Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe belangrijk is uiterlijk voor jou in een relatie?
Uiterlijk maakt voor mij alles uit 1 0.50%
Ik vind het heel belangrijk, maar karakter telt ook wel een beetje 14 7.04%
Mwoa, karakter/uiterlijk is 50 - 50 88 44.22%
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk 88 44.22%
Als de persoon achter dat uiterlijk maar mooi is maakt uiterlijk me niets uit 8 4.02%
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 11:17
Caligula
Caligula is offline
Dit zal wel weer het zoveelste topic over uiterlijk zijn, maar goed, als we toch bezig zijn over lengte, laten we dan maar meteen het totaalplaatje bespreken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 11:22
Verwijderd
Ik denk dat ik maar op 'karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk' stem. Iemand die echt lelijk is, daar zal ik niet op vallen, maar echt knap is ook niet nodig. Maar echt een heel goed karakter, dat is wel nodig. Of nouja, goed karakter, in elk geval een dat goed bij mij past. Of zijn uiterlijk bij mij past kan me niet zo veel schelen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:23
El Kim
El Kim is offline
50/50.
Oud 30-08-2004, 11:25
Caligula
Caligula is offline
Ik ben iemand die werkelijk niets geeft om uiterlijk; uiteindelijk gaat het immers om karakter wil je langere tijd iemand zien te verdragen. En er is natuurlijk altijd mogelijkheid tot verbetering imo.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:27
luchtballon
luchtballon is offline
karakter belangrijker dan uiterlijk.
Ik val niet op echt lelijke mensen. Maar een niet-echt-knap persoon kan ook mooie trekjes hebben, zeker als je verliefd bent.
Maar uiteindelijk moet ik wel goed kunnen opschieten met mijn vriend dus is karakter belangrijker.
Oud 30-08-2004, 11:29
Briseïs
Briseïs is offline
Hm, moeilijk. Tot nu toe vielen de larakters en uiterlijk altijd heel goed samen; iemand die goed bij me paste vond ik er ook nog leuk uitzien.. Dus ik weet niet echt wat ik moet stemmen. Ik zou nooit met iemand kunnen zijn die ik lelijk vind. Uiteindelijk de vierde optie maar.
Oud 31-08-2004, 13:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 30-08-2004 @ 12:23 :
50/50.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:13
Stefanie
Stefanie is offline
Karakter is belangrijker dan uiterlijk, maar het is nooit erg als diegene én knap én een goed innerlijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:15
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk, maar het uiterlijk vind ik ook wel heel belangrijk eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:19
Verwijderd
"Als de persoon achter dat uiterlijk maar mooi is maakt uiterlijk me niets uit"

Het maakt dus wel iets uit, maar het is geen beslissende factor.
Ik zou er een 70/30 van maken
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:19
WolterB
WolterB is offline
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk
En uitstraling kan iemand daardoor ook mooi maken vind ik. Natuurlijk is het fijn dat ze er leuk uitziet, maar het is heus neit noodzakelijk om beeldschoon te zijn, voordat ik er :uberhaupt verliefd op kan worden
Oud 31-08-2004, 13:24
$omeone
$omeone is offline
karakter is belangrijk, als ik iemand om die reden aantrekkelijk vind, vind ik het uiterlijk ook automatisch leuker, dus dat gaat goed samen
maar een mooi uiterlijk maakt een karakter niet mooier
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:28
telluriet
telluriet is offline
Jullie kunnen nu wel heel correct zeggen "Het innerlijk is hetgene dat telt." maar als er een in de kroeg een lelijkerd op je af stapt, dan zullen 9 van de 10 mensen die persoon gauw afwimpelen.
Oud 31-08-2004, 14:14
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
50/50

