Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 10:28
westlander84
westlander84 is offline
het is pas uit met me vriendin. en waarom ze vond der eigen te jong. maar ze zei ook van over 3 a 5 jaar ken het wel denk. dus ik ga nu gewoon wachten op die jaren en dan vraag ik weer aan haar of ze me terug wil. en met mij verder in het leven, alleen het is wel 3 a 5 jaar dat is lang helaas maar ik doe het denk gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2003, 10:31
Verwijderd
nou jongen ik kan je nu al zeggen dat je in de tussen tijd dus echt wel verliefd wordt op ene ander meisje en je daar mee gaat
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:32
westlander84
westlander84 is offline
ja daar ben ik ook bang voor. dat ik dat doe ik zie haar als me ware. dus ik wil geen ander voor geen goud
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
ja daar ben ik ook bang voor. dat ik dat doe ik zie haar als me ware. dus ik wil geen ander voor geen goud
dat snap ik, maar dat gevoel is dus niet wederzijds, dus je gaat flink je kop stoten als je aan dat gevoel vast houdt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:40
westlander84
westlander84 is offline
dan moet ik maar een helm kopen helaas. want ik heb echt zo mooie tijd met der gehad. was de eerste keer dat ik happy was in me leven
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:55
Verwijderd
Als ik even heel eerlijk ga zijn... Ik zou me verschrikkelijk voelen als ik het uitmaak omdat ik te jong ben en denk dat het over 3 a 5 jaar wel zou kunnen, en die jongen gaat wachten! Dan zou ik me nog net zo gevangen voelen en alles.

Bovendien, ik wil niet lullig zijn, maar dikke kans dat het gewoon een smoesje is om niet te hoeven zeggen: ik ben niet verliefd op je en wil gewoon niks met je. Het op leeftijd afschuiven is toch makkelijker.

Gun jezelf nog meer leuke tijden en ga niet zitten wachten, daar word je alleen maar ongelukkig van want geloof me.. ze gaat andere vriendjes hebben, en dan maakt dr leeftijd ineens niet meer uit en dat soort dingen

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:03
westlander84
westlander84 is offline
ja maar dan doe ik echt wel me mond open als ze op een ander is. en die is ongeveer net zo oud als ik dan loop ik erheen van waar slaat dat op alleen niet boos hoor
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:04
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Bovendien, ik wil niet lullig zijn, maar dikke kans dat het gewoon een smoesje is om niet te hoeven zeggen: ik ben niet verliefd op je en wil gewoon niks met je. Het op leeftijd afschuiven is toch makkelijker.
Ik wil ook niet lullig zijn, maar dat denk ik ook...

Is mij ook weleens over komen nl. en toen bleek t achteraf ook allemaal bullshit van dr

Na hoeveel maanden kwam ze er eindelijk achter dat ze te jong was trouwens

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
ja maar dan doe ik echt wel me mond open als ze op een ander is. en die is ongeveer net zo oud als ik dan loop ik erheen van waar slaat dat op alleen niet boos hoor
Mja, ik bedoel te zeggen dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal neit gaat om haar leeftijd. Dat ze gewoon jou niet wil, om het even hard te zeggen. Zij wou het neit zo hard zeggen, en komt met leeftijd.

Dr leeftijd zal vast meespelen hoor.. Maar echt, ik denk niet dat je dr reden zo letterlijk op moet vatten dat je jaren gaat lopen wachten tot ze er wél aan toe is.

Als je niet blijft wachten, kunnen jullie over 5 jaar alsnog wel weer bij elkaar komen hoor. Als jullie echt de ware (waar ik overigens niet in geloof) voor elkaar zijn, dan komt dat vanzelf wel. Of jij nou wacht of niet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:
Na hoeveel maanden kwam ze er eindelijk achter dat ze te jong was trouwens
Amen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:31
Precious lady
Precious lady is offline
Ik denk ook neit dta ze over een paar je bijv. opeblt en zegt nou nu ben ik oud genoeg ik wil je terug.

Dan heb jij al weer veel meer meegemaakt en wil je haar niet eens es meer!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:31
Lilything
Lilything is offline
als zij de ware is
dan kom je samen
wanneer dan ook
ookal ben je bezet

ga verder met je leven!
doe jezelf dit niet aan...
dit is geen liefde,
dat denk je maar

knuff
Oud 31-01-2003, 19:36
Angeles
Angeles is offline
Ze kan best zelf het gevoel hebben dat ze te jong is voor een relatie omdat ze zelf niet kan verklaren waarom ze zich niet prettig voelt in een relatie met jou, terwijl ze gewoon niet voldoende voor je voelt, maar dat niet kan benoemen.

Als zij een ander heeft dan is het logisch dat je dat lullig vindt, maar het is haar goed recht. Mijn advies: laat haar met rust.

Ik zou me ook nogal opgesloten voelen als ik haar was en ik wist dat jij op haar ging wachten. Let her go.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:36
Verwijderd
Advies: ga verder met je leven en laat haar los.

Als je haar over een paar jaar toevallig weer tegenkomt en het blijkt weer te klikken, dan is dat natuurlijk mooi. Maar een aantal jaar op iemand wachten is gewoon sick.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:33
gewoon ik
gewoon ik is offline
Ik snap je heel goed.. Ik zou zelf ook heel graag willen wachten op de jongen op wie ik al meer dan een jaar verliefd op ben. Van mijn part duurt het nog 10 jaar voordat hij met me wilt. Maar toch begin ik me steeds meer te realiseren dat dat niet goed is. Relaties kunnen alleen stand houden als beide partners zich evenwaardig voelen, en dus niet als jij diegene op zo'n manier ver boven jezelf zet. Ik weet het, raad geven aan anderen is veel makkelijker dan je eigen raad opvolgen, waarschijnlijk weet jij diep in je hart ook wat het beste is om te doen. Heel veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 18:59
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik ben het met de meeste hierboven eens. Ik geloof nooit dat leeftijd de enige reden kan zijn geweest dat ze het uit heeft gemaakt. En al zou dat zo zijn. weet je wel hoe lang 3-5 jaar is? Echt, er kan zoooo veel gebeuren in zo'n periode. Dr bestaat echt wel een kans dat zij verliefd wordt op iemand anders. Of denk je soms dat zij echt 3-5 jr lang opgesloten gaat zitten wachten tot ze ouder is, en je dan opeens zal bellen zovan "kom maar.. ik voel me nu oud genoeg!!". En echt waar, jij zult in die tijd ook andere meisjes leren kennen, en misschien zit er wel eentje tussen waar je verliefd op wordt. Het kan allemaal.
Ik zou je dus niet te veel vastklampen aan het idee dat je 3-5 jaar op haar moet gaan zitten wachten. Ga door met je leven!!
Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten