Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2009, 20:40
Dice94
Dice94 is offline
Ik heb altijd een beetje pech in de liefde gehad heb ik het gevoel.
Niet dat ik een slecht zelfbeeld van mezelf heb over altijd negatief denk, nee dat helemaal niet. Maar ik heb nog nooit een meisje gehad en ik wil toch graag een relatie of 'iets'.

Ik ben helemaal niet lelijk, sterker nog (Ik wil niet Egoïstisch overkomen hoor) er zijn meer dan genoeg meisjes die me leuk vinden of vonden. Dus niet dat ik geen kansen heb.
Maar die meisjes die op me vallen, val ik vaak niet op.

Nu heb ik zo gehad ik smoorverliefd was op een meisje in de 1e. Zei vond mij ook heel leuk, maar dat wist ik niet en het is dus nooit iets geworden. Ik vind haar nu nog steeds leuk zelfs, maar ik zet me er nu wel aardig van af.

Nu is er nog een meisje, wat mij in de 2e leuk vond, het was verder een heel mooi meisje, ook heel lief, maar ik viel niet op haar. In de 3e vond ze me weer leuk, hierna kreeg ik er spijt van dat ik nooit iets met haar heb genomen.
Nu heb ik het gevoel dat ze me niet nog een 3e keer kan leuk vinden, omdat ze vast denk dat dat een verloren zaak is ofzo. Maar ik zou best graag willen, maar ik weet echt niet hoe ik het moet aanpakken.

Ik val vaak ook op oudere meisjes of meisjes van me eigen leeftijd, oudere meisjes heb je bijna geen kans bij en meisjes van me eigen leeftijd vallen ook sneller op oudere jongens.

Ik wil echt heel graag een relatie, maar het komt maar niet op me pad. En ik heb vaak de gedachten dat als ik iemand leuk vind dat ze mij niet leuk vind, en durf dus ook geen risico's te nemen. Maar heel veel vrienden van me zeggen dat ik soms echt die kans moest pakken omdat het best kon lukken.
Ik durf gewoon niet snel een risico te nemen, dat komt omdat ik niet graag een blauwtje op loop.

Wat moet ik hier tegen doen, want ik zou toch graag een relatie willen hebben voor me. (18e? ) Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het moet aanpakken als ik een meisje leuk vind, ik durf niet veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2009, 21:38
Verwijderd
Och jong, je bent pas 15 Kutantwoord maar hemel, zo'n bijna 10 jaar later lees je dit soort dingen en dan denk je "men oh men dat ik dat ooit ook gedacht heb!" Kump wah gooed.

Wat dat meisje betreft, als ze niet al geïnteresseerd is in iemand anders, zie ik niet in waarom ze jou niet meer leuk zou kunnen vinden. Nou ja je bent natuurlijk wel een beetje een sukkel geweest dat je niet meteen voor haar charmes bent gevallen, maar a la, je bent een jongen, die hebben dat probleem wel vaker Dus ik vermoed dat je met extra interesse tonen in haar, wat meer lachen en aanraken, en een paar uitnodigingen om met z'n tweeën iets te gaan doen, heel wat meer opschiet
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 22:45
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Och jong, je bent pas 15 Kutantwoord maar hemel, zo'n bijna 10 jaar later lees je dit soort dingen en dan denk je "men oh men dat ik dat ooit ook gedacht heb!" Kump wah gooed.

Wat dat meisje betreft, als ze niet al geïnteresseerd is in iemand anders, zie ik niet in waarom ze jou niet meer leuk zou kunnen vinden. Nou ja je bent natuurlijk wel een beetje een sukkel geweest dat je niet meteen voor haar charmes bent gevallen, maar a la, je bent een jongen, die hebben dat probleem wel vaker Dus ik vermoed dat je met extra interesse tonen in haar, wat meer lachen en aanraken, en een paar uitnodigingen om met z'n tweeën iets te gaan doen, heel wat meer opschiet
hahahahah!
Ja je hebt gelijk.. Maar ik denk alleen dat ik over 10 jaar niet meer op dit forum zit.
Maar we zullen zien! Ik ga er wel wat werk van maken.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
hahahahah!
Ja je hebt gelijk.. Maar ik denk alleen dat ik over 10 jaar niet meer op dit forum zit.
Maar we zullen zien! Ik ga er wel wat werk van maken.

Thanks!
Ja dat dachten wij allemaal
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 08:07
stout!
stout! is offline

Ik voelde me op mijn 15e ook al bijna een oude vrijster omdat ik nog geen 'relatie' had, en nu ben ik juist degene die zo jong was toen ze iets met haar vriend kreeg (19). Ergens ben ik blij dat ik dat serieuze gedoe op de middelbare school niet heb gehad. Maar als je dat meisje leuk vindt, ga ervoor zou ik zeggen. Een relatie alleen om de relatie wordt alleen geen succes kan ik je voorspellen.
Oud 15-10-2009, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ik durf gewoon niet snel een risico te nemen, dat komt omdat ik niet graag een blauwtje op loop.
Eén der wijsheden van Commando:

Je kan beter een blauwtje lopen, dan een groentje blijven...

Neem dat maar aan van deze jonge ouwe lul die ook nog nooit een vriendin heeft gehad, maar misschien wel anders had gewild en kon.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 03:34
Verwijderd
Ach, je bent pas 15. Niet zo druk maken, het komt allemaal wel goed. Dat meisje, tja daar kun je alleen maar achter komen als je veel tijd met haar doorbrengt en het misschien zelfs een keertje vraagt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 07:20
Daantjer
Daantjer is offline
de kans is toch groot dat ze je nog leuk vindt, vraag het maar, ze zal toch hoe dan ook niet raar reageren.
Oud 21-10-2009, 16:51
Verwijderd
Jij bent nog 15, toen ik 15 was wist ik nog niet eens dat er meisjes bestonden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten