Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
niets, niet waarneembaar door mensen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe moet ik het weten? ik kom daar nooit! ![]() -hans teeuwen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn hele 'bewustzijn' wordt gevormd door de processen in mijn lichaam. Op het moment dat ik dood ga stopt de werking van (een) belangrijk(e) orga(a)n(en). De toevoer van energie stopt en mijn hersenen stoppen met werken. Mijn bewustzijn houdt op te bestaan en het rottingsproces kan beginnen. Alles gaat door, ik merk het alleen niet meer op omdat ik niet meer actief aanwezig ben. Ik stel me niet iets voor bij het niets, ik stel me voor dat ik niet meer kan voorstellen omdat ik niet meer ben. Ik denk niet dat ik je iets nieuws verteld heb maar er valt gewoon niets te zeggen over niets, dus het enige wat overblijft is vertellen wat het niet is. edit: Ik geloof niet dat er niets is, ik heb simpelweg geen reden om aan te nemen dat er iets is. Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 23:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kan iemand mij doen ophouden over niets te praten??? Elke keer als ik over het 'niets' nadenk voel ik me zo nutteloos bezig... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook dat gaat niet op, want het is definiëerbaar. Misschien dat ik de TS hiermee tevreden kan stellen. Niets is een definitie van iets definietieloos. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt. Het gaat tenslotte ook gewoon ons voorstellingsvermogen te boven. Moraal van het verhaal: Het is niet nuttig je bezig te houden met dingen die je voorstellingvermogen toch te boven gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En waar haal jij de wijsheid vandaan dat er voor de Big Bang niets was? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volg je verstand, als je verstand dát zegt, zou ik zeggen geloof dát. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ps: Men zegt toch dat een miljoenste seconde voor de BigBang er een kleine extreem zware punt of balletje was die explodeerde (niet conventioneel?). Dus er was eigenlijk dan toch "iets". Om heel eerlijk te zijn (hoezeer het me ook tegen staat) , is de theorie van een Onbewogen Beweger of God aannemelijker dan alleen de BigBang , aangezien we bij een punt of balletje voor het begin der beginnen , altijd weer de vraag van Lucky Luciano kunnen stellen. Als je God accepteerd , dan eindigt de vraag daar , aangezien Het allesomvattend word geacht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
buiten dat ik dit een belachelijk zinloos topic vind ga jij voorbeelden geven waaraan we wel eigenschappen kunnen toekennen.. ik kan iig een defenitie geven van lucht en een stem.. moraal: ga niemand uitbranden met nog stommmere opmerkingen Maargoed.. het antwoord is als wel in meervoud gegeven en om nogmaals te repeaten is ook zinloos lijkt me
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |