2004, 17:46
Dith
Dith is offline
Ik ben zo'n walgelijke trut die meisjes altijd afzeikt en daar nog lol in heeft ook (maar alleen op dagen dat ik me kut voel). Erg slecht ja, maar wel heerlijk om te doen op dat moment .
Mannen bekijk ik altijd van top tot teen maar niet zo dat het ontzettend opvalt, als iemand echt geweldig mooi is dan zal ik die wel blijven nastaren ja maar alleen als ik zie dat hij ook kijkt.
Oud 30-08-2004, 17:49
Outlaw
Outlaw is offline
Ja, welke jongen kijkt er nou niet als er een knap meisje langs komt lopen. En wijs ik mijn vrienden weleens op, ja.

Bijna alle meisjes die ik ken zijn hierin veel erger als jongens hoor
Oud 30-08-2004, 18:35
Caligula
Caligula is offline
Nja, bij mijn vrienden worden er vaak scores gegeven, zoals bijvoorbeeld "mwoa die vind ik wel een 7,5" en wordt er ook uitvoerig besproken wat er zoal anders aan zou moeten.

Maar niet luidkeels "godver, wat een LEKKER achterwerk" zulksoortige boerenopmerkingen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:51
Verwijderd
Ik kijk naar beide geslachten, allebei zelfde reden. De reden is niet om dingen aan te merken, ik ben geen jaloers persoon, en beoordeel ook niet. Het is puur om het kijken.
Kreten 'uitslaken' wil ik zelf niet horen, en zal ik dus niet doen ook. Wel zou ik eventueel 'het' bespreken met degene naast me. That's it
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:54
Wandering
Wandering is offline
Soms vind ik het een hele opgave om "het passerend vlees te keuren".
Ik ben bi, en sommige (mannelijke) vrienden vinden het blijkbaar geweldig om met mij meisjes te keuren op deftige wijze uiteraard. Ze vragen er steeds achter. Een vb: op Rock Werchter loopt het over van mensen, en als we daar dus ergens liepen moest ik steeds zeggen wanneer ik een meisje zag wat me aanstond, dat vond ik best moeilijk eigenlijk! Ik liep daar maar wat, en moest echt mn hoofd erbij houden en opletten voor meisjes want als ik in gesprek was, dan lette ik helemaal niet meer op die meisjes. Terwijl de jongens het er veel makkelijker mee hadden, net alsof ze er constant mee bezig waren.
Verder doe ik het eigelijk zelden, ok, soms valt mn oog wel eens op iemand dat ik echt zeg van waaw, maar ik ben er niet echt mee bezig gelijk die jongens dan...
Oud 30-08-2004, 19:04
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik doe het vaak wel, vooral als ik met vriendinnen ben. Dan wordt de jongen in kwestie ook altijd uitgebreid besproken. Ik kijk echter niet (of zo min mogelijk) als mijn vriend erbij is, vind ik namelijk niet zo leuk voor hem. Zou ik zelf ook niet leuk vinden.

Heel erg vind ik jongens die met hun vriendin door de stad lopen en je dan uitgebreid aan gaan gapen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:36
Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 30-08-2004 @ 20:04 :
Heel erg vind ik jongens die met hun vriendin door de stad lopen en je dan uitgebreid aan gaan gapen.
dat is wel.. heel.. érg.. fout!
Oud 30-08-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dop_16 schreef op 30-08-2004 @ 22:36 :
dat is wel.. heel.. érg.. fout!
En zeer herkenbaar. Mannen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:43
AngelLena
AngelLena is offline
L&r
Oud 30-08-2004, 21:48
Verwijderd
Nouja, zolang mensen niet stil blijven staan om te gaan kijken naar andere mensen vind ik het prima. Ze kijken maar, ik kijk zelf toch ook? Zowel naar mannen als naar vrouwen/
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:48
bracelance
bracelance is offline
zomer...zon....terras...daar hoort toch gewoon vleeskeuring bij...
Oud 30-08-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Dawn15 schreef op 30-08-2004 @ 20:04 :
(...)
-"Hallo, ik ben hier hoor! Waar zit je nou weer met je hoofd?!"
-"Sorry schat, maar... die man die daar net liep lijkt echt sprekend op onze hypotheker!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:13
Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-08-2004 @ 22:38 :
En zeer herkenbaar. Mannen
SOMMIGE mannen..

