Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, om eerlijk te zijn ben ik een beetje bezig met het selecteren van gedichten voor bepaalde doeleinden, en ik twijfelde over deze, vandaar dat ik hem post. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom twijfels over deze? verklaar, vertel, verwoord.
||
Citaat:
Dit gedicht hoort bij de 'selectie' die ik tot nu toe heb, omdat de uitgever aan wie ik het een paar jaar geleden had laten lezen dat gedicht het beste vond. (kun je nagaan wat voor gedichten dat waren ![]() Ik heb inderdaad de regie in handen, maar ik vind het ook wel belangrijk om te weten hoe anderen over mijn gedichten denken: anderen zien soms meer dan ik en kunnen het van een afstand bekijken. Zo duidelijk? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je omschrijft het als een moment wat ik ook heb meegemaakt en dat maakt het vrij herkenbaar. Uiteraard ben ik dan degene met stoppels (zij soms ook maar dat was niet op haar gezicht ![]() Maar ik vind het wel minder dan de rest van je gedichten (maar dat is al eerder vermeld)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai us and see if we mind #1848 Verwijderd | 500 | 03-07-2013 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Waardoor gaan bij jou de vlinders fladderen? Dott | 38 | 02-07-2007 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |