Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2004, 18:10
bracelance
bracelance is offline
Ik zit eigenlijk met een klein probleempje, het is niet echt een probleem maar ik zou het graag anders zien.

Ik heb sinds 2-3 maanden ongeveer heel gezellig msn-contact met een bepaalde dame. Ze vult me aan op alle plaatsen en we kunnen uren achter elkaar kletsen en het klikt gewoon geweldig. Het voelt gewoon heerlijk als we even gekletst hebben..al is het maar voor 3 minuten.
Nu is het net voordat ik met haar begon te praten uitgegaan met haar ex en daar had ze het wat lastig mee. Nu wil ik eigenlijk heel graag haar ontmoeten en leuke dingen met haar doen, kijken of het misschien een vervolg kan hebben. Ik heb ook al om haar nummer gevraagd maar dat wil ze NOG niet geven.
Het is zo dat we elkaar helemaal geweldig vinden maar zij nog niet durft te ontmoeten omdat ze eerst wil dat ze haar ex helemaal vergeten is omdat ze anders mij verpest zegt ze. Ik heb al gezegd dat ik haar de tijd geef om over haar ex heen te komen en dat ik op haar zal wachten.
Nu wil ik gerust wachten en het maakt me niet uit of dat een week is of 2 maanden maar ik heb geen duidelijkheid. Ze wil ook haar nummer niet geven omdat ik anders te dichtbij kom.

Nu is de vraag of ik inderdaad door moet gaan met wachten op haar of toch moet proberen iets met haar af te spreken want het kan zijn (in mijn ogen) dat een afspraak met mij misschien helpt over haar ex heen te komen. Ik weet niet wat ik moet doen, maar ik wil iig niet haar verpesten want ik 'weet' dat het iets geweldigs kan worden.

Hoe moet ik dit aanpakken???
Oud 07-09-2004, 18:15
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik zou zeggen maak een afspraak maar verder weet ik het ook niet...
Oud 07-09-2004, 18:17
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 07-09-2004 @ 19:15 :
Ik zou zeggen maak een afspraak maar verder weet ik het ook niet...
maar dat afspraak maken gaat dus niet of iig niet makkelijk omdat ze eerst over die ex heen wil zijn...
Oud 07-09-2004, 18:18
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je kan haar moeilijk dwingen, dus lijkt me dat je gewoon nog even moet afwachten tot zij eraan toe is.

Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ze kan gelijk hebben en dat afspreken je tegenwerkt omdat ze haar ex nog niet verwerkt heeft Dan ben je fucked, omdat je het wil,de overhaasten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:20
Luna
Luna is offline
wat hier boven staat dus. Ik denk niet dat je veel keus hebt.
Oud 07-09-2004, 18:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet te lang wachten, want dan word je aan het lijntje gehouden. Kijk vooruit, want er zijn nog meer vrijgezelle vrouwen. Maar goed, van de andere kant als het echt klikt, probeer gewoon zo snel mogelijk wat af te spreken.
Oud 07-09-2004, 18:37
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik vind een meisje leuk, die nog niet over haar ex heen is, ondanks dat zij het uitgemaakt heeft.

Ik push niet. Ik laat soms wat horen via sms en we gaan donderdag zelfs naar het Dolfinarium. Ook het afspreken heb ik niet echt gepushed...

Of het wat wordt...I dunno...ik verwacht niks van haar, dat moet jij ook doen!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:47
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 07-09-2004 @ 19:37 :
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik vind een meisje leuk, die nog niet over haar ex heen is, ondanks dat zij het uitgemaakt heeft.

Ik push niet. Ik laat soms wat horen via sms en we gaan donderdag zelfs naar het Dolfinarium. Ook het afspreken heb ik niet echt gepushed...

Of het wat wordt...I dunno...ik verwacht niks van haar, dat moet jij ook doen!
ik verwacht ook niets van haar maar ik word soms bijna gek omdat ik dan bij haar wil zijn en dat gewoon niet kan.
Oud 07-09-2004, 18:58
filia dei
filia dei is offline
Ik zou wachten denk ik. Niet te erg pushen.
Wel zorgen dat je binnen 2 jaar ofzo een afspraakje hebt, want dan duurt 't wel héél lang.
Het is wel zo dat je je ex sneller vergeet als je meteen verlieft bent op een nieuw vriendje of vriendinnetje. Tenminste zo werkt 't bij mij dan.
Oud 07-09-2004, 19:06
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
bracelance schreef op 07-09-2004 @ 19:47 :
ik verwacht ook niets van haar maar ik word soms bijna gek omdat ik dan bij haar wil zijn en dat gewoon niet kan.
Oeii dat gevoel heb ik ook gehad...Erg vervelend!