Maar degenen die ik een goed karakter vind hebben zijn meestal niet lelijk hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:19
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-08-2004 @ 12:22 :
Ik denk dat ik maar op 'karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk' stem. Iemand die echt lelijk is, daar zal ik niet op vallen, maar echt knap is ook niet nodig. Maar echt een heel goed karakter, dat is wel nodig. Of nouja, goed karakter, in elk geval een dat goed bij mij past. Of zijn uiterlijk bij mij past kan me niet zo veel schelen.
Oud 31-08-2004, 14:23
fractuur
fractuur is offline
50-50, uiterlijk is toch een eerste indruk. Karakter is sowieso heel belangrijk, maar zijn uiterlijk ook, beetje goed verzorgd, echt superknap hoeft ie niet te zijn, aar wel een leuk hoofd.
Oud 31-08-2004, 14:31
need4speed
need4speed is offline
Is moeilijk, want ik vind het bij mijn vriendin allebei perfect (maar dat vind waarschijnlijk iedereen van zijn of haar vriend/vriendin)

Maar een goed karakter is nodig om lang samen te kunnen zijn maar uiterlijk denk ik ook.
Als ik bijv. een heel dik meisje zie maar die heeft een kei leuk karakter kan ik er toch niet verliefd op worden.
Dus uiterlijk is voor mij ook heel belangrijk.
Ze moet er niet verloren bij lopen, ze moet wel wat aan zichzelf doen natuurlijk.

Maar ik vind het allebei wel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:41
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tja, wat moet je met een verschrikkelijk knappe jongen/meid met een kutkarakter. Ik vind een goed karakter toch wel erg belangrijk.
Oud 31-08-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 14:49
ssjpan
ssjpan is offline
50/50 dat denk ik iig, maar heel knap hoeft hij niet te zijn, maar een beetje leuk toch wel..
Oud 31-08-2004, 15:10
Verwijderd
40/60 uiterlijk/innerlijk gezien
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zou nooit iets willen met iemand die ik er niet leuk vindt uitzien. Een groot deel van het uiterlijk bestaat uit de uitstraling van iemand dus iemand moet gewoon een goede uitstraling hebben. Maar als iemand dat heeft (zegt maar de drempel heeft overschreden) dan is het karakter van iemand belangrijk. Iemand moet er dus gewoon leuk uitzien, maar het karakter is daarna toch belangrijker. Karakter is dus belangrijk dan uiterlijk (mits iemand een acceptabel uiterlijk heeft).
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:21
Verwijderd
50 - 50, om eerlijk te zijn.. Ik vind uiterlijk ook belangrijk maar zeker niet minder of erger dan karakter.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:31
Verwijderd
Ik vind het heel belangrijk, maar karakter telt ook wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 15:57
JantjePietje
JantjePietje is offline
Uiterlijk ( grote borsten bijv of een mooi gezicht) is bij mij toch wel de doorslaggevende factor. Wat boeit mij het innerlijk gedeelte nou? Als ze maar goed in bed is.
Oud 31-08-2004, 16:05
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:17
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2004 @ 14:28 :
Jullie kunnen nu wel heel correct zeggen "Het innerlijk is hetgene dat telt." maar als er een in de kroeg een lelijkerd op je af stapt, dan zullen 9 van de 10 mensen die persoon gauw afwimpelen.
Ja, maar het café is imo sowieso niet een goeie plek om een partner voor langere tijd te vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:23
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-08-2004 @ 12:29 :
Hm, moeilijk. Tot nu toe vielen de larakters en uiterlijk altijd heel goed samen; iemand die goed bij me paste vond ik er ook nog leuk uitzien.. Dus ik weet niet echt wat ik moet stemmen. Ik zou nooit met iemand kunnen zijn die ik lelijk vind. Uiteindelijk de vierde optie maar.
als je iemand lelijk vind, ben je er niet verliefd op. ben je er wel verliefd op, vind je 'm/d'r ook niet lelijk. (liefde maakt blind he )

ik vindt karakter belangrijker, veel belangrijker als uiterlijk. hij moet aan een hele rij eisen voldoen, ja echt . daarbij hoort niet op de 1e plaats het uiterlijk, en ook niet op de 10e plaats.

het gaat mij gewoon om de persoon totaal .
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:25
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
bertbart schreef op 31-08-2004 @ 16:31 :
Ik vind het heel belangrijk, maar karakter telt ook wel een beetje
leg dat nou eens uit. jij ziet een beeldschone dame en het is innerlijk gewoon de duivel zelf. jij gaat met haar een relatie aan?? omdat ze knap is? volgens mij duurt zo'n relatie dan nog geen 2 dagen.

en volgens mij gaat het hier niet om een ONS ofzo..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:31
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 31-08-2004 @ 17:25 :
leg dat nou eens uit. jij ziet een beeldschone dame en het is innerlijk gewoon de duivel zelf. jij gaat met haar een relatie aan?? omdat ze knap is? volgens mij duurt zo'n relatie dan nog geen 2 dagen.

en volgens mij gaat het hier niet om een ONS ofzo..
Bij hem moet je denken aan een beeldschone kerel...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:34
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Citaat:
Caligula schreef op 31-08-2004 @ 17:17 :
Ja, maar het café is imo sowieso niet een goeie plek om een partner voor langere tijd te vinden.
en mijn zus is natuurlijk weer de uitzondering die de regel bevestigt
Oud 31-08-2004, 16:37
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 31-08-2004 @ 17:34 :
en mijn zus is natuurlijk weer de uitzondering die de regel bevestigt
Het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat dat eerder toeval is dan regel; je kan immers niet even iemand onder het dansen goed leren kennen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 16:37
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
ik zou er 60-40 van maken... karakter net iets belangrijker, maar uiterlijk is meer voor de eerste indruk... hoewel ik niet snel zal vallen voor iemand die ik absoluut niet knap vind, hoe mooi zijn karakter ook zal zijn. Maar wat ik "knap" vind verschilt ook heel vaak
Oud 31-08-2004, 17:06
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 31-08-2004 @ 14:15 :
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk, maar het uiterlijk vind ik ook wel heel belangrijk eigenlijk.
michael, dat ben ik compleet met je eens
Oud 31-08-2004, 17:14
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 31-08-2004 @ 17:23 :
als je iemand lelijk vind, ben je er niet verliefd op. ben je er wel verliefd op, vind je 'm/d'r ook niet lelijk. (liefde maakt blind he )
Ik heb het niet over verliefdheid gehad, maar goed, geloof mij nou maar: iemand die ik er niet leuk uit vind zien, zou ik nooit leuk kunnen vinden.
Oud 31-08-2004, 17:22
squat
squat is offline
Ik vind het beide erg belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 17:50
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik heb 50-50 gestemd, een mooi uiterlijk en een leuk innerlijk, het moet gewoon beide in ruime hoeveelheid aanwezig zijn

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:26
The0
The0 is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 30-08-2004 @ 12:23 :
50/50.
Oud 31-08-2004, 18:37
Dith
Dith is offline
50-50

"Vroeger" vond ik het karakter belangrijker maar als je elkaar door en door kent wil je ook iets hebben om naar te kijken en als je dat niet helemaal aanstaat dan gaat de aantrekkingskracht weg en ga je je vanzelf aan hem/haar ergeren.
Ik tenminste.
Oud 31-08-2004, 18:57
jippus
jippus is offline
Ik vind karakter belangrijker dan uiterlijk.
En dat heb ik ook al es 'bewezen'. Mijn ex was niet een van de mooisten, maar hij was echt heel erg lief. Vriendinnen snapten maar niet wat ik met die jongen deed, want hij was gewoon niet knap en ze vonden dat ik wel knappere jongens kon krijgen. Maar ik vond hem gewoon super lief en dat vind ik heel belangrijk!

Nu heb ik weer een vriend en ik ben op hem gevallen om zn karakter. We kenden elkaar al een jaar, maar ik voelde me nooit tot hem aangetrokken. Tot ik hem beter leerde kennen, zn innerlijk, karakter. En nu zie ik steeds meer de mooie kanten aan hem. We hebben nu al een hele tijd een relatie en ik vind hem steeds mooier worden. Terwijl hij niet heel veel veranderd is. Alleen qua kledingstijl een beetje, maar dat valt ook wel mee.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:21
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 31-08-2004 @ 18:14 :
Ik heb het niet over verliefdheid gehad, maar goed, geloof mij nou maar: iemand die ik er niet leuk uit vind zien, zou ik nooit leuk kunnen vinden.
dat bedoel ik . als je hem lelijk vind, zul je hem ook niet aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:26
annetjuh
annetjuh is offline
50/50
je stapt af op een jongenomdat hij je aantrekt en zijn karakter kun je slecht zien van de buitenkant.
Daarnaast moet mijn vriendje m'n maatje zijn (ik ben namelijk niet zo het kleffe romantiek typje) en hoe moet er ook redelijk goed uit zien.

Ik vind het ook bullshit dat sommigen zeggen innerlijk daar val ik op. Het karakter. Dat is echt bullshit. Want waarom lopen die nurds dan vrijwel altijd single rond. Die zijn vaak onwijs lief enaardig.

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk

Maja, het oog wil ook wat.
Oud 31-08-2004, 22:05
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 31-08-2004 @ 14:19 :
"Als de persoon achter dat uiterlijk maar mooi is maakt uiterlijk me niets uit"

Het maakt dus wel iets uit, maar het is geen beslissende factor.
Ik zou er een 70/30 van maken
Idd, 50/50 is wel erg moeilijk te vinden, want als je iemand met een heel goed karakter hebt zou je ook iemand met een super uiterlijk moeten hebben en die zijn er maar weinig. 70/30 is prima idd. Ik ga ook voor een goed innerlijk, maar uiterlijk telt toch ook wel mee. Ik kom niet met alles thuis; laat ik het zo zeggen.
Oud 31-08-2004, 22:12
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2004 @ 14:28 :
Als dat ene hele hele knappe meisje een ongelofelijke doos blijkt te zijn is het net zo snel afgelopen. Maar tuurlijk telt het beide. Of dat nou 50/50 is of 70/30 interesseert me niet zo heel erg eigenlijk
Oud 31-08-2004, 22:17
Luna
Luna is offline
achja, het is belangrijk voor mij. Als ik iemand niet mooi vind vind ik hem meestal ook niet aantrekkelijk(uitzonderingen daargelaten) en als iemand in mijn ogen niet aantrekkelijk is wordt het niets. want aantrekingskracht moet er toch wel zijn..
Oud 31-08-2004, 22:17
Verwijderd
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk.

Je valt op iemand, gewoon zoals diegene is, vanwege z'n uitstraling, manier van doen, uiterlijk, etc. Dat gaat niet rationeel, daar kies je niet voor ofzo, je wordt gewoon verliefd. Of dat alles stand blijft houden en je na een tijdje geen ruzie krijgt of elkaar verschrikkelijk irritant gaat vinden wordt bepaald door het karakter van beide personen. Natuurlijk moet het uiterlijk je niet tegen staan, maar als je eenmaal gek op iemand bent kun je er sowieso al vanuit gaan dat het uiterlijk van diegene geen probleem voor je was.
Als je bij elkaar blijft dan verander je allebei op den duur, dan blijf je toch echt niet om iemands uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 00:01
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 31-08-2004 @ 20:21 :
dat bedoel ik . als je hem lelijk vind, zul je hem ook niet aantrekkelijk vinden.
Waarom heb je het dan over 'liefde maakt blind'?
Oud 01-09-2004, 10:27
filia dei
filia dei is offline
Ik vind uiterlijk wel een beetje belangrijk. Ik bedoel 't zou fijn zijn als ik me eten kan binnen houden als ik bij 'm in de buurt ben. Maar goed... als iemand écht een leuk karakter hebt. En ik wordt er verlieft op dan ga ik 'm vanzelf wel mooi en knap vinden. Terwijl als iemand mooi is maar een eikel dan wordt ik er in de eerste plaats al niet verlieft op.
Oud 01-09-2004, 12:01
Eos
Eos is offline
Ik heb gestemt op 50-50 omdat de jongen waar ik op verlieft word moet aantrekkelijk zijn voor mij maar ook zijn karakter is belangrijk

Naja Knuffs and Kissieesss
* MOI *
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten