Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dr leeftijd zal vast meespelen hoor.. Maar echt, ik denk niet dat je dr reden zo letterlijk op moet vatten dat je jaren gaat lopen wachten tot ze er wél aan toe is. Als je niet blijft wachten, kunnen jullie over 5 jaar alsnog wel weer bij elkaar komen hoor. Als jullie echt de ware (waar ik overigens niet in geloof) voor elkaar zijn, dan komt dat vanzelf wel. Of jij nou wacht of niet. |
![]() |
|
als zij de ware is
dan kom je samen wanneer dan ook ookal ben je bezet ga verder met je leven! doe jezelf dit niet aan... dit is geen liefde, dat denk je maar knuff
|
![]() |
Ze kan best zelf het gevoel hebben dat ze te jong is voor een relatie omdat ze zelf niet kan verklaren waarom ze zich niet prettig voelt in een relatie met jou, terwijl ze gewoon niet voldoende voor je voelt, maar dat niet kan benoemen.
Als zij een ander heeft dan is het logisch dat je dat lullig vindt, maar het is haar goed recht. Mijn advies: laat haar met rust. Ik zou me ook nogal opgesloten voelen als ik haar was en ik wist dat jij op haar ging wachten. Let her go. |
![]() |
|
![]() |
Ik snap je heel goed.. Ik zou zelf ook heel graag willen wachten op de jongen op wie ik al meer dan een jaar verliefd op ben. Van mijn part duurt het nog 10 jaar voordat hij met me wilt. Maar toch begin ik me steeds meer te realiseren dat dat niet goed is. Relaties kunnen alleen stand houden als beide partners zich evenwaardig voelen, en dus niet als jij diegene op zo'n manier ver boven jezelf zet. Ik weet het, raad geven aan anderen is veel makkelijker dan je eigen raad opvolgen, waarschijnlijk weet jij diep in je hart ook wat het beste is om te doen. Heel veel sterkte.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met de meeste hierboven eens. Ik geloof nooit dat leeftijd de enige reden kan zijn geweest dat ze het uit heeft gemaakt. En al zou dat zo zijn. weet je wel hoe lang 3-5 jaar is? Echt, er kan zoooo veel gebeuren in zo'n periode. Dr bestaat echt wel een kans dat zij verliefd wordt op iemand anders. Of denk je soms dat zij echt 3-5 jr lang opgesloten gaat zitten wachten tot ze ouder is, en je dan opeens zal bellen zovan "kom maar.. ik voel me nu oud genoeg!!". En echt waar, jij zult in die tijd ook andere meisjes leren kennen, en misschien zit er wel eentje tussen waar je verliefd op wordt. Het kan allemaal.
Ik zou je dus niet te veel vastklampen aan het idee dat je 3-5 jaar op haar moet gaan zitten wachten. Ga door met je leven!! Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
omgaan met verkrachting vriendin Haagent | 54 | 12-11-2013 16:39 | |
Drugs & Alcohol |
eerste keer paddo's: saai -->graag advies fib | 22 | 16-10-2008 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69 Verwijderd | 497 | 06-09-2007 17:14 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86 Verwijderd | 492 | 21-02-2007 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
douchen na de de zonnebank? Nickie | 32 | 22-09-2004 17:05 |