Oud 30-08-2004, 22:15
ABrules
ABrules is offline
tja... gewoon zeer openlijk kijken is niets mis mee toch? is gewoon "eerlijk" al dat stiekeme gedoe is maar niets...

gewoon oprecht laten merken dat iemand interessant is moet kunnen... en als je dr wil delen ff een knikje naar 1 van je maten... maar niet roepen
Oud 30-08-2004, 23:29
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 07:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Bewust, onbewust, opvallend, onopvallend... waarschijnlijk doe ik het op allerlei manieren.

Als ik met een bepaalde vriendin van me in de stad ben, wordt het vaak nog veel erger. Dan bekijken we zowat iedereen, hebben we (vaak stilzwijgend) commentaar op al bijna evenveel mensen, en de extreme gevallen (positief en negatief) worden hardop becommentarieerd...

Man of vrouw? Maakt geen verschil... als ze maar opvallen. Of net niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 10:45
filia dei
filia dei is offline
Ik doe 't ook wel. Kijken dan... en aan vrienden aanwijzen waar een leuk meisje of een leuke jongen loopt. Maar echt commentaar erop hebben zo van die heeft een lekker kontje daarmee wachten we altijd tot ze buiten gehoorafstand is.
Oud 31-08-2004, 16:21
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
kijken en bekeken worden... is echt net alsof ik ogen in mijn achterhoofd, voel het altijd als ik aangestaard wordt.. soms is dat leuk, soms minder prettig, bv echt oude mannen en dan heb ik echt zoiets van: iehl!
Maar zelf kijk ik ook wel, hou sowieso altijd alles in de gaten wat er om me heen gebeurt... en soms zitten daar leuke of interessante mensen tussen ja. en dan kijk ik er wat langer of vaker. vooral in de trein
Oud 31-08-2004, 18:04
Verwijderd
Ik verbaas me er over dat je je af vraagt of vrouwen dat ook doen.. volgens mij doen vrouwen niets anders
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:19
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 31-08-2004 @ 19:04 :
Ik verbaas me er over dat je je af vraagt of vrouwen dat ook doen.. volgens mij doen vrouwen niets anders
Voor zover ik weet zijn vrouwen niet zo visueel ingesteld, dus vandaar.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 31-08-2004 @ 19:19 :
maar vrouwen roddelen wel veel meer
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:29
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-08-2004 @ 19:51 :
Ik kijk naar beide geslachten, allebei zelfde reden. De reden is niet om dingen aan te merken, ik ben geen jaloers persoon, en beoordeel ook niet. Het is puur om het kijken.
Kreten 'uitslaken' wil ik zelf niet horen, en zal ik dus niet doen ook. Wel zou ik eventueel 'het' bespreken met degene naast me. That's it
precies. hoogstens zeggen: 'wat 'n coole schoenen ' of 'in zo'n broek zou ik nou nooit gaan lopen'.
toch slecht, dat roddelen .

het is meer gewoon kijken ja, omdat mensen gewoon zo bijster interessant zijn . vooral in de stad op een terrasje ofzo, met al die mensen die langs je heen lopen. ik denk dat ik dan trouwens eerder naar meiden als naar jongens kijk. meiden zien er vaak interessanter uit he?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Caligula schreef op 31-08-2004 @ 19:19 :
waar slaat dat nou weer op? dat verschilt volgens mij per persoon en totaal niet per geslacht.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:55
annetjuh
annetjuh is offline
altijd.
ieder maakt toch wel een opmerking van poe die ziet er lekker/goed uit.

op vakantie kreeg ik een 9 van een groep jongens ik zei dank je wel en ik kwam er de helevakantieniet meer vanaf
ze gingen serieus met plastic bordjes met cijfers voor de tent zitten
zoiets zou ik dus nooit doen maakt niet uit hoeveel ik heb gedronken
Oud 31-08-2004, 21:08
Dannemann
Dannemann is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-08-2004 @ 14:20 :
Dat is inderdaad heel erg fout
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten