Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 21:56
Romance
Romance is offline
Hey allemaal,

Ik zit al een tijdje ergens mee.
Ik ben nu 18 geworden en heb nog nooit een vriendje gehad.Nu is dat niet zo erg, want ik weet dat ik nog jong ben,bovendien begon ik me pas op mijn 16de voor jongens te interesseren, vrij laat dus.

Ik heb wel een paar keer met jongens gezoend tijdens het uitgaan en ook twee keer met vrienden van me ,die ik erg leuk vond, maar t is nooit wat geworden.9daardoor ben ik ook erg gaan denken dat ik niet "leuk genoeg"ben)

Mijn probleem is meer dat ik het idee heb dat ik niet kan flirten.Ik probeer het wel eens, maar telkens als ik het doe ben ik bang dat een jongen doorkrij dat ik hem leuk vind en dat hij het dan heel schandelijk vindt dat "zo'n lelijk meisje"met hem flirt en hij niets met me te maken wilt hebben.Want tja, ik vind mezelf lelijk en zou me niet kunnen voorstellen dat een jongen zich ooit tot me aangetrokken zou kunnen voelen.Ik hoor vaak dat ik niet lelijk ben en dan lach ik een beetje stom en neem me voor voortaan wel met jongens te flirten en gewoon te bedenken of ik hen leuk vind en niet hoe dat andersom zit, maar telkens als ik iemand weer een klein beetje leuk vind ga ik me afsluiten van hem of durf ik niets meer te zeggen.

Ik heb wel wat nare ervaringen gehad in het verleden met afwijzing, dat een jongen me toch net niet leuk genoeg vond ofzo..ik weet dat ik een ontzettende perfectionist ben en op jongens val die iedereen altijd leuk vindt, maar zo ben ik nou eenmaal.

Ik was dit weekend uit en mijn vriendin kreeg ontzettend veel aandacht van jongens en ik niet echt, toen kwam er op het laatste een man naar me toe en hij zei: meisje waarom doe je zo onzeker je bent zo mooi, het is zonde dat je niet zoveel zegt en ik schrok want hij raakte precies mijn gevoelige snaar.Ik wil veranderen, echt waar, ik bedoel het boeit me niet of ik binnenkort een vriendje krijg, want ik heb een druk sociaal leven en genoeg lol met mijn eigen dingetjes, ben niet desperate, maar ja als dit mijn hele leven zo gaat blijven lijkt het me wel een probleem
Oud 12-09-2004, 22:25
Lorelei
Lorelei is offline
Crossposten (dezelfde topic op meerdere subfora posten) mag niet.
Oud 12-09-2004, 22:33
Romance
Romance is offline
sorry

ken de regenls nog niet zo goed
zal t noooit meer doen
Oud 12-09-2004, 23:17
Verwijderd
Brave meid.
Oud 13-09-2004, 00:54
Quiana
Quiana is offline