Hmm...ik heb haar een lieve brief gestuurd met alles erin wat ik wou zeggen. En sindsdien heb ik langzaam aan mijn gevoelens voor haar geaccepteerd en heb ik de hoop op een relatie met haar weer op 0 gezet.

En ik kijk altijd verder dan mijn neus lang is!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:46
bracelance
bracelance is offline
Heeft niemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ze een keer met mij iets gaat doen en dat er dan geen verplichting achter zit en ze het niet hoeft te zien als een date maar gewoon als gezellig iets samen doen???

Moet ik een lange mail schrijven met gevoelens enzo erin?
Oud 07-09-2004, 22:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Iets samen doen als vrienden (dus ongeforceerd) is iets wat niet perse romantisch is (geen strandwandeling ), maar misschien iets simpelers als, potje poolen, terrasje pakken...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 23:12
Mrij
Mrij is offline
Zoals bijna iedereen al zegt.. gewoon ffkes wachten
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 09:37
Jules
Jules is offline
Niet teveel pushen en duidelijk maken dat je wil afspreken zonder verdere bijbedoelingen, als vrienden. Ik zou geen zwaar beladen emo-mail sturen, want dan sluit ze zich waarsch. toch alleen maar meer af..

En anders weet ik t ook niet
Oud 08-09-2004, 15:24
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Jules schreef op 08-09-2004 @ 10:37 :
Niet teveel pushen en duidelijk maken dat je wil afspreken zonder verdere bijbedoelingen, als vrienden. Ik zou geen zwaar beladen emo-mail sturen, want dan sluit ze zich waarsch. toch alleen maar meer af..

En anders weet ik t ook niet
maar als ik afspreek zonder bijbedoelingen kan het zijn dat als ze later over die jongen heen is ze afspreken niet meer zo spannend vindt....ik heb dus geen flauw idee wat ik moet gaan doen
Oud 08-09-2004, 15:36
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 08-09-2004 @ 16:24 :
maar als ik afspreek zonder bijbedoelingen kan het zijn dat als ze later over die jongen heen is ze afspreken niet meer zo spannend vindt....ik heb dus geen flauw idee wat ik moet gaan doen
Ja, zover was je al.

Mja, als je op alles wat iedereen zegt vervolgens 'maar' zegt, heeft advies geven weinig zin.

Ik kan ook nog een keer zeggen dat haar pushen iets af te spreken niet een erg slimme zet, maar het lijkt alsof je gewoon je zin wil en helemaal geen advies.

Je zin kan ik je niet geven, aangezien ik dat meisje niet ben.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 15:42
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-09-2004 @ 16:36 :
Ja, zover was je al.

Mja, als je op alles wat iedereen zegt vervolgens 'maar' zegt, heeft advies geven weinig zin.

Ik kan ook nog een keer zeggen dat haar pushen iets af te spreken niet een erg slimme zet, maar het lijkt alsof je gewoon je zin wil en helemaal geen advies.

Je zin kan ik je niet geven, aangezien ik dat meisje niet ben.
da snappik... alleen 14.000 gedachtes razen door mij hoofd en ik weet dus niet wat te doen, of wel of niet. want van de ene kant wil ik het wel maar van de andere kant, als ik haar niet ontmoet kan ze ook niet afknappen. Naja, ik vraag me gewoon af hoe jullie dit zouden aanpakken. Ik denk zelf dat ik haar nog wat tijd geef, ze is voor mij het wachten waard...
Oud 08-09-2004, 15:49
Verwijderd
Als je haar echt zo leuk vind dan neem ik aan dat het wachten het jou wel 'waard is'. En zoals hierboven al meerdere keren is gezegd, heeft pushen waarschijnlijk geen zin, of zelfs een negatieve werking. Misschien kun je dit probleem aan haar zelf voorleggen, op een subtiele manier natuurlijk, zonder er een opdringerig tintje aan te geven.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:09
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Je moet haar verrassen...Dat deed ik door spontaan die brief te zenden..Had ze echt niet verwacht, en ze was onder de indruk (positief)....

Vraag haar spontaan uiteten ofzo...Jah pfff....Ik weet ook niet. Ik weet niet wat voor meisje het is, enz.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:13
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 08-09-2004 @ 17:09 :
Je moet haar verrassen...Dat deed ik door spontaan die brief te zenden..Had ze echt niet verwacht, en ze was onder de indruk (positief)....

