Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder denk ik dat vaag inderdaad wel een goede samenvatting is van dit gedicht. Maar gevoel komt wel over, een soort van wanhopig verlangen, dat vind ik wel mooi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je mag mijn 4 schriften wel eens komen doorspitten, dit is niet alles wat ik ben ^^. Lovertear en xineof, thx. |
![]() |
||
Citaat:
@mutant: ben hier een tijdje niet geweest, dus ben niet zo bekend met je werk. Maar gezien het feit dat je forumbaas bent betekent vast dat je goed bent in de poezie, (toch? waar worden ze anders op geselecteerd?)
||
Citaat:
![]() Ik ben het met je eens als je zegt dat gewoon gevoelens op papier zetten geen dichten is, net als pure rijmschema's en metra, maar ik denk aan de andere kant ook dat je dan de verkeerde hebt aan mutant. Wat haar gedichten tot dichtsels maakt is dat het niet puur de gevoelens zijn (of rijmschema's for that matter), maar ze zijn altijd intelligent en er straalt zeker een bepaalde klasse van af en weloverwogenheid. Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, inderdaad. Maar het is gewoon ook zo heerlijk om te schrijven. Over je gevoelens, maar ook over andere zaken. Dat is iedereen hier waarschijnlijk wel met me eens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaar dat ik ook eigenlijk vaak geen titels heb, die horen erbij te komen op het moment zelf, niet verzonnen worden achteraf omdat je persé een titel wilt. Maar dat alles is natuurlijk weer anders als je volgens vast vormen gaat schrijven. Ach laten we het er maar op houden dat ik een heel eigen stijl van dichten en denken heb waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn ![]() |
![]() |
|
|