Vraag haar spontaan uiteten ofzo...Jah pfff....Ik weet ook niet. Ik weet niet wat voor meisje het is, enz.
in mijn ogen is ze geweldig. Maarja omschrijven... 4 jaar ouder en studeert psychologie aan de uni. En ik zal nooit als 1ste date een biosje meer draaien...dat is te ... standaard! het moet geweldig en overweldigend zijn.

Zou het leuk zijn dat als ze aan het sporten is ofzo met een microfoon binnenlopen en een liedje zingen. Your Song van Elton John ofzo?
Oud 08-09-2004, 16:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bracelance schreef op 08-09-2004 @ 17:13 :
Zou het leuk zijn dat als ze aan het sporten is ofzo met een microfoon binnenlopen en een liedje zingen. Your Song van Elton John ofzo?
Je zet niet alleen jezelf voor een blok als ze het niet wil....

(trouwens, dit vind ik nou ook niet echt bijster origineel. )
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 16:23
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-09-2004 @ 17:20 :
Je zet niet alleen jezelf voor een blok als ze het niet wil....

(trouwens, dit vind ik nou ook niet echt bijster origineel. )
je hebt gelijk...ik ga gewoon w88
Oud 08-09-2004, 18:02
bracelance
bracelance is offline
tussentijdse update... ik heb mijn tel.nummer gegeven en ze doet me nu vanuit lycos.nl smsen dus ik boek een kleine progressie
Oud 08-09-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 08-09-2004 @ 19:02 :
tussentijdse update... ik heb mijn tel.nummer gegeven en ze doet me nu vanuit lycos.nl smsen dus ik boek een kleine progressie
Ze doet me nu smsen... Kom je toevallig uit Limburg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2004, 18:08
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 08-09-2004 @ 19:04 :
Ze doet me nu smsen... Kom je toevallig uit Limburg?
Noord-Brabant....ook carnaval
Oud 08-09-2004, 18:37
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
bracelance schreef op 08-09-2004 @ 19:02 :
Jullie hebbben nog niet gebeld ?

Hmmjah dat idee van zingen is wel heel erg fout trouwens, en je moet bovendien goed kunnen zingen, ook met zenuwen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:48
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 08-09-2004 @ 19:37 :
Jullie hebbben nog niet gebeld ?

Hmmjah dat idee van zingen is wel heel erg fout trouwens, en je moet bovendien goed kunnen zingen, ook met zenuwen.
oh ja, ik kan niet echt niet zingen. Niet echt verstandig dus nee... was maar een hersenspinsel
Oud 08-09-2004, 20:29
dutch_chick
dutch_chick is offline
Citaat:
bracelance schreef op 07-09-2004 @ 23:46 :
Heeft niemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ze een keer met mij iets gaat doen en dat er dan geen verplichting achter zit en ze het niet hoeft te zien als een date maar gewoon als gezellig iets samen doen???

Moet ik een lange mail schrijven met gevoelens enzo erin?
ja moet je doen een lange zeik mail sturen zal het vast goed doen
Oud 08-09-2004, 20:34
waves
waves is offline
zeg haar dat je haar leuk vindt/lijkt (hoeft niet per sé op 'romantische' manier te zijn).
je kunt een tijdje wachten maar, en dat wordt al eerder gezegd, blijf niet wachten. Als je iemand anders tegenkomt, gun die dan ook een kans want misschien valt zij wel heel erg tegen.
Oud 08-09-2004, 20:38
dutch_chick
dutch_chick is offline
Citaat:
waves schreef op 08-09-2004 @ 21:34 :
zeg haar dat je haar leuk vindt/lijkt (hoeft niet per sé op 'romantische' manier te zijn).
je kunt een tijdje wachten maar, en dat wordt al eerder gezegd, blijf niet wachten. Als je iemand anders tegenkomt, gun die dan ook een kans want misschien valt zij wel heel erg tegen.
Oud 08-09-2004, 21:45
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
waves schreef op 08-09-2004 @ 21:34 :
zal ik ook zeker doen...maar voorlopig krijgt zij de voordeel van elke twijfel
Oud 09-09-2004, 18:26
Cookie
Cookie is offline
gewoon zeggen wat je denkt. ik heb het zelfde gehad als jij en dat viel best tegen.....dat kan ook dus stel je er niet te veel van voor
Reageren

Regels voor